SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wat ik zou willen he, samen de hele wereld overreizen in een zeilboot, dat zou ik willen.
gaat t lukken, wss nooit.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Met je 'wijf'?quote:Op donderdag 11 september 2025 16:04 schreef kree het volgende:
wat ik zou willen he, samen de hele wereld overreizen in een zeilboot, dat zou ik willen.
gaat t lukken, wss nooit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
naja alternatief. iemand waar ik gelukkig mee ben en samen kan zijn. ook hier.Do what you love, love what you do!![]()
FTFYquote:Op donderdag 11 september 2025 16:04 schreef kree het volgende:
wat ik zou willen he, samen zijn met een vrouw maar dat gaat niet lukken, dat zou ik willen.
gaat t lukken, wss nooit.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gruwelijk?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
note incomingquote:Op donderdag 11 september 2025 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar is weer een wijf![]()
![]()
Hoi Dott
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of iemand rookt lijkt me een hele normale vraag. Mensen die roken stinken er namelijk naar en niet iedereen vind dat fijn. En ja, ik rook ook, ervaringsdeskundige zegmaar.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:41 schreef kree het volgende:
soms ook echt eerste vraag rook je? echt wtf
naja dat is blijkbaar belangrijk
en tweede vraag wat is je opleidingsniveau.
Opleidingsniveau zegt niet zo heel veel, zou ik zelf niet naar vragen. Hoe slim iemand is kom je vanzelf wel achter.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
nou doe er nog eentje met jullie samen want 5 verder nu
voor de grap.\
Denken we ff mee ja?Do what you love, love what you do!![]()
Altijd maar weer die wijven die komen onderbreken, echte plaag zoquote:Op donderdag 11 september 2025 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Hoi Dott
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
They’re the table.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:02 schreef kree het volgende: fuck me ik antwoord nu op advertenties van vrouwen he? mss moet ik eens vragen wat hun te bieden hebben dan?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wijf Dot meld zichquote:Op donderdag 11 september 2025 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Hoi Dott![]()
Hey Birdie
Vakantieaanvraag gedaanquote:
nee dat is het ook, maar je snapt niet hoe het werkt. ik vul vragen lijstje in die hun maken. multiple choice en paar open. als er eentje niet klopt met wat ze willen dan is het gelijk weg.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Of iemand rookt lijkt me een hele normale vraag. Mensen die roken stinken er namelijk naar en niet iedereen vind dat fijn. En ja, ik rook ook, ervaringsdesktundige zegmaar.
Opleidingsniveau zegt niet zo heel veel, zou ik zelf niet naar vragen. Hoe slim iemand is kom je vanzelf wel achter.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent niet erg ziek meer of wel Kreede hele nacht en dag op zijn
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: