abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218739919
Steeds vaker krijg ik die reclame te zien (op youTube) van die crimineel die toevallig elke Donderdag aangeeft
het écht de aller-aller-aller-laatste Donderdagavond om 19:00 hij zijn geheime trucs gaat laten zien
succesvol te zijn met beleggen.

Nou heb ik er helemaal niks mee, maar er zijn zat mensen die er wel in stinken. Je moet even 200 pegels lappen
2000 euro in leggen en dan heb je 100.000% belooft 8000 euro. Een rendement van 300% dus.

Nou is dit dus al on-fucking-mogelijk te behalen en dat het bestaat. Maar het erge is dus dat er mensen zijn
die er heilig in geloven en er dus vol in trappen. En dat er niks wordt gedaan om dit soort ordinair scam
van een platform als YT te weren.

Klacht: Een gore crimineel die gewoon vrijuit het hele zootje kan en mag belazeren en YT geeft er nog een podium aan ook. :r
Ook in moeilijke tijden.
  Spellchecker donderdag 11 september 2025 @ 12:45:36 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218739931
De gekken zijn niet de influencers maar degenen die zich laten influencen.
pi_218739974
Oeps Schopje KLB alstublieft :+
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 september 2025 @ 13:01:10 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218740094
Gastschopje.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 11 september 2025 @ 13:03:41 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218740118
En ik maar denken dat ze me eindelijk iets wilden gunnen ;(
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218740171
Ik wordt echt helemaal gestoord van die figuren die zich verkopen als “trader” en die zullen jou dan wel even leren hoe het moet. Verdienmodel is niet eens traden maar nietszeggende abonnementen verkopen. Wat mij betreft worden deze reclames gewoon verboden want het is pure misleiding.
pi_218740172
En dan heb je ook nog van die spelletjes waarmee je met 1 klik honderden of wel miljoenen euro's kunt winnen. :')

Gewoon illegaal gokken met 0 winkans.

Er zijn zelf een hoop Nederlandse reclames voor, snap niet dat Google dat toestaat

https://youtube.com/shorts/bSocmMSKjkQ?si=p6vdC61EPq5vcAY2

Bekijk deze YouTube-video
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  donderdag 11 september 2025 @ 13:13:33 #8
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218740191
Geef mij geld, ik bied dubbel rendement aan
Want het wetboek ken ik ook
pi_218740207
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:11 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik wordt echt helemaal gestoord van die figuren die zich verkopen als “trader” en die zullen jou dan wel even leren hoe het moet. Verdienmodel is niet eens traden maar nietszeggende abonnementen verkopen. Wat mij betreft worden deze reclames gewoon verboden want het is pure misleiding.
Ik kan het filmpje helaas niet terugvinden. Maar er waren dus twee influencers die het geprobeerd hebben. 200 euro betaald en de aanbieder is met de noorderzon vertrokken en de betreffende personen konden die gast dus is geen velde of wegen meer bereiken. Weg poen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218740663
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:11 schreef Vliegbaard het volgende:
Eigenlijk gewoon een verkapt piramidespel.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218740695
Groot fan van User Wotte
pi_218740717
Super terechte klacht wat mij betreft.

quote:
zijn geheime trucs gaat laten zien succesvol te zijn met beleggen.
Waarom zou een succesvol belegger reclame moeten maken om zijn manier van succesvol beleggen aan iedereen te vertellen? Dan gaat iedereen beleggen met zijn trucs en stort die hele markt in. Niet slim van hem.

Waarom zou een succesvolle waarzegger of toekomstvoorspeller niet elke loterij winnen?

Waarom zou iemand die met de doden kan spreken altijd zo'n vaag contact hebben met de doden dat ze hun eigen naam niet eens meer weten? "Begint het met een M? Met een P? Toch een T?"

Waarom zou iemand die heel hard bidt tot zijn hogere macht toch niet geheel zijn wensen ingewilligd zien worden? Hij doet toch zo zijn best?

Wat een vragen en mysteries weer vandaag. Ik ben bang dat we er nooit achter gaan komen.

/s
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_218740752
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:43 schreef Gibson88 het volgende:
behalen
Ik heb gewoon een studentenabonnement van YouTube Premium aangeschaft voor 3,50 euro per maand _O_
Maar dan moet je wel landen zoals India, Oekraïne, etc. kiezen wil je het voor deze stuntprijzen zien aanschaffen :')
pi_218740862
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
En dan heb je ook nog van die spelletjes waarmee je met 1 klik honderden of wel miljoenen euro's kunt winnen. :')

Gewoon illegaal gokken met 0 winkans.

Er zijn zelf een hoop Nederlandse reclames voor, snap niet dat Google dat toestaat

https://youtube.com/shorts/bSocmMSKjkQ?si=p6vdC61EPq5vcAY2

Bekijk deze YouTube-video
Oh ja die Roadchicken of zoiets :') Dan met een 1000 briefjes van 50 flapperen die nep zijn ingekocht op Temu voor 10 euro :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_218740893
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 14:20 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Oh ja die Roadchicken of zoiets :') Dan met een 1000 briefjes van 50 flapperen die nep zijn ingekocht op Temu voor 10 euro :')
Godverdomme, ik word de hele tijd belaagd door die ChickenRoad-kankerspul-app op Instagram. Dan krijg je van die rare AI-video’s voorgeschoteld, zoals een dik Belgisch mevrouwtje dat de serveerder laat zien dat haar portefeuille leeg is, om daarna de klantenservice van die onnozele app te gaan bellen. Je kent het riedeltje wel :')
  Redactie Frontpage donderdag 11 september 2025 @ 14:24:40 #16
38148 crew  Innisdemon
pi_218740909
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:15 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
de betreffende personen konden die gast dus is geen velde of wegen meer bereiken.
eeh. -O-
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_218740920
Schitterend toch, gewoon naaien die domme sukkels.
pi_218740984
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 14:23 schreef GoreGeitenneuker het volgende:

[..]
Godverdomme, ik word de hele tijd belaagd door die ChickenRoad-kankerspul-app op Instagram. Dan krijg je van die rare AI-video’s voorgeschoteld, zoals een dik Belgisch mevrouwtje dat de serveerder laat zien dat haar portefeuille leeg is, om daarna de klantenservice van die onnozele app te gaan bellen. Je kent het riedeltje wel :')
Nou dat dus. Rapporteren heeft geen zin want volgens IG is het niet in strijd met hun beleid :N Enige wat ik constant doe is melden als niet relevant / herhalend. Meer dan dat kan ik helaas niet doen. Maar inderdaad, schijtziek word ik ervan. Ik zit juist op Ig te kijken voor mooie foto's / leuke content.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 11-09-2025 14:52:17 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_218741094
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 14:32 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Nou dat dus. Rapporteren heeft geen zin want volgens IG is het niet in strijd met hun beleid :N Enige wat ik constant do is melden als niet relevant / herhalend. Meer dan dat kan ik helaas niet doen. Maar inderdaad, schijtziek word ik ervan. Ik zit juist op Ig te kijken voor mooie foto's / leuke content.
Rapporteren heeft ook geen zin, want Instagram laat adverteerders toe om verschillende accounts aan te maken, dus ook al rapporteer je een advertentie, lukt dat niet, want er zijn nog talloze andere advertenties van dezelfde trant die op andere accounts zijn :') !!!
pi_218741261
Kan niet geloven dat mensen in 2025 het internet gewoon rawdoggen zonder adblockers. Heb die hele vent nog nooit gezien en zie sowieso nooit reclames op Youtube.
Thinking about thinking of you.
pi_218741719
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 14:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Super terechte klacht wat mij betreft.
[..]
Waarom zou een succesvol belegger reclame moeten maken om zijn manier van succesvol beleggen aan iedereen te vertellen?
Als iemand betaald voor advertenties om wildvreemden te laten beleggen dan zou men eigenlijk al moeten beseffen waar het geld naartoe gaat en wie er beter van wordt.
pi_218742748
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:43 schreef Gibson88 het volgende:
Steeds vaker krijg ik die reclame te zien (op youTube) van die crimineel die toevallig elke Donderdag aangeeft
het écht de aller-aller-aller-laatste Donderdagavond om 19:00 hij zijn geheime trucs gaat laten zien
succesvol te zijn met beleggen.

Nou heb ik er helemaal niks mee, maar er zijn zat mensen die er wel in stinken. Je moet even 200 pegels lappen
2000 euro in leggen en dan heb je 100.000% belooft 8000 euro. Een rendement van 300% dus.

Nou is dit dus al on-fucking-mogelijk te behalen en dat het bestaat. Maar het erge is dus dat er mensen zijn
die er heilig in geloven en er dus vol in trappen. En dat er niks wordt gedaan om dit soort ordinair scam
van een platform als YT te weren.

Klacht: Een gore crimineel die gewoon vrijuit het hele zootje kan en mag belazeren en YT geeft er nog een podium aan ook. :r
Haha n00b ik zit nu in mijn zwembad bij m'n villa in Fiji te chillen terwijl een vuige slet dubai chocolade van mijn pik zuigt, en jij hier een beetje lopen zeiken dat het een scam is haha.
pi_218745131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:07 schreef shifto het volgende:
Kan niet geloven dat mensen in 2025 het internet gewoon rawdoggen zonder adblockers. Heb die hele vent nog nooit gezien en zie sowieso nooit reclames op Youtube.
Moet ik ook maar gaan doen :7
Ook in moeilijke tijden.
pi_218745152
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:15 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Haha n00b ik zit nu in mijn zwembad bij m'n villa in Fiji te chillen terwijl een vuige slet dubai chocolade van mijn pik zuigt, en jij hier een beetje lopen zeiken dat het een scam is haha.
Ha je zit weer in een psychose, what else is new :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_218745469
TS is een brokie, what colour is your Bugati?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_218745500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:41 schreef gers het volgende:
TS is een brokie, what colour is your Bugati?
Dit inderdaad. Ik heb het rondje al 3 keer gedaan met succes. De TS snapt het gewoon niet en dan pakken we zijn geld af. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_218746006
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:11 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ha je zit weer in een psychose, what else is new :')
U mad bro? B-)
pi_218746121
Scammers moet je falconpunchen
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_218748045
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:55 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
U mad bro? B-)
Je hangt hier al lang genoeg rond om te weten dat ik VIES MAD ben :( !

#schuimopmijnbek
Ook in moeilijke tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')