white power tochquote:
Ik heb daar eigenlijk nooit van gehoord. Zal het eens opzoeken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:22 schreef Aberkullie het volgende:
@:mikeytt zit je ook ayahuasca sessies?
Oke chill, ik heb daar wel interesse in eventueel met een vriend (kennis).quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit van gehoord. Zal het eens opzoeken.
Weet alleen veel over Noord- en Centraal-Europese hekserij
In welk opzicht? Hekserij is geen wondermiddel. Je moet er wel je best voor doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
kan hekserij ook helpen bij het ontwikkelen van software denk je?
Ikzelf heb wel eens spirituele energie gebruikt om ICT-problemen op te lossen, geen gein!quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
kan hekserij ook helpen bij het ontwikkelen van software denk je?
oh dat zou wel top zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In welk opzicht? Hekserij is geen wondermiddel. Je moet er wel je best voor doen.
Je kan wel een spreukenflesje maken die je meer motivatie geeft om te werken aan de software.
oh hoe heb je dat gedaan destijds?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf heb wel eens spirituele energie gebruikt om ICT-problemen op te lossen, geen gein!Werkte toen feilloos!
Ik kan het wel doen als je wil! Ik maak morgenmiddag 2 spreukenflesjes voor geluk en bescherming. Dan kan ik dit ook gelijk meenemen. Je hebt alleen zout, lavendel, kristallen en zwart kaarsvet nodig, dus heb alles al.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh dat zou wel top zijn eigenlijk
iets alsquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik kan het wel doen als je wil! Ik maak morgenmiddag 2 spreukenflesjes voor geluk en bescherming. Dan kan ik dit ook gelijk meenemen. Je hebt alleen zout, lavendel, kristallen en zwart kaarsvet nodig, dus heb alles al.
Als je dat wil, moet je me alleen even een affirmatie toesturen, geschreven in verleden tijd, zoals "Ik heb X software deze week voltooid"
Perfect!quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
iets als
ik heb veel kennis opgedaan over software ontwikkeling deze week
?
Het is gedaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
iets als
ik heb veel kennis opgedaan over software ontwikkeling deze week
?
super nicequote:Op zondag 21 september 2025 18:19 schreef Mikeytt het volgende:
Eerst een beschermde cirkel gemaakt zodat kwade energieën zich niet kunnen vermengen. De omgeving verschoond met witte salie.
Daarna de spreukenflesjes ook verschoond met salie en heilig hout en gevuld met:
flesje 1 voor motivatie van Flippingcoin:
- Lavendel
- grof zout
- 2x amethyst steentjes
- kaneel
- tijm
- laurierblad met zijn sigil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je best doen om alles te voltooien wat je moet voltooien.quote:Op zondag 21 september 2025 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
super nice
moet ik nu nog iets doen?
Ik was 2e lijns helpdeskmedewerker die computerproblemen bij de gebruikers in het gebouw moest oplossen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh hoe heb je dat gedaan destijds?
Sheer willpower bro. Het is allemaal een soort van hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf heb wel eens spirituele energie gebruikt om ICT-problemen op te lossen, geen gein!Werkte toen feilloos!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |