SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
echt, dit hahaha had je het beter geweten dan?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:49 schreef MooieTop6 het volgende:
De boomers van tegenwoordig hebben ook met alles hulp nodig hoorDo what you love, love what you do!![]()
Neequote:quote:Op donderdag 11 september 2025 08:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Voor wie het nog niet weet; mijn server gaat vandaag waarschijnlijk even uit gezien ze hier met de elektriciteit bezig gaan en ik niet weet wanneer het er exact af gaat. Server hangt nu aan een powerstation maar daar kan hij maar paar uur op draaien.
De stats zullen op dat moment niet beschikbaar zijn en monitor zal niet posten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
voel me ook gelijk fucking oud. en zo bejaard ben ik niet,
Maar snap wel tis heel anders zoals jullie opgroeiden en ik
net zo goed als dat was de generatie voor mij, maar beide zaten we nog beetje in die overgang van alles met internet enzo.
Ben blij dat ik niet met mobiel ben opgegroeid. Hoewel het nu dus wel handig was.
Voor en nadelen dus.Do what you love, love what you do!![]()
Huisarts soap deel???
Ik ga het nog een keer navragen bij de dokter aldus de assistente. Ik vraag: hoelaat kan ik terugbellen vanmiddag?
Niet: wacht maar af tot wij u bellen, want een van de artsen is ziek, de ander op vakantie dus dr. heeft het nu extra druk met alle patiënten van z'n collega's.
Ik ga zelf wel op zoek naar wat de bloedwaarden betekenen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En de OP?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
je kunt dat extern aanvragen ook he? maar dan moet je er voor betalen. zelfquote:Op donderdag 11 september 2025 10:54 schreef DJMO het volgende:
Huisarts soap deel???
Ik ga het nog een keer navragen bij de dokter aldus de assistente. Ik vraag: hoelaat kan ik terugbellen vanmiddag?
Niet: wacht maar af tot wij u bellen, want een van de artsen is ziek, de ander op vakantie dus dr. heeft het nu extra druk met alle patiënten van z'n collega's.
Ik ga zelf wel op zoek naar wat de bloedwaarden betekenenDo what you love, love what you do!![]()
Sowiesoquote:Op donderdag 11 september 2025 10:52 schreef kree het volgende:
[..]
echt, dit hahaha had je het beter geweten dan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @MonitorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
vertel hoe ik die sleutel handiger en sneller uit die auto kreeg dan? als collega te vragen om reserve ff langs te brengen.?>quote:Do what you love, love what you do!![]()
hoe doet dit ter zake nu?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:56 schreef maily het volgende:
[..]
Deze gezien?
kree in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19309] Minipuntjes zijn een goed ietsDo what you love, love what you do!![]()
Te zot voor woorden.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:54 schreef DJMO het volgende:
Huisarts soap deel???
Ik ga zelf wel op zoek naar wat de bloedwaarden betekenen
Heb jij weer ....![]()
Mag ik niemand anders een held vinden?quote:
Dat zegt verder niets over onze relatie
Ik heb zelfs de upkeep betaald!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Haha ja, maar had geen zin om erop te reageren.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:56 schreef maily het volgende:
[..]
Deze gezien?
kree in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19309] Minipuntjes zijn een goed iets
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: