SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
O is helemaal zo georganiseerde reisquote:Op donderdag 11 september 2025 06:54 schreef kree het volgende:
https://www.sawadee.nl/gr(...)de-reisroute/#route-Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
owh begin oktober dacht 4e ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat laatste wist ik nog, maar niet meer waarheen en wanneer.
Maar alvast een fijne vakantieDo what you love, love what you do!![]()
Aka de hel op aardequote:Op donderdag 11 september 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is helemaal zo georganiseerde reisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ZOu ook niets voor mij zijn. Maar zijn er genoeg die het prachtig vinden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en vond het vrij duur dan denk, maarja ach met mijn ma enzo. nu kan ze t nog.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is helemaal zo georganiseerde reis
Mss goeie initiatief voor mij om zelf zoiets te boeken met een groep. geen idee nl en was daar altijd angstig over.Do what you love, love what you do!![]()
weten jullie wat het stomme is, ik val altijd wel oke ook in een groep met nieuwe mensen?
Niks anders meegemaakt eigenlijk laatste tijden.
Maar heb beetje zelfvertrouwen verloren waardoor ik angstig ben met nieuwe groepen enzo.,
Tis pas sinds kort dat ik denk, van tja zo raar vinden ze je niet en heel oke kerel.
Tja.Do what you love, love what you do!![]()
Jussiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind het echt vreselijk, je wordt alleen maar naar tourist-traps gestuurdquote:Op donderdag 11 september 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu ook niets voor mij zijn. Maar zijn er genoeg die het prachtig vinden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@Paul vind het wel goed dacht ik, die is nu twee keer alleen geweestquote:Op donderdag 11 september 2025 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja en vond het vrij duur dan denk, maarja ach met mijn ma enzo. nu kan ze t nog.
Mss goeie initiatief voor mij om zelf zoiets te boeken met een groep. geen idee nl en was daar altijd angstig over.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wss ja, maar het gaat me niet daarom, meer ff met mijn ma en zusje keer iets doen. en als hun dat leuk vinden?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk, je wordt alleen maar naar tourist-traps gestuurdDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben als ik al eens op vakantie ga liever vrij om te gaan en te staan waar ik wil en ook te bekijken wat ik wil.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk, je wordt alleen maar naar tourist-traps gestuurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owh wil ook ook wel hoor, maar laat dit ff het drempeltje zijn waar ik over moet danquote:Op donderdag 11 september 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Paul vind het wel goed dacht ik, die is nu twee keer alleen geweest
Do what you love, love what you do!![]()
Precies, gewoon autootje huren en knallenquote:Op donderdag 11 september 2025 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben als ik al eens op vakantie ga liever vrij om te gaan en te staan waar ik wil en ook te bekijken wat ik wil.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is ook niets mis mee, maar ik zelf zou het niet snel doenquote:Op donderdag 11 september 2025 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
wss ja, maar het gaat me niet daarom, meer ff met mijn ma en zusje keer iets doen. en als hun dat leuk vinden?
Maar zeker leuk dat je met je moeder en je zus gaat. Mooie herinneringen maken samen,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij wel alleen op vakantie, of met iemand?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Precies, gewoon autootje huren en knallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De reisleider heeft altijd een 'enorm leuk' zilversmederijtje of 3 op de planning staan, waar die vent gewoon door betaald wordtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Allebeiquote:Op donderdag 11 september 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij wel alleen op vakantie, of met iemand?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Knap, ik zou niet snel alleen op reis gaan.quote:
Vind het altijd mooi te zien als mensen wel alleen gaan en dan ook echt genieten.
Ik zou iemand naast mij missen om dingen van de vakantie te delen als je een dag ergens geweest bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja ik denk dat het nog kan, en tuurlijk want ben ook niet dom als ik nazoek dan is het wel weer vrij duur voor wat het is. Naja andere kant. tis gezellig met mijn ma en zusje. dat is het wss al waard. boeie het geld maakt me dus echt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee, maar ik zelf zou het niet snel doen
Maar zeker leuk dat je met je moeder en je zus gaat. Mooie herinneringen maken samen,
Maar ook ff met zoiets als groepreis van sawadie. ben heel benieuwd hoe dat gaat en interactie?
heb echt geen idee, maar als ik later nog zoiets wil dan zal het toch wss zoiets zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet ook doen waar je zin in hebt, ieder zijn eigen ding toch?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:06 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik denk dat het nog kan, en tuurlijk want ben ook niet dom als ik nazoek dan is het wel weer vrij duur voor wat het is. Naja andere kant. tis gezellig met mijn ma en zusje. dat is het wss al waard. boeie het geld maakt me dus echt niet zoveel uit.
Maar ook ff met zoiets als groepreis van sawadie. ben heel benieuwd hoe dat gaat en interactie?
heb echt geen idee, maar als ik later nog zoiets wil dan zal het toch wss zoiets zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AUwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt en had dit niet hoeven doen, maar leek me gewoon leuk zo samen met mn ma en zusje.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet ook doen waar je zin in hebt, ieder zijn eigen ding toch?Do what you love, love what you do!![]()
Top nu lekker genieten van elkaar en de reisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt toch een telefoon?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap, ik zou niet snel alleen op reis gaan.
Vind het altijd mooi te zien als mensen wel alleen gaan en dan ook echt genieten.
Ik zou iemand naast mij missen om dingen van de vakantie te delen als je een dag ergens geweest bentIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is toch anders dan samen iets delen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kompas moet je gebruiken en coördinaten. en Noord/ZUID daarop
echt tis slecht dat de huidige generatie het niet eens meer weet.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Klopt, want telefoon kan je uitzettenquote:Op donderdag 11 september 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch anders dan samen iets delen.
![]()
kunnen ook niks meer zonder mobiel, vraag me af of een stratenboek of een landkaart nog wel helpt als er geen mobiel is.
wss niet voor 90%
Ernstig dit.... hmmsDo what you love, love what you do!![]()
Aldus iemand die jonger dan mij is.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
euch generatie X. niks meer kunnen zonder telefoon...Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 11 september 2025 07:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Klopt, want telefoon kan je uitzetten![]()
Ja en een man niet
Mobiel en internet is handig, maar het heeft ook veel kapot gemaaktquote:Op donderdag 11 september 2025 07:14 schreef kree het volgende:
kunnen ook niks meer zonder mobiel, vraag me af of een stratenboek of een landkaart nog wel helpt als er geen mobiel is.
wss niet voor 90%
Ernstig dit.... hmmsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt weer een boomer hoor, altijd maar over andere mensen klagen die iets net ietsjes anders doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou dan zou jij het met alles zonder moeten kunnen?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Aldus iemand die jonger dan mij is.
Ik weet en zeker met een kaart en kompas kom ik er ook nog. Maargoed ik was bij de scouting ook heel veel jaren.Do what you love, love what you do!![]()
Dat kan ik ook, maar ja, jij hebt weer iets in je hoofd gehaald over mijquote:Op donderdag 11 september 2025 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan zou jij het met alles zonder moeten kunnen?
Ik weet en zeker met een kaart en kompas kom ik er ook nog. Maargoed ik was bij de scouting ook heel veel jaren.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O van mij mag het he, is geen geklaagquote:Op donderdag 11 september 2025 07:15 schreef MooieTop6 het volgende:
Echt weer een boomer hoor, altijd maar over andere mensen klagen die iets net ietsjes anders doen.
Geef alleen aan dat ik het niet leuk vind alleen te gaan.
Heb juist respect voor andere die wel alleen gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jou zouden ze gewoon ergens blind moeten droppen ja. en zonder mobiel. en met een kaart en kijken of je terug kwam.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:15 schreef MooieTop6 het volgende:
Nu mag ik van @:kree niet eens meer bellen![]()
![]()
![]()
In godsnaam, waar heb je het over?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:16 schreef kree het volgende:
[..]
jou zouden ze gewoon ergens blind moeten droppen ja. en zonder mobiel. en met een kaart en kijken of je terug kwam.
Ik zeg tegen Dot dat ze altijd iemand kan bellen, en dan ga jij ineens in een delirium dat ik niets zonder telefoon kan?
Echt gast, wtfIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had het niet over jou, Dotquote:Op donderdag 11 september 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van mij mag het he, is geen geklaag
Geef alleen aan dat ik het niet leuk vind alleen te gaan.
Heb juist respect voor andere die wel alleen gaan.
quote:Op donderdag 11 september 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Greysbones zit weer iemand op een verhaaltje te wachten![]()
![]()
hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:15 schreef MooieTop6 het volgende:
Echt weer een boomer hoor, altijd maar over andere mensen klagen die iets net ietsjes anders doen.Do what you love, love what you do!![]()
"Hey BlubMutskequote:
Overigens doe/deed ik aan geocachen Kree, ZONDER telefoon, maar ja, dit ga je toch niet lezen want dit gaat tegen jouw beeld in.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
echt als ik het ooit nog poog volgende DTS meet is dropping ergens en weg terug vinden naar iets. En zonder mobieltjes dusDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben te oud om jong te zijn en te jong om oud te zijnquote:
En zonder alcohol.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:18 schreef kree het volgende:
echt als ik het ooit nog poog volgende DTS meet is dropping ergens en weg terug vinden naar iets. En zonder mobieltjes dusIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man weetquote:
Jij met je meets, als er een meet is ga je nietquote:Op donderdag 11 september 2025 07:18 schreef kree het volgende:
echt als ik het ooit nog poog volgende DTS meet is dropping ergens en weg terug vinden naar iets. En zonder mobieltjes dus
Hoe komt dat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel buiten Katwijk he, boomerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
weet jij hoe een kompas werkt Pin?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Generatie X hier.
Dr. Beat hihiDo what you love, love what you do!![]()
Vervelendquote:
Naald wijst altijd naar het Noorden.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:20 schreef kree het volgende:
[..]
weet jij hoe een kompas werkt Pin?
Ik herinner mij nog dat we op reis gingen zonder gps.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Niet gewoon AI de route laten bepalen @JustinK
hmmms lijkt me een mooie meet, survival cursus fok stijl. mobieltjes allemaal inleveren aan t begin.
Ik zal eens zoeken, mss is er wel zoiets.Do what you love, love what you do!![]()
ja maar dat met je kaart erbij, dat is natuurlijk de truck.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Naald wijst altijd naar het Noorden.
Ik herinner mij nog dat we op reis gingen zonder gps.
Hmms ik bemerk iets van weten wel, jij mag mee
En @kree ik heb half Australië genavigeerd met alleen een kaart met een schaal van tig, terwijl jij niet eens Katwijk uit komt
Echt hoorquote:Op donderdag 11 september 2025 07:21 schreef MooieTop6 het volgende:
Niet gewoon AI de route laten bepalen @:justink![]()
![]()
Schiet mij maar in een kapotje![]()
Het woord pedo pakt ie wel, maar normale woorden als poppen of suppen keurt ie af.
Wat voor maniak verzint die antwoorden?
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nou dan mag je ook meequote:Op donderdag 11 september 2025 07:23 schreef MooieTop6 het volgende:
En @:kree ik heb half Australië genavigeerd met alleen een kaart met een schaal van tig, terwijl jij niet eens Katwijk uit komt
Ik zou Katwijk ook niet uit komen hoor. Weet het niet eens liggen.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:23 schreef MooieTop6 het volgende:
En @:kree ik heb half Australië genavigeerd met alleen een kaart met een schaal van tig, terwijl jij niet eens Katwijk uit komtWerewolf
quote:Op donderdag 11 september 2025 07:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zou Katwijk ook niet uit komen hoor. Weet het niet eens liggen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
hmmms dat is nou weer beetje jammer he ?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pensquote:Op donderdag 11 september 2025 07:23 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Het woord pedo pakt ie wel, maar normale woorden als poppen of suppen keurt ie af.
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 11 september 2025 07:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dank u, die had ik idd nog nietquote:
t zijn plaatsen maar net als wat ik en mijn broertje zagen, je weet ze niet maar moet ze tegen komen.Do what you love, love what you do!![]()
hey maar zo'n navigatie survival course ding, dat zou ik leuk vinden om met jullie te doen..
wie weet zie het als idee.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 2884 / +287 / +4 / 4695 / 5030 / 0.57
2. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
3. Dotteke / 580 / +84 / +15 / 1380 / 1646 / 0.35
4. KillemWieft / 546 / +27 / +54 / 335 / 489 / 1.12
5. kree / 392 / +4 / +66 / 879 / 1127 / 0.35
6. Homijn / 354 / +0 / +0 / 82 / 161 / 2.2
7. devzero / 239 / +0 / +23 / 206 / 289 / 0.83
8. RedShoe / 185 / +79 / +8 / 651 / 715 / 0.26
9. hemarookworst / 171 / +0 / +0 / 254 / 377 / 0.45
10. Pinnenmutske / 130 / +51 / +0 / 217 / 290 / 0.45
11. _UserName_ / 119 / +7 / +8 / 166 / 230 / 0.52
12. Dr.Mikey / 97 / +0 / +0 / 97 / 156 / 0.62
13. marc0871 / 96 / +20 / +5 / 545 / 701 / 0.14
14. ToT / 95 / +4 / +0 / 706 / 814 / 0.12
15. greysbones / 89 / +5 / +0 / 741 / 811 / 0.11
16. MooieTop6 / 81 / +4 / +2 / 1072 / 1218 / 0.07
17. KoningWouter / 79 / +2 / +0 / 160 / 209 / 0.38
18. sp3c / 78 / +78 / +0 / 15 / 21 / 3.71
19. StevenHyde / 73 / +4 / +0 / 302 / 382 / 0.19
20. Shii / 64 / +13 / +0 / 194 / 256 / 0.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh DJMO
Goed idee, dank jequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
hmmmmww is t zo raar? jullie zijn kansloos generatie X zonder je mobiel.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik werk ligt mijn gsm opzij. Enkel tijdens de pauze gebruik ik hem.quote:Op donderdag 11 september 2025 07:34 schreef kree het volgende:
hmmmmww is t zo raar? jullie zijn kansloos generatie X zonder je mobiel.
Ik kan wel zonder, enkel bij sommige sites heb ik hem nodig want wachtwoorden staan niet op pcWerewolf
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Bij mij ook hoor, en als ik visite heb ookquote:Op donderdag 11 september 2025 07:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Als ik werk ligt mijn gsm opzij. Enkel tijdens de pauze gebruik ik hem.
Ik kan wel zonder, enkel bij sommige sites heb ik hem nodig want wachtwoorden staan niet op pcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToT
quote:
Zo. Bijna klaar. Nog maar 1 puntje nodig tot genieIk heb er één en ik ben er trots op
Goedemorgenquote:Op donderdag 11 september 2025 07:23 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Donatie gedaan
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
MOrguh Vino
quote:
Met de donatie van @Vino_Tinto over de 200 euro heen(205 euro nu)
Voor wie het nog niet weet; mijn server gaat vandaag waarschijnlijk even uit gezien ze hier met de elektriciteit bezig gaan en ik niet weet wanneer het er exact af gaat. Server hangt nu aan een powerstation maar daar kan hij maar paar uur op draaien.
De stats zullen op dat moment niet beschikbaar zijn en monitor zal niet posten.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Netjes
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft voor mij maar weer aan dat je beter verre vrienden kunt hebben dan familie waar je niets aan hebt
Des te groter is de verassing voor iedereen als ze weer kunnen kijkenquote:Op donderdag 11 september 2025 08:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Voor wie het nog niet weet; mijn server gaat vandaag waarschijnlijk even uit gezien ze hier met de elektriciteit bezig gaan en ik niet weet wanneer het er exact af gaat. Server hangt nu aan een powerstation maar daar kan hij maar paar uur op draaien.
De stats zullen op dat moment niet beschikbaar zijn en monitor zal niet posten.
Wrappiequote:Op donderdag 11 september 2025 08:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
De stats zullen op dat moment niet beschikbaar zijn en monitor zal niet posten.![]()
Groetjes aan Moni![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 08:07 schreef DJMO het volgende:
[..]Misschien doneren die wel op een andere manier. Je weet het nooit heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft voor mij maar weer aan dat je beter verre vrienden kunt hebben dan familie waar je niets aan hebt
Ik heb ook wat overgemaakt naar het kankerfonds en ook jou iets gesponsertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje spanning (hier straks niet meer) mag er zijnquote:Op donderdag 11 september 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te groter is de verassing voor iedereen als ze weer kunnen kijken
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja dat weet ik mop, maar ze hadden dan toch op z'n allerminst wel kunnen reageren of iets?quote:Op donderdag 11 september 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien doneren die wel op een andere manier. Je weet het nooit he
Ik heb ook wat overgemaakt naar het kankerfonds en ook jou iets gesponsertIk heb er één en ik ben er trots op
Zal voor de meeste niet veel schelenquote:Op donderdag 11 september 2025 08:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje spanning (hier straks niet meer) mag er zijngeen punt er b ij gepakt
quote:
Dat is zeker waar. Dat is een kleine moeitequote:Op donderdag 11 september 2025 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat weet ik mop, maar ze hadden dan toch op z'n allerminst wel kunnen reageren of iets?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even terug gezocht op Facebook naar m'n verjaardag. Alleen de zus van mijn vader heeft een felicitatie berichtje achtergelaten. De rest kwam van FOK!kers af. Voor de rest van m'n familie besta ik kennelijk niet of nauwelijks meer.Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb jij wel contact naar hun dan, als ze jarig zijn of zomaar eens tussen door?quote:Op donderdag 11 september 2025 08:13 schreef DJMO het volgende:
Even terug gezocht op Facebook naar m'n verjaardag. Alleen de zus van mijn vader heeft een felicitatie berichtje achtergelaten. De rest kwam van FOK!kers af. Voor de rest van m'n familie besta ik kennelijk niet of nauwelijks meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zoiets moet van twee kanten komen. Ik ben een halsstarrige stijfkop. Zij willen geen contact meer met mij? Dan zoek ik het ook niet op.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij wel contact naar hun dan, als ze jarig zijn of zomaar eens tussen door?Ik heb er één en ik ben er trots op
En ach. Ik heb jullie
en buiten werk?quote:Op donderdag 11 september 2025 07:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Als ik werk ligt mijn gsm opzij. Enkel tijdens de pauze gebruik ik hem.
Ik kan wel zonder, enkel bij sommige sites heb ik hem nodig want wachtwoorden staan niet op pcDo what you love, love what you do!![]()
Je kunt er eentje nemen voor extra energie, of ze gewoon verkopen. Leveren lekker wat op.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:49 schreef devzero het volgende:
Wat zou ik vanavond nog kunnen doen met 2 xanax?
@:koningwouter ?![]()
Dan zou je ze ook eigenlijk niet moeten vragen om geld of zo.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zoiets moet van twee kanten komen. Ik ben een halsstarrige stijfkop. Zij willen geen contact meer met mij? Dan zoek ik het ook niet op.
Dat zou ik zelf dan weer niet doen.
Dan is het ook niet raar natuurlijk dat ze niet reageren
En @Rob je hebt een lot uit de loterij met hemquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KoningWquote:Op donderdag 11 september 2025 08:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt er eentje nemen voor extra energie, of ze gewoon verkopen. Leveren lekker wat op.![]()
![]()
![]()
Morguh KW
Er is hier maar een echte Koning en de is de BolkKing
![]()
Mission accomplishedIk heb er één en ik ben er trots op
Yeahhh weekend weer wat te doen een 38 pagina lange perspectiefnotitie meerwaardeonderzoek van een fusie
lezen.
Hopelijk is de papieren versie ook snel binnen, want vind dat makkelijk lezen dan op de computerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ie een bittere pilquote:Op donderdag 11 september 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhh weekend weer wat te doen een 38 pagina lange perspectiefnotitie meerwaardeonderzoek van een fusie
lezen.
Hopelijk is de papieren versie ook snel binnen, want vind dat makkelijk lezen dan op de computer![]()
![]()
Gooi gewoon in de AI en vraag om een samenvatting.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
lezen.
Hopelijk is de papieren versie ook snel binnen, want vind dat makkelijk lezen dan op de computer![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 11 september 2025 08:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gooi gewoon in de AI en vraag om een samenvatting.![]()
Zometeen maar even m'n bewindvoerder mailen. Gisteren een onverwachte uitgave gedaan waardoor ik nu lekker krap bij kas zit
Jongste zoon van 10 is tijdens de gymles op z'n plaat gegaan, en heeft z'n (linker) elleboog gebroken. Hij wilde al heel lang graag een knuffel van minecraft hebben, dus gisteren maar besteld als troost dat hij voorlopig onthand is (hij is linkshandig nl).
Al zie je op de foto die z'n vader gisteren stuurde dat hij duidelijk moeite heeft om z'n lachen in te houden ondanks dat hij met z'n rechterhand met z'n duim omlaag poseert
Stroom is weg, server draait nu op een grote powerbank waar hij het ongeveer twee uur op zou moeten volhouden.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Oh wat vervelend zeg!quote:Op donderdag 11 september 2025 08:37 schreef DJMO het volgende:
Zometeen maar even m'n bewindvoerder mailen. Gisteren een onverwachte uitgave gedaan waardoor ik nu lekker krap bij kas zit
Jongste zoon van 10 is tijdens de gymles op z'n plaat gegaan, en heeft z'n (linker) elleboog gebroken. Hij wilde al heel lang graag een knuffel van minecraft hebben, dus gisteren maar besteld als troost dat hij voorlopig onthand is (hij is linkshandig nl).
Al zie je op de foto die z'n vader gisteren stuurde dat hij duidelijk moeite heeft om z'n lachen in te houden ondanks dat hij met z'n rechterhand met z'n duim omlaag poseert![]()
![]()
Oei niet leukquote:Op donderdag 11 september 2025 08:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Stroom is weg, server draait nu op een grote powerbank waar hij het ongeveer twee uur op zou moeten volhouden.
Knuffel voor iedereen
Beetje zwart gat nu maar komt goedWerewolf
Het joch heeft een iq van 136. Die heeft allang door dat hij z'n vader nu te pas en te onpas bij alles om hulp kan vragen, van het vlees op z'n bord snijden, tot z'n gat afvegen op de plee omdat hij het zelf met rechts niet kan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Was al bekend dat het eraf zou gaan. Hopelijk snel weer terug want dan hoeft de server niet uitquote:Op donderdag 11 september 2025 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oei niet leuk
Knuffel voor iedereen
Beetje zwart gat nu maar komt goedMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Mag het met niemand delen dus ga het niet in AI gooien danquote:Op donderdag 11 september 2025 08:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gooi gewoon in de AI en vraag om een samenvatting.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is aan jou. Ik had het gewoon gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag het met niemand delen dus ga het niet in AI gooien dan![]()
![]()
A wat sneu voor je zoon, hopelijk hersteld het snelquote:Op donderdag 11 september 2025 08:37 schreef DJMO het volgende:
Al zie je op de foto die z'n vader gisteren stuurde dat hij duidelijk moeite heeft om z'n lachen in te houden ondanks dat hij met z'n rechterhand met z'n duim omlaag poseertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of aan kree gevenquote:Op donderdag 11 september 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag het met niemand delen dus ga het niet in AI gooien dan![]()
![]()
Nee, zo ben ik niet. WIj hebben geheimhoudingsplichtquote:Op donderdag 11 september 2025 08:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is aan jou. Ik had het gewoon gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
Bizarquote:Op donderdag 11 september 2025 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
Wel ziek hoor dat filmpje van die Charlie Kirk![]()
Heb het niet gekeken hoef ik niet te zien dat soort dingenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee idd, ik liever ook nietquote:Op donderdag 11 september 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het niet gekeken hoef ik niet te zien dat soort dingen![]()
Stond ook bij dat die beelden te zien waren.quote:
Daarom heb ik het niet aangekliktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
MOrguhquote:
Ja koffie gvd en snel een beetje graagIk heb er één en ik ben er trots op
Mogguhh
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
quote:
Don't follow me. I am lost too
.
GezelligDon't follow me. I am lost too
.
11 september vandaag.Don't follow me. I am lost too
.
Wat een rust.Don't follow me. I am lost too
.
Succes met de punten.Don't follow me. I am lost too
.
Hey Lovelyyyyyyyquote:
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lovely is al weer weg
Jussie is niet weg, die is niet weg te krijgen
Jussie is de BOLKERT van DTS
Weer die hamer
quote:Op donderdag 11 september 2025 03:12 schreef Bally-b het volgende:
Hoe zou het gaan met die lieve charmante beeldschone heldin van me @:mizzezamy?held
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hey Amy
Hey je bent er weer, was net te laat je ging net wegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Hemaquote:Op donderdag 11 september 2025 10:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat heb ik hier mee te maken
Vriend Gösserquote:Op donderdag 11 september 2025 10:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat heb ik hier mee te maken![]()
![]()
Ja moest ff dingen doen enzquote:Op donderdag 11 september 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey je bent er weer, was net te laat je ging net weg
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moet ook gebeuren hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sleutelprobleem met auto is opgelost. mrt dank aan lieve collega trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
De boomers van tegenwoordig hebben ook met alles hulp nodig hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: