abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219372392
Rusland en Putin zijn een afleiding voor de eigen problemen en falen.
Oorlog lijkt wel de enige uitweg
:N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219372664
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:45 schreef UncleScorp het volgende:
Rusland en Putin zijn een afleiding voor de eigen problemen en falen.
Oorlog lijkt wel de enige uitweg
:N
Het zou zo maar kunnen.
Ze zijn nu miljarden aan het lenen voor defensie maar die spullen worden pas betaald als ze geleverd zijn.
Dus die miljarden gebruiken ze nu voor andere dingen zoals het afbetalen van de corona schulden.
Dus als die defensie spullen geleverd worden moeten ze weer iets verzinnen om aan geld te komen.
pi_219372675
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:36 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als ze nou die wandelende rampen op het binnenhof eens aanpakken komt er ook geen ramp.
Wie moeten die rampen aanpakken dan? Wat heb je zelf zoal ondernomen? :D

Behalve dan online klagen over de rOvErHeID!!1
Conscience do cost.
pi_219372713
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:12 schreef ems. het volgende:

[..]
Wie moeten die rampen aanpakken dan? Wat heb je zelf zoal ondernomen? :D

Behalve dan online klagen over de rOvErHeID!!1
Stemmen, wat moet ik nog meer ondernemen?
En waarom mag ik niet klagen over wanbeleid van de overheid?
pi_219373242
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:16 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Stemmen, wat moet ik nog meer ondernemen?
En waarom mag ik niet klagen over wanbeleid van de overheid?
Daarom de vraag, wie moet dat dan aanpakken? Welke partij vond jij afgelopen verkiezingen goed genoeg om je stem te pakken?

Oh je mag wel klagen. Maar de manier waarop is typerend.
Conscience do cost.
pi_219373266
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:24 schreef ems. het volgende:

[..]
Daarom de vraag, wie moet dat dan aanpakken? Welke partij vond jij afgelopen verkiezingen goed genoeg om je stem te pakken?

Oh je mag wel klagen. Maar de manier waarop is typerend.
Het is niet een partij, het hele systeem is verrot.
We moeten naar een zakenkabinet.
Dus mensen aan de macht die verstand van zaken hebben.
pi_219373897
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:11 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik denk dat hij vooral de berichten uit de media en politiek bedoeld.
Natuurlijk is er nu ineens kritiek op de USA omdat Trump aan de macht is.
Maar de USA en Israël kunnen zo veel interventies en oorlogen starten als ze willen maar Rusland krijgt sancties als het een land aan valt.

En ik persoonlijk heb geen hekel aan Putin en Trump.
Toen ik zei hier dacht ik ook niet in bnw te zitten, maar kwam hier vanwege de Tag.

Overigens schijnt Yermak zelfs naar de frontlinie te gaan als een soort boetedoening, dat respecteer ik dan wel weer itt de vele oekraiene corrupte officials die naar het buitenland vluchten.
pi_219375134
Binnenkort een "overlijdensbericht" en de man kan rustig genieten van zn rijkdom
:+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219380668
quote:
Onderhoud tussen VS en Oekraïense delegatie is begonnen in Florida

De onderhandelingen tussen de Oekraïense delegatie en hoge Amerikaanse functionarissen zijn zondag in Florida van start gegaan. Ze spreken over het plan van het Witte Huis om een einde te maken aan de oorlog met Rusland.
Ik gok op alweer een westerse escalatie binnenkort...
Vrede dient niemand in het westen.
pi_219385048
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:28 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het is niet een partij, het hele systeem is verrot.
We moeten naar een zakenkabinet.
Dus mensen aan de macht die verstand van zaken hebben.
Wie op welke posten dan? In principe is dat altijd al het plan.
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik gok op alweer een westerse escalatie binnenkort...
Vrede dient niemand in het westen.
Wat een fantasieën weer.
Conscience do cost.
pi_219390201
quote:
Duitsland heeft geheim plan van 1.200 pagina’s voor oorlog met Rusland
Het is winter ... go go go!
:')
pi_219393386
Ivm de Black Hawk Down in Pokrovsk is er een nieuwe optie.
Naar t schijnt zou er in die regio op dat moment een russische eenheid actief geweest zijn van effectieve snipers en drone operators.
En daar werden de oekr special forces op afgestuurd.
  Forum Admin dinsdag 2 december 2025 @ 13:23:25 #288
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219393805
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 22:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het is winter ... go go go!
Ik zal je een geheimpje verklappen, elk zichzelf respecterende krijgsmacht heeft diverse plannen en draaiboeken klaarliggen voor allerhande scenario's.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219394034
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen, elk zichzelf respecterende krijgsmacht heeft diverse plannen en draaiboeken klaarliggen voor allerhande scenario's.
I know ;)
Staken ze maar evenveel energie in vrede-scenario's.
pi_219397109
quote:
Europese landen weigeren België “blanco cheque” te geven om risico van lening met bevroren Russische tegoeden te spreiden

Verschillende Europese landen beschuldigen België ervan buitensporige eisen te stellen om de risico’s te spreiden van een lening aan Oekraïne met bevroren Russische tegoeden als onderpand. Ze willen naar eigen zeggen geen “blanco cheque” uitschrijven.

https://www.hln.be/buiten(...)e-spreiden~aeb21618/
Hup hup Belgie
Eén van de weinige keren dat ik es fier ben op een politieker.
pi_219399054
quote:
Winstgevender dan vrede: waarom Amerika onafgebroken in oorlog is

Al tachtig jaar lang voert Amerika vrijwel onafgebroken oorlog. Van Korea tot Irak, van Afghanistan tot Somalië. Wat ooit ‘defensie’ heette, is uitgegroeid tot een businessmodel: de Forever War. Sowieso winstgevender dan vrede!

https://revu.nl/artikel/6(...)ebroken-in-oorlog-is
pi_219401332
Prima!
Onze energie duurder betalen = minder geldverspilling naar wapens

Onze economie naar de kloten helpen maar we kunnen tenminste op de rus schieten. Nu hem enkel nog voldoende zien uit te dagen.
pi_219401353
quote:
13:31

Ursula von der Leyen duwt door in Euroclear-debat: "We stellen voor om de bevroren Russische activa te gebruiken"

De Europese Commissie heeft twee mogelijkheden voorbereid om het gapende gat in de Oekraïense begroting te helpen dichten. De eerste optie is het inzetten van de Russische gelden die bevroren zijn door Europese sancties. Die staan onder andere bij Euroclear, een Brussels financieel bedrijf.
Omg wat een achterlijke leiders :N
Geen woorden voor.

"De oekr begroting"
We gaan tesamen onder.
Prima.
Wederom eigen keuze
pi_219401398
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Omg wat een achterlijke leiders :N
Geen woorden voor.

"De oekr begroting"
We gaan tesamen onder.
Prima.
Wederom eigen keuze
Ik heb er eigenlijk ook geen woorden voor.
Ook dat ze overal zo maar weg komen met hun wanbeleid.
pi_219401504
Hopelijk heeft belgische premier ballen genoeg om deze dombo's tegen te houden.
Is gewoon weer meer geld voor gouden wc's en kilo's cocaine.

Maar hey, hoe meer geld en wapens wij sturen hoe meer oekrainers nog onnodig zullen sneuvelen, hoe meer grondgebied ze zullen verliezen en hoe meer het land nog meer naar de klote gaat.

Ik steun dat niet. Ik juich daar niet voor. De meerderheid blijkbaar wel. Ijveren voor vrede is de enige oplossing. En nee geen staakthetvuren om oekr te herbewapenen en daarna gewoon te herbeginnen. En als dat niet lukt dan gaat oekr maar naar de verdoemenis, en hebben wij dat bewerkstelligt. Proud!

Onlangs ergens in podcast argumenten gehoord waarom zowel de VS als Europa liever een collapse van oekr prefereren boven een vredesakkoord. Ben echter de details kwijt.
In de VS ntl de democraten om Trump te blamen..
pi_219401589
quote:
NAVO-topman overweegt preventieve aanval op Rusland: “We moeten agressiever durven zijn”
Zonder woorden
Make my point
pi_219401656
Gewoon omrollen en het kontje presenteren volgens deze genieën 8-)
Conscience do cost.
pi_219401750
Ga maar lekker gamen in je fantasiewereldje
:W
Kan je lekker stoer doen enzo
  Moderator woensdag 3 december 2025 @ 16:21:41 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219401761
ik geloof niet dat de hoeveelheid Oekrainers die omkomen en de hoeveelheid land dat ze kwijtraken afhangt van de hoeveelheid wapens die wij sturen tbh

gaat alleen wat sneller en er komen minder Russen om
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')