SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet waar? dat denk je mss, beetje jammer wel eigenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee je post hier vanwege een obsessieve drang om punten te verzamelen
Maar toch is het niet zo.
bij deze aan de mods of weet ik veel wie die score bijhoud, hou me ermaar buitenDo what you love, love what you do!![]()
Kree is zeker verslaafd aan DTS maar een dergelijke verslaving is een geestelijke ziekte, laten we hem niet daarop beoordelen![]()
omdat dit de enige is die ik denk kan ik. nog leuk kletsen (soms) zonder oordelen gelijk,.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
Tijd voor een interventie. Kree is VERSLAAFD aan DTS.
Maar oke als dat niet meer zo is?Do what you love, love what you do!![]()
Je weet dat dat niet zo werkt, daarom zeg je dit ook. Als het echt gevolgen voor je score zou hebben zou je dit niet zeggenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
niet waar? dat denk je mss, beetje jammer wel eigenlijk.
Maar toch is het niet zo.
bij deze aan de mods of weet ik veel wie die score bijhoud, hou me ermaar buiten![]()
score boeit me niks?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet zo werkt, daarom zeg je dit ook. Als het echt gevolgen voor je score zou hebben zou je dit niet zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Waarover wil je praten?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:48 schreef kree het volgende:
zet me maar helemaal onderaan, net zo goed wmb![]()
dad deed ik net toch? wat wil je meer weten om te "bewijzen" dat die score me niks boeit?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke bewijs het dan. Waarover wil je praten?Do what you love, love what you do!![]()
Junkie ontkenningsfasequote:Op donderdag 11 september 2025 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
omdat dit de enige is die ik denk kan ik. nog leuk kletsen (soms) zonder oordelen gelijk,.
Maar oke als dat niet meer zo is?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat je dagenlang niks typtquote:Op donderdag 11 september 2025 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
dad deed ik net toch? wat wil je meer weten om te "bewijzen" dat die score me niks boeit?![]()
oke kap mij maar af van die hele score hier. maakt mij niet uit waar ik sta.Do what you love, love what you do!![]()
En zo werkt het niet, je kan in elke SC praten zoveel je wil. Maar hier gaat het om de puntenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:50 schreef kree het volgende:
oke kap mij maar af van die hele score hier. maakt mij niet uit waar ik sta.![]()
Makkelijk gezegd. Je weet toch dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:50 schreef kree het volgende:
oke kap mij maar af van die hele score hier. maakt mij niet uit waar ik sta.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat denk je dat ik mijn punten hier gemakkelijk heb gekregen? Ik heb er mijn best voor gedaan. Dat jij zegt dat het niks uitmaakt en je gewoon wil praten terwijl je dat op 50 andere plekken kan doen is gewoon een belediging maat voor al mijn moeite om punten hier te krijgen![]()
toch niet altijd? het gaat er meer om dat er mensen zijn die met elkaar pratenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
En zo werkt het niet, je kan in elke SC praten zoveel je wil. Maar hier gaat het om de punten
Iets wat zeldzaam is trouwens nu op FOK.
maar ga mij niet betichten van dat ik hier alleen praat voor dat ik denk kom ik hoger in dat lijstje he????
want t boeit me nl echt niksDo what you love, love what you do!![]()
snap niet die huilie over punten alleen? dan hebben we elkaar veels te veel verkeerd begrepen denk?
Want gaat niet om punten, gaat er meer om je verhaal kwijt te kunnen. dat dit topic loopt door dat systeem. OK
maar blijkbaar moet t zo anders werkt t niet;.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt het nu al een aantal posts alleen maar over punten. Jezus, denk je dat we achterlijk zijn of zo!?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
toch niet altijd? het gaat er meer om dat er mensen zijn die met elkaar praten
Iets wat zeldzaam is trouwens nu op FOK.
maar ga mij niet betichten van dat ik hier alleen praat voor dat ik denk kom ik hoger in dat lijstje he????
want t boeit me nl echt niksProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je verhaal kwijt kunnen kan overal. Dit topic is voor punten maat. Ik denk dat je dat ook wel weet en de slachtofferrol speelt om maar punten te krijgenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:54 schreef kree het volgende:
snap niet die huilie over punten alleen? dan hebben we elkaar veels te veel verkeerd begrepen denk?
Want gaat niet om punten, gaat er meer om je verhaal kwijt te kunnen. dat dit topic loopt door dat systeem. OK
maar blijkbaar moet t zo anders werkt t niet;.![]()
beetje teleurgesteld wel in dat jullie denken dat het mij om punten gaat alleen. hier
tis dat het dit topic zo is, maarja leer je elkaar beetje kennen enzo en verhalen. En dan is t mss anders.Do what you love, love what you do!![]()
heb al vaker gezegd, dit topic is dood als niemand meer verhalen verteldquote:Op donderdag 11 september 2025 02:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je verhaal kwijt kunnen kan overal. Dit topic is voor punten maat. Ik denk dat je dat ook wel weet en de slachtofferrol speelt om maar punten te krijgenDo what you love, love what you do!![]()
Dit topic is nooit dood, iemand kan gewoon a zeggen en punten krijgen. Dat het is het hele punt van dit topic. Net als het topic over tellen naar 1 miljoen of wat dan ook. Het heeft geen echte toegevoegde waardequote:Op donderdag 11 september 2025 02:56 schreef kree het volgende:
[..]
heb al vaker gezegd, dit topic is dood als niemand meer verhalen verteld![]()
je doet het zelf nu ook he?
Want nu heb je wat om te reageren? omdat ik een verhaal vertel. wat als niemand t meer doet dan?
Dan is t
Bolk
bolk
oja bolk op bok
etcDo what you love, love what you do!![]()
Ik reageer toch inhoudelijk? In plaats van met 'bolk'? Of iets soortgelijks wat niets bijdraagtquote:Op donderdag 11 september 2025 02:57 schreef kree het volgende:
je doet het zelf nu ook he?
Want nu heb je wat om te reageren? omdat ik een verhaal vertel. wat als niemand t meer doet dan?
Dan is t
Bolk
bolk
oja bolk op bok
etc![]()
nouja goed t maakt niet uit, maar snap dat dan wel, want dat is waarom ik hier praat.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:58 schreef Masberum het volgende:
Maar je hebt wel weer een punt moet ik toegeven, goed gespeeld meneer :p
en ook omdat ik jullie aardig.vind en al langer ken in dit topic.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom vind je mij aardig?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
nouja goed t maakt niet uit, maar snap dat dan wel, want dat is waarom ik hier praat.
en ook omdat ik jullie aardig.vind en al langer ken in dit topic.![]()
Ik ben weg, je zit hier glashard te liegen. Niet alleen tegen mij, maar vooral tegen jezelf. Je zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:55 schreef kree het volgende:
beetje teleurgesteld wel in dat jullie denken dat het mij om punten gaat alleen. hier
tis dat het dit topic zo is, maarja leer je elkaar beetje kennen enzo en verhalen. En dan is t mss anders.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mjah wel en je bent ook eerlijk, maar je snapte ff niet mijn kant ervan denk?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik reageer toch inhoudelijk? In plaats van met 'bolk'? Of iets soortgelijks wat niets bijdraagt
Het maakt mij niet uit spel enzo mag ervan mij wel zijn. Maar ga niet zeggen dat ik het om punten doe, want is het echt niet?
Als er beter alternatief is als dit dan ga ik daar wel posten, maar is er niet.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 03:00 schreef kree het volgende:
[..]
mjah wel en je bent ook eerlijk, maar je snapte ff niet mijn kant ervan denk?
Het maakt mij niet uit spel enzo mag ervan mij wel zijn. Maar ga niet zeggen dat ik het om punten doe, want is het echt niet?
Als er beter alternatief is als dit dan ga ik daar wel posten, maar is er niet.![]()
hmmms is dat zo?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben weg, je zit hier glashard te liegen. Niet alleen tegen mij, maar vooral tegen jezelf. Je zoekt het maar uit.Do what you love, love what you do!![]()
t was ook niks ten nadele van jouquote:Op donderdag 11 september 2025 02:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik reageer toch inhoudelijk? In plaats van met 'bolk'? Of iets soortgelijks wat niets bijdraagt
was er nu ineens wat weg hier of knipperde ik met mijn ogen?
Zou zweren dat er nog wat stond, maar ineens weg was.
(niet van jou dus, maar van iemand anders)Do what you love, love what you do!![]()
naja laat ook maar, maakt niet uit voor het idee.
Als je eerlijk bent tegen mij dan ben ik het altijd wel terug ook.
Dus en denk ben jij, niet eens zijn met elkaar mag altijd? Dat is niet het probleem
Maargoed soms naja wat ik hier zie soms?
als het dan alleen om punten gaat? ja dat werkt ook voor geen meter want bolk dit bolk dat of onzin.
Ik denk als er iemand met iets komt, dan komen pas de punten.
Maar oke ik wil mijn verhalen en dingen ook wel naar ander topic brengen, maar weet niet echt welke.Do what you love, love what you do!![]()
zeg het maar als jullie denken wat ik post past hier niet, dan ga ik andere zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
wss ook klaar ermee hier en snap ik...quote:Op donderdag 11 september 2025 03:12 schreef Bally-b het volgende:
Hoe zou het gaan met die lieve charmante beeldschone heldin van me @:mizzezamy?Do what you love, love what you do!![]()
Gozer, ik zit je maar te dollen.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:11 schreef kree het volgende:
zeg het maar als jullie denken wat ik post past hier niet, dan ga ik andere zoeken.
ja er zijn momenten voor en soms ook niet, ik neem dit serieus.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gozer, ik zit je maar te dollen.Do what you love, love what you do!![]()
Dit is jouw probleem. Je neemt alles veel te serieus.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja er zijn momenten voor en soms ook niet, ik neem dit serieus.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
je reageert ook in een stukje van wat wel serieus is, snap je?quote:Op donderdag 11 september 2025 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit is jouw probleem. Je neemt alles veel te serieus.
als het. nu al tig posts om liedjes ging of andere grappige dingen dan was het een ander verhaal.
Maar nu zei je conclusie erover dat het mij dan alleen ging om punten te scoren. wat iedereen weet hier trouwens, het boeit me geen reet.
Daarom zeg maar, snap je waarom ik dan denk moet er ff wat over zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
naja laat maar gaan ook. denk ook niet dat het nog nuttig is om erover door te gaan
Dit is fucking hilarisch.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
je reageert ook in een stukje van wat wel serieus is, snap je?
als het. nu al tig posts om liedjes ging of andere grappige dingen dan was het een ander verhaal.
Maar nu zei je conclusie erover dat het mij dan alleen ging om punten te scoren. wat iedereen weet hier trouwens, het boeit me geen reet.
Daarom zeg maar, snap je waarom ik dan denk moet er ff wat over zeggen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
naja denk er maar ff over. En wmb mag je de hele verdere nacht doorgaan met punten scoren als die zo belangrijk voor je zijn
![]()
[ Bericht 80% gewijzigd door KillemWieft op 11-09-2025 03:28:38 ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geef maar!quote:Op donderdag 11 september 2025 03:49 schreef devzero het volgende:
Wat zou ik vanavond nog kunnen doen met 2 xanax?
@:koningwouter ?
Dan zal ik eerst eentje naar kree sturenquote:Op donderdag 11 september 2025 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gevaarlijk. Dat is een federal crime!![]()
![]()
Doe er een AI generated letter bij. Zal ‘ie waarderen.quote:Op donderdag 11 september 2025 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst eentje naar kree sturenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nouja dan weet je dat ie niet AI terugkomt, hou dat maar in gedachtenquote:Op donderdag 11 september 2025 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst eentje naar kree sturen
Ik weet niet of hij dat door zal hebben. Ik heb een paar keer op hem gereageerd met een chatgpt bericht, en hij reageerde normaal terug (naja, kreenormaal)quote:Op donderdag 11 september 2025 04:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe er een AI generated letter bij. Zal ‘ie waarderen.![]()
Volgens mij heb je ook geen account in torn, dus je zult inderdaad niets ontvangenquote:Op donderdag 11 september 2025 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dan weet je dat ie niet AI terugkomt, hou dat maar in gedachten![]()
![]()
tis kwestie van tijd en snap niet dat jullie dat niet doorhebben?quote:Op donderdag 11 september 2025 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat door zal hebben. Ik heb een paar keer op hem gereageerd met een chatgpt bericht, en hij reageerde normaal terug (naja, kreenormaal)
Het is een nieuwtje nu en iedereen vind het handig? Maar wat zegt AI eigenlijk dan?
Juist alleen maar wat ie vergaard heeft over wat we eerder vertelden. Nou trek deze lijn door.
Nu gaat iedereen AI vragen en dat op internet zetten, wat doet AI dan? Uiteindelijk he?Do what you love, love what you do!![]()
ik snap echt niet dat er zoveel zijn die te retardeer om te denken dat AI ineens slim is?
die vergaard wat er op internet staat, hoemeer AI op internet hoe dommer het dus gaat worden.Do what you love, love what you do!![]()
Dan zal ik maar vaak posten dat @KillemWieft een vrolijke hardwerkende jongeman is die altijd oude vrouwtjes helpt met oversteken van de straat.quote:Op donderdag 11 september 2025 04:19 schreef kree het volgende:
[..]
tis kwestie van tijd en snap niet dat jullie dat niet doorhebben?
Het is een nieuwtje nu en iedereen vind het handig? Maar wat zegt AI eigenlijk dan?
Juist alleen maar wat ie vergaard heeft over wat we eerder vertelden. Nou trek deze lijn door.
Nu gaat iedereen AI vragen en dat op internet zetten, wat doet AI dan? Uiteindelijk he?
Nog even en chatgpt neemt het over![]()
![]()
het is geen AI. als intelligent, ja intelligent om informatie te vergaren die #Mensen# vergaard hebben en op internet te zetten, dat doet AI.
Denk het toch eens realistisch uit dan toch mensen? oke we gaan alleen daar van uit, dan wordt AI dus dommer? want gaan uit (wat best vaak ook nog fout is) van AI wat waar is, zetten het op internet en AI denkt weer is waar omdat veel mensen het neerzetten.Do what you love, love what you do!![]()
zwaar tegen AI, gelukkig heb ik geen kinderen, echt en meen het nog ook. wil het ze niet aandoen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ja, deze man weet hoe het werkt.quote:Op donderdag 11 september 2025 04:22 schreef kree het volgende:
het is geen AI. als intelligent, ja intelligent om informatie te vergaren die #Mensen# vergaard hebben en op internet te zetten, dat doet AI.
Denk het toch eens realistisch uit dan toch mensen? oke we gaan alleen daar van uit, dan wordt AI dus dommer? want gaan uit (wat best vaak ook nog fout is) van AI wat waar is, zetten het op internet en AI denkt weer is waar omdat veel mensen het neerzetten.
meen dit onwijs echt trouwens, ongeacht denken jullie kree lult maar weer wat.
maar nee, denk niet dat dit de toekomst is. iig niet op deze manier. en ben blij dat ik het allemaal wss niet meer zo zal meemaken, geef mij de "90 dan maar als kinderjaren, was veel leuker.Do what you love, love what you do!![]()
En waar haal jij je "intelligentie" vandaan? Toch ook van informatie die andere mensen hebben vergaard?quote:Op donderdag 11 september 2025 04:22 schreef kree het volgende:
Denk het toch eens realistisch uit dan toch mensen? oke we gaan alleen daar van uit, dan wordt AI dus dommer? want gaan uit (wat best vaak ook nog fout is) van AI wat waar is, zetten het op internet en AI denkt weer is waar omdat veel mensen het neerzetten.![]()
of weet hoe het werkt niet, maar wel dat ik denk was betere tijd voor jeugd ook enzo.quote:Op donderdag 11 september 2025 04:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja ja, deze man weet hoe het werkt.Do what you love, love what you do!![]()
Ouwe lullen praat. Dat dachten onze ouders ook en hun ouders enzo.quote:Op donderdag 11 september 2025 04:26 schreef kree het volgende:
[..]
of weet hoe het werkt niet, maar wel dat ik denk was betere tijd voor jeugd ook enzo.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Welterusten!quote:Op donderdag 11 september 2025 04:27 schreef devzero het volgende:
Maar goed, om 5:50 gaat mijn alarm weerDus tijd om te gaan
![]()
ja juist, dat was altijd het idee, en daarop voortbouwen.quote:Op donderdag 11 september 2025 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
En waar haal jij je "intelligentie" vandaan? Toch ook van informatie die andere mensen hebben vergaard?
Nu is de intelligentie mensen MBO diploma halen door in te typen. (heel kort gezegd, ik wil een mbo diploma over dit en dat, schrijf t voor me uit)
En erger nog ze halen het daarmee.
|
Oke denk vooruit dat is de volgende generatie dus, die weet dus eigenlijk niks, en hangt af van AI en vraagt hun wat moet ik nu, want eeeeuh jah weet zelf niks eigenlijk en kan niks zonder AI?
Oke maken ze bs verslag, AI leest dat weer en denkt dit is belangrijk want hoop doen dat. en leren het aan het volgende.
Snappen jullie mijn punt nu niet of doen jullie alleen maar dom?
Weet niet hoe simpeler ik het moet uitleggen? Het gaat erom mensen gaan niet meer zelf denken en laten het aan AI overDo what you love, love what you do!![]()
tis erger als ik verwacht had al. zelfs jullie zijn al verpest en kunnen niet meer zelf denken.
Volgens mij ben je zelf AI die in een soort oneindige loop vastzit. Elke keer dezelfde issues en dezelfde argumenten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik weet dat ik er op terugkom, maar is omdat ik me er zorgen over maak wel?quote:Op donderdag 11 september 2025 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Volgens mij ben je zelf AI die in een soort oneindige loop vastzit. Elke keer dezelfde issues en dezelfde argumenten.Do what you love, love what you do!![]()
jullie boeit toch niet, zeg wel later als er iemand serieus over wil zijn.Do what you love, love what you do!![]()
lach maar. mark mijn words wat ik nu zeg en praten we mss over 10 jaar verder nog wel eens hierover.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ok luister ff mensen iedereen zit maar te doen alsof ai alleen maar grappig is met van die plaatjes maken enzo maar ff serieus het is ook gewoon link hoor want je weet niet wie of wat er achter die algoritmes zit en straks nemen ze gewoon je baan over en dan zit je thuis met je duim te draaien en een uitkering te kutten terwijl een robot je werk doet en werkgevers lachen je uit want ja computer is goedkoper hequote:Op donderdag 11 september 2025 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
lach maar. mark mijn words wat ik nu zeg en praten we mss over 10 jaar verder nog wel eens hierover.
hihiProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik dacht echt even dat je kree was.quote:Op donderdag 11 september 2025 04:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
ok luister ff mensen iedereen zit maar te doen alsof ai alleen maar grappig is met van die plaatjes maken enzo maar ff serieus het is ook gewoon link hoor want je weet niet wie of wat er achter die algoritmes zit en straks nemen ze gewoon je baan over en dan zit je thuis met je duim te draaien en een uitkering te kutten terwijl een robot je werk doet en werkgevers lachen je uit want ja computer is goedkoper he
hihi
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
beetje merkwaardig die uitspraak weer, maargoed.
Het is wat je zelf denkt he? en ik ga uit van username die t zegt
Van mij mag je ze alles aannemen nu en in verleden nl alles wat ik heb gezegd. Heb ik dan altijd gelijk?
wss niet he? maar t was wel eerlijk en zonder onwijze bedoelingen. onthou datDo what you love, love what you do!![]()
enne hoewel ik het grappige snap, en dat moet ook kunnen, ga me niet proberen in situaties te brengen die ik niet wil eigenlijk?
vind dat niet eerlijk tegen mij niet en ook niet tegen anderen die wel eerlijk zijn hier.
dat jij graag drama creëert dat weten we allen allang al....Do what you love, love what you do!![]()
We? Wie is we?quote:Op donderdag 11 september 2025 05:04 schreef kree het volgende:
enne hoewel ik het grappige snap, en dat moet ook kunnen, ga me niet proberen in situaties te brengen die ik niet wil eigenlijk?
vind dat niet eerlijk tegen mij niet en ook niet tegen anderen die wel eerlijk zijn hier.
dat jij graag drama creëert dat weten we allen allang al....Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jij ff in dit geval. maar je bent niet altijd de enige trouwens dat moet ik er wel bij zeggen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
en over "we" lees maar eens wat mensen zeggen zonder gelijk al aan het denken te zijn hoe kan ik hier haaks op reageren.
wat is je eigen mening dan eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Dat snap ik, maar je zegt “dat weten we al lang”. Wie is we?quote:Op donderdag 11 september 2025 05:07 schreef kree het volgende:
[..]
jij ff in dit geval. maar je bent niet altijd de enige trouwens dat moet ik er wel bij zeggen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
maakt allemaal niet uit, want ik kan er tegen, want draai toch aardig lang mee hier op fok.
maar kan me bedenken dat stoot mensen tegen elkaar aan. En alleen omdat jij je punten wil?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen mening. Ik ben een AI bot.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:08 schreef kree het volgende:
en over "we" lees maar eens wat mensen zeggen zonder gelijk al aan het denken te zijn hoe kan ik hier haaks op reageren.
wat is je eigen mening dan eigenlijk?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wat wordt het weer vandaag?quote:Op donderdag 11 september 2025 05:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb geen mening. Ik ben een AI bot.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha je kunt er helemaal niet tegen anders had je het laten gaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:09 schreef kree het volgende:
maakt allemaal niet uit, want ik kan er tegen, want draai toch aardig lang mee hier op fok.
maar kan me bedenken dat stoot mensen tegen elkaar aan. En alleen omdat jij je punten wil?Maar je moet er nog uren over doorgaan.
jij en maar ook anderen? er is groepje die altijd vooral is om gewoon overal tegen te zijn, of het nu hun eigen mening is of niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je zegt “dat weten we al lang”. Wie is we?
Maar zeg maar om uit te lokken.
En nu weet ik doe het zelf ook, maar ik hou het dan nog altijd wel open enzo en veroordeel er niemand over als ze andere mening hebben?
jou ook niet he?
niemand dus/. Maar tis soms zo jammer dat een discussie die eigenlijk oke is met allerlei meningen naar de klote gaat omdat mensen t uitlokken naar een richting, waar ze zelf mss niet eens achter staan.Do what you love, love what you do!![]()
Het wordt weer drama.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat wordt het weer vandaag?
neuh ik kan er wel tegen, maar wel met als iedereen een oke mening heeft waar ze zelf achter staan.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Haha je kunt er helemaal niet tegen anders had je het laten gaan.Maar je moet er nog uren over doorgaan.
het daar niet mee eens zijn ik, of iemand, dat maakt niet uit.
Maar ga geen mening van jezelf neerzetten waar je zelf niet achter staat dan? want ik pak je erop terug dan wel nl.
Want niet eerlijk geweest.Do what you love, love what you do!![]()
O jeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je geeft weer geen antwoord op m’n vraag. En de rest van je post leest als een AI hallucinatie.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
jij en maar ook anderen? er is groepje die altijd vooral is om gewoon overal tegen te zijn, of het nu hun eigen mening is of niet.
Maar zeg maar om uit te lokken.
En nu weet ik doe het zelf ook, maar ik hou het dan nog altijd wel open enzo en veroordeel er niemand over als ze andere mening hebben?
jou ook niet he?
niemand dus/. Maar tis soms zo jammer dat een discussie die eigenlijk oke is met allerlei meningen naar de klote gaat omdat mensen t uitlokken naar een richting, waar ze zelf mss niet eens achter staan.
Mijn tijd zit erop. Ik ga er vandoor.
geen zorgen dot. en morguh. maar we moeten ff wat duidelijk stellen hierquote:
er is nog geen drama
goedzo denk er ff over na. en tot later weer hequote:Op donderdag 11 september 2025 05:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je geeft weer geen antwoord op m’n vraag. En de rest van je post leest als een AI hallucinatie.
Mijn tijd zit erop. Ik ga er vandoor.
Als er één iemand is die dat niet kan ben jij het wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
neuh ik kan er wel tegen, maar wel met als iedereen een oke mening heeft waar ze zelf achter staan.
het daar niet mee eens zijn ik, of iemand, dat maakt niet uit.
Maar ga geen mening van jezelf neerzetten waar je zelf niet achter staat dan? want ik pak je erop terug dan wel nl.
Want niet eerlijk geweest.
Alweer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mss maar ik ben ook nooit te beroerd om me ongelijk aan te geven he?quote:Op donderdag 11 september 2025 05:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als er één iemand is die dat niet kan ben jij het wel.Do what you love, love what you do!![]()
kree, je punt die je wil maken is ons echt wel duidelijk.
Daarover:
1) het verandert er niet van. AI is niet te stoppen. Wat moeten een paar tiental users in een spelletjes topic daartegen doen dan?
2) de users in een spelletjes topic houden zich niet bezig met dit vraagstuk. Daar zijn andere topics voor.
3) het is jouw mening, jouw visie. Klopt die wel? Een mening is geen feit, de toekomst is lastig te voorspellen.
4) het begint te irriteren, steeds weer hetzelfde. Ga lekker bolken in dit spelletjes topic en uit je zorgen in de topics die daarvoor bedoeld zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mogguh Dotteke. Koffie? Of heb je al een paar bakken op?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguh GG. Als het verse is graagquote:Op donderdag 11 september 2025 05:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke. Koffie? Of heb je al een paar bakken op?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en wat ik hoop eigenlijk, mss vertellen wat meer mensen eigen verhaal gewoon. ik doe dat.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:17 schreef gebrokenglas het volgende:
kree, je punt die je wil maken is ons echt wel duidelijk.
Daarover:
1) het verandert er niet van. AI is niet te stoppen. Wat moeten een paar tiental users in een spelletjes topic daartegen doen dan?
2) de users in een spelletjes topic houden zich niet bezig met dit vraagstuk. Daar zijn andere topics voor.
3) het is jouw mening, jouw visie. Klopt die wel? Een mening is geen feit, de toekomst is lastig te voorspellen.
4) het begint te irriteren, steeds weer hetzelfde. Ga lekker bolken in dit spelltjestopic en uit je zorgen in de topics die daarvoor bedoeld zijn.
Zoals ik zei mss moet ik er hier mee stoppen idd?
Want dan kunnen jullie met spel bezig houden.Do what you love, love what you do!![]()
Jazeker is die vers. Voor mijn liefste Dot alleen maar verse koffie.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG. Als het verse is graag
* gebrokenglas gooit snel de oude koude koffie van gister in de gootsteen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ga me niet betichten van onwaarheid vertellen of dat ik AI ben, want dan heb je me op de kast.
Dat vooral irriteerde me.
En kan geen reden verzinnen alleen al dat jullie dat heel graag willen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
naja genoeg erover ook voordat de mods weer moeilijk gaan doen....
niet dat ik dit zou noten enzo trouwens, maar oke het zal niet de eerste keer zijn dat er hier gezeik over is, dus beter houden we er ff over op.Do what you love, love what you do!![]()
Wat een lieve woorden. Dank je wel ik ga er dubbel van genietenquote:Op donderdag 11 september 2025 05:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker is die vers. Voor mijn liefste Dot alleen maar verse koffie.
* gebrokenglas gooit snel de oude koude koffie van gister in de gootsteen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik nu ook geen min puntjes meer?quote:Op donderdag 11 september 2025 05:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een lieve woorden. Dank je wel ik ga er dubbel van genieten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarvan aktequote:Op donderdag 11 september 2025 05:20 schreef kree het volgende:
naja genoeg erover ook voordat de mods weer moeilijk gaan doen....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
naja niet omdat jij er nu ineens bent want denk jij snapt t nog wel. maargoed je weet hoe dit soms dan gaat he en wil niet het topic verzieken erdoor.quote:
Die had je allang niet meer toch?quote:Op donderdag 11 september 2025 05:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik nu ook geen min puntjes meer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 11 september 2025 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had je allang niet meer toch?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat weet ik niet, ik kan niet in jouw aantekeningen kijkenquote:Op donderdag 11 september 2025 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had je allang niet meer toch?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had ook niet het idee dat je stopte omdat ik erben. Je stopt gewoon niet wie er ook is 😂quote:Op donderdag 11 september 2025 05:22 schreef kree het volgende:
[..]
naja niet omdat jij er nu ineens bent want denk jij snapt t nog wel. maargoed je weet hoe dit soms dan gaat he en wil niet het topic verzieken erdoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen aantekeningenquote:Op donderdag 11 september 2025 05:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik kan niet in jouw aantekeningen kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles uit je blote hoofd? Knap.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nouja de discussie helemaal was niet klaar, maar oke.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ook niet het idee dat je stopte omdat ik erben. Je stopt gewoon niet wie er ook is 😂
Denk ook ff niet nu dat er ook nog een eind aan was.Do what you love, love what you do!![]()
vooral heb er zelf ook nu even geen zin meer in.
LOL wie er nog onwijs tegen is doe me DM of zeg wat je denkt daarmee
Er is niet zoveel te onthouden van hier hoor 😂quote:Op donderdag 11 september 2025 05:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alles uit je blote hoofd? Knap.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 11 september 2025 05:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niet zoveel te onthouden van hier hoor 😂
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DaaromWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even punten pakken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik zi vooral met sleutel probleem nu
dat is eigenlijk mijn eerste zorg.Do what you love, love what you do!![]()
Jammer hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je bent vroeg vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk die Kree
Ik werd al een uur geleden wakker.quote:
Gister om half elf in slaap gevallen, toen werd ik 'midden in de nacht' wakker voor een sanitaire pauze (bleek het gelukkig nog geen twaalf uur). Nou toen weer tot een uur terug. Veel te kort.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat zijn geen lange slaapjesquote:Op donderdag 11 september 2025 05:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik werd al een uur geleden wakker.
Gister om half elf in slaap gevallen, toen werd ik 'midden in de nacht' wakker voor een sanitaire pauze (bleek het gelukkig nog geen twaalf uur). Nou toen weer tot een uur terug. Veel te kort.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klinkt al een vrij kort ritme ja?quote:Op donderdag 11 september 2025 05:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik werd al een uur geleden wakker.
Gister om half elf in slaap gevallen, toen werd ik 'midden in de nacht' wakker voor een sanitaire pauze (bleek het gelukkig nog geen twaalf uur). Nou toen weer tot een uur terug. Veel te kort.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zijn geen lange slaapjesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik herken hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kik weet van mezelf, kan er onwijs tegen paar dagen enzo.
Maar voor mij zou niks zijn als onregelmatige diensten ook, denk trek dat niet. vind het al lastig zo gewoon.
met normale uren.Do what you love, love what you do!![]()
Slaapscore 59. 4u 37min geslapen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
naja tijd voor mij ook voor bakje koffie. lekker dolce gusto maak ik ff
Oftewel. filter koffie uit cup
![]()
Koffie drink ik straks op kantoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ook geen fan van dat alles bijhouden, maargoed zal vast goed zijn voor de big-tech om dat van je te weten. Kunnen ze weer AI over maken he enzo.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Slaapscore 59. 4u 37min geslapen.
Morguh UN
ZOu ik je eens een note gaan geven voor iedere keer dat je zegt te stoppen en toch doorgaat?quote:
Kan je zien hoevaak dat is
* gebrokenglas vult een emmer met koud water en kwakt dat over kree heen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mjah ik weet, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu ik je eens een note gaan geven voor iedere keer dat je zegt te stoppen en toch doorgaat?
Kan je zien hoevaak dat isDo what you love, love what you do!![]()
nu maak je hem nog meer wakkerquote:Op donderdag 11 september 2025 05:46 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas vult een emmer met koud water en kwakt dat over kree heen.
jaja begrepen jongens.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:46 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas vult een emmer met koud water en kwakt dat over kree heen.
vrouwlief heeft mij aangestoken met de verkoudheid vrees ik.. schrale keelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik gooi ff wat handdoeken hier neer voor het geval dat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is vaak een kwestie van wachten voor dat gebeurd. Beterschapquote:Op donderdag 11 september 2025 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
vrouwlief heeft mij aangestoken met de verkoudheid vrees ik.. schrale keelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neuh we houden erover op, genoeg over gezegd. vast komt later nog wel een keer terug. maar voor nu okequote:Op donderdag 11 september 2025 05:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik gooi ff wat handdoeken hier neer voor het geval dat?
we hebben alles gezegd wart we wilde zeggen en hebben nog geen ruzie denk..? dus dan is t oke.Do what you love, love what you do!![]()
mss moeten we t meer over een ander onderwerp hebben behalve AI enzo ook, hebben jullie niet wat leuks?Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas vult de emmer opnieuw met koud water en zet deze klaar.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
DIt keer valt er geen ontspringen aan zo te horenquote:Op donderdag 11 september 2025 05:48 schreef _UserName_ het volgende:
meestal ontspring ik de dans wel
Nou ik ga opstaan, me klaarmaken voor een kantoordag. Van mij heb je geen last verder.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:50 schreef kree het volgende:
mss moeten we t meer over een ander onderwerp hebben behalve AI enzo ook, hebben jullie niet wat leuks?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee gaan we niet gebruiken.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:50 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas vult de emmer opnieuw met koud water en zet deze klaar.
ff heel wat ander onderwerp gaan we het over hebben en niks met AI enzo.Do what you love, love what you do!![]()
O geeen thuiswerk vandaagquote:Op donderdag 11 september 2025 05:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik ga opstaan, me klaarmaken voor een kantoordag. Van mij heb je geen last verder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat hoop ik ook, zo kleintje verkouden is altijd zieligquote:Op donderdag 11 september 2025 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
meestal is ook niet altijd
Hopelijk blijft Jyske gespaardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja idd, ze heeft haar neusje wel dicht zitten zo nu en dan, niest wat meer maar is verder wel vrolijk, drinkt en slaapt goed dus we gaan het zien, de laatste dagen heb ik haar voornamelijk gehadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O lekker, je hebt wel van die zuigdingen bij de apotheek/drogist waar je de neusje mee kan schoon zuigen mocht ze het erger krijgen.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
ja idd, ze heeft haar neusje wel dicht zitten zo nu en dan, niest wat meer maar is verder wel vrolijk, drinkt en slaapt goed dus we gaan het zien, de laatste dagen heb ik haar voornamelijk gehad
En mocht ze heel erg verkouden zijn en benauwd wat boeken onder het kopeind van het ledikantje zetten (onder de poten) gratis tip.
En voor je zelf kan je als je naar b ed gaat een dikke klodder vicks onder je voeten smeren en sokken aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
alleen dat met die boeken begin ik niet aan, dat doe ik met opgerolde handdoeken zodat het bedje zelf gewoon blijft staanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat kan ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is ook de tijd van het jaar, op het werk is er ook een aan het blaffen van heb i jou daar, dus voortaan gaan we eerst checken of er niemand ziek is op de werkvloer (met name de bedrijfsleider(s) dus, die blijven gewoon doorwerken en steken anderen zo aan)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je mag ook gewoon doorwerken, zelfs met corona.
De meeste b lijven niet voor een verkoudheid thuis
Is het niet op je werk dan wel in de winkel of als je gewoon buiten wandelt. Je kan overal besmet raken helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou wilde bijna wat zeggen erover. maargoed, ken er ook aantal die er wel echt last van gehad hebben of dood aan zijn gegaan.
Of die maatregelen nou dat gestopt hebben, daar twijfel ik aan. Maar dat is andere discussie en ga ik hier iig niet voeren.Do what you love, love what you do!![]()
Die discussie ga ik hier ook niet aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zeg ook niet dat het niet mag, maar weet wel dat ik als vrijwilliger ik mij niet vrijwillig ziek laat maken op de werkvloer, dus als ik het ka vermijden doe ik datquote:Op donderdag 11 september 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
Je mag ook gewoon doorwerken, zelfs met corona.
De meeste b lijven niet voor een verkoudheid thuis
Is het niet op je werk dan wel in de winkel of als je gewoon buiten wandelt. Je kan overal besmet raken helaas
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nee dik ook niet, iig niet hier. er valt altijd voor beide kanten nl wat te zeggen hoe ze hier over denken.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
Die discussie ga ik hier ook niet aan.
Je komt er wss nooit uit.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom ook niet aan beginnenquote:Op donderdag 11 september 2025 06:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee dik ook niet, iig niet hier. er valt altijd voor beide kanten nl wat te zeggen hoe ze hier over denken.
Je komt er wss nooit uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij wil UN wakker gemaakt worden @gebrokenglasquote:Op donderdag 11 september 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
@:gebrokenglas had jij die emmer water nog?
nee, niet voor mijzelfquote:Op donderdag 11 september 2025 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij wil UN wakker gemaakt worden @:Gebrokenglas
pak wel een douche als vrouwlief wakker isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
@:gebrokenglas had jij die emmer water nog?juist ja. gooi hem ff over jezelf heenquote:Op donderdag 11 september 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het niet mag, maar weet wel dat ik als vrijwilliger ik mij niet vrijwillig ziek laat maken op de werkvloer, dus als ik het ka vermijden doe ik dat
quote:Op donderdag 11 september 2025 06:12 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
juist ja. gooi hem ff over jezelf heenik zeg daar verder niks overquote:Op donderdag 11 september 2025 06:08 schreef kree het volgende:
nou wilde bijna wat zeggen erover. maargoed, ken er ook aantal die er wel echt last van gehad hebben of dood aan zijn gegaan.
Of die maatregelen nou dat gestopt hebben, daar twijfel ik aan. Maar dat is andere discussie en ga ik hier iig niet voeren.
quote:Op donderdag 11 september 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee, niet voor mijzelf
pak wel een douche als vrouwlief wakker is
quote:Op donderdag 11 september 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het niet mag, maar weet wel dat ik als vrijwilliger ik mij niet vrijwillig ziek laat maken op de werkvloer, dus als ik het ka vermijden doe ik datDaar heb je helemaal gelijk in, maar helemaal te voorkomen is het niet helaas. Tijdens het werk kunnen er ook zieke klanten binnen komen.
Maar ik snap dat je niet naar je werk wil als er iemand ziek is, als het kan dan gewoon niet doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is ook zo, maar een zieke klant is met max 30 minute weer weg. En je komt daar minder bij in de buurt ook. En het kan overal worden opgelopen, ook in de supermarkt. Maar ik probeer het te vermijden om de kleine te beschermen, zo zielig als ze ziek zijn iddquote:Op donderdag 11 september 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]Daar heb je helemaal gelijk in, maar helemaal te voorkomen is het niet helaas. Tijdens het werk kunnen er ook zieke klanten binnen komen.
Maar ik snap dat je niet naar je werk wil als er iemand ziek is, als het kan dan gewoon niet doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Is ook zo, maar ze bouwen wel weerstand op. Maar je gaat het inderdaad niet opzoeken.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is ook zo, maar een zieke klant is met max 30 minute weer weg. En je komt daar minder bij in de buurt ook. En het kan overal worden opgelopen, ook in de supermarkt. Maar ik probeer het te vermijden om de kleine te beschermen, zo zielig als ze ziek zijn idd
De tijd van vele snotneuzen is weer aangebroken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op donderdag 11 september 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
@:gebrokenglas had jij die emmer water nog?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ijs is inmiddels wel gesmolten of nietquote:
natuurlijk allang al had daar ook geen punt over eigenlijk. maar kwam er ff bij.
Morguh Jussiequote:
Moet je nog niet even een uurtje slapen
iedereen zou dat wss zeggen van ja wss als je vroeg je nest uit moet.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
Moet je nog niet even een uurtje slapen
Kon dat maar hequote:
Ben je eigenlijk weer helemaal opgeknapt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wel redelijkquote:Op donderdag 11 september 2025 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon dat maar he
Ben je eigenlijk weer helemaal opgeknapt?![]()
![]()
Jij blijft gewoon de hele nacht op als je niet moet werken, niet echt gezondquote:Op donderdag 11 september 2025 06:27 schreef kree het volgende:
[..]
iedereen zou dat wss zeggen van ja wss als je vroeg je nest uit moet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een wonder, ik bolk mij zelf sneller dan Jussie doet
kloptquote:Op donderdag 11 september 2025 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon de hele nacht op als je niet moet werken, niet echt gezondDo what you love, love what you do!![]()
Het is dan ook nog vroeg hequote:Op donderdag 11 september 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
Een wonder, ik bolk mij zelf sneller dan Jussie doet![]()
![]()
Even rustig opstartenquote:
trouwens vroege tijden? tis waar je aan gewend bent.
Ik zou onregelmatige niet echt trekken moet ik eerlijk zeggen.
Nu al moeite mee als ik niet hoef te werken zien jullie.Do what you love, love what you do!![]()
Met verse koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar nu heb je het weer over gebrokenglas?quote:Op donderdag 11 september 2025 06:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
GGG, wie is er niet op klaargekomen?
Jussie![]()
![]()
Dacht dat Jussie meer van de thee wasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed schriftje weerquote:Op donderdag 11 september 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat Jussie meer van de thee was![]()
![]()
Owja.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat Jussie meer van de thee was
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is er nu leuk aan om de hele nacht op te blijven om op internet te zitten?quote:Op donderdag 11 september 2025 06:31 schreef kree het volgende:
trouwens vroege tijden? tis waar je aan gewend bent.
Ik zou onregelmatige niet echt trekken moet ik eerlijk zeggen.
Nu al moeite mee als ik niet hoef te werken zien jullie.
En dan overdag te slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 11 september 2025 06:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar nu heb je het weer over gebrokenglas?
6 uur opstaan is in mijn idee niet vroeg, maargoed weet ik wel rond 4 uur weer klaar ennzo.
nog zou ik minder willen werken eigenlijk, maarja tis contract enzp.Do what you love, love what you do!![]()
ZIt in mijn eigenste harde schijf, niks geen schriftjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die van GGG...quote:Op donderdag 11 september 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt in mijn eigenste harde schijf, niks geen schriftje![]()
![]()
JIj werkt toch ook niet veel, 3 dagen in de week?quote:Op donderdag 11 september 2025 06:33 schreef kree het volgende:
6 uur opstaan is in mijn idee niet vroeg, maargoed weet ik wel rond 4 uur weer klaar ennzo.
nog zou ik minder willen werken eigenlijk, maarja tis contract enzp.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"vroeger" toen ik nachten doorhaalde was het om de rust van de nacht te ervaren, weg van het rumoer en gehaast overdag, de nachten hebben wel iets zoquote:Op donderdag 11 september 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er nu leuk aan om de hele nacht op te blijven om op internet te zitten?
En dan overdag te slapen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
maar is ook niet altijd? je haalt er aantal keren uit dan wel?quote:Op donderdag 11 september 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er nu leuk aan om de hele nacht op te blijven om op internet te zitten?
En dan overdag te slapen?
over het algemeen lig ik aardig op tijd op bed.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken geen GGGquote:
Ik ken wel een GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
deze week sowieso al 2xquote:Op donderdag 11 september 2025 06:35 schreef kree het volgende:
[..]
maar is ook niet altijd? je haalt er aantal keren uit dan wel?
over het algemeen lig ik aardig op tijd op bed.
ik denk over het algemeen als het geen storingsdiensten zijn, dan lig ik voor 22:00 uur. en op 06:20Do what you love, love what you do!![]()
Ja als je van rust houdt is de nacht wel een uitkomst.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
"vroeger" toen ik nachten doorhaalde was het om de rust van de nacht te ervaren, weg van het rumoer en gehaast overdag, de nachten hebben wel iets zo
Ik moet er zelf niet aan denken in het donker te levenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent als je vrijbent wel meestal hier de hele nacht.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:35 schreef kree het volgende:
[..]
maar is ook niet altijd? je haalt er aantal keren uit dan wel?
over het algemeen lig ik aardig op tijd op bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee hoor? dat lijkt zo maar ben er echt niet elke nacht hier.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent als je vrijbent wel meestal hier de hele nacht.Do what you love, love what you do!![]()
Toen ik in de bakkerij werkte vond ik het heerlijk, vooral in de zomer, de zwoele, toch frisse lucht die binnen kwam door het raam, alsmede de kalmte van de nacht.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je van rust houdt is de nacht wel een uitkomst.
Ik moet er zelf niet aan denken in het donker te levenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je bent ook niet elke dag vrijquote:Op donderdag 11 september 2025 06:38 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor? dat lijkt zo maar ben er echt niet elke nacht hier.![]()
ALs je nog meer vrij bent dan heb je wel heel vaak vrijquote:Op donderdag 11 september 2025 06:38 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor? dat lijkt zo maar ben er echt niet elke nacht hier.
Hoeveel dagen werk jij dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn contract is gewoon 40 uur, nu had ik ff griep enzo. dus dat speelt mee dat ik er hier meer was.
Maarre alsnog ik was hier voor t laatst denk zaterdag? of zondag dat ik zo heel veel zei?
dus is niet elke dagDo what you love, love what you do!![]()
Als maar niet besmettelijk isquote:Op donderdag 11 september 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
zal dan wel typgriep zijn geweest![]()
![]()
die fucking sleutel van die auto speelt me wel zorgen, ik hoop echt dat t morgen lukt in de zon. en anders zit er niks anders op als mijn falen toe te geven en dit nog jaren aan moet horen enzo van collega's en vragen of iemand de reserve sleutel wil brengen.
![]()
![]()
lange griepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
komende twee weken blijft het ook wel wisselvallig met temperaturen onder de 20 graden, zomer is echt afgelopenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik moet volle zon op die auto vandaag en hopelijk doet die stomme key ding het dan draadloos waardoor ik de deur open krijg. 1 mA is genoeg.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
komende twee weken blijft het ook wel wisselvallig met temperaturen onder de 20 graden, zomer is echt afgelopen
uit die batterij.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig wel nu op naar de sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ga daar maar niet van uit, gister was het nog wel zonnig maar vrees dat je het beste ontslag kan nemenquote:Op donderdag 11 september 2025 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet volle zon op die auto vandaag en hopelijk doet die stomme key ding het dan draadloos waardoor ik de deur open krijg. 1 mA is genoeg.
uit die batterij.
en niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha naja zo vaart zal t niet lopen, maar dit is wel kut natuurlijk, als dit niet lukt wil ik het het liefst ff buiten manager om enzo. maar moet die reserve sleutel hebben. Die ik in noodgeval wss zelf kan ophalen nog.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ga daar maar niet van uit, gister was het nog wel zonnig maar vrees dat je het beste ontslag kan nemenDo what you love, love what you do!![]()
Waar ga je ook weer naar toe?quote:Op donderdag 11 september 2025 06:50 schreef kree het volgende:
[..]
naja gelukkig ga ik nog ff op vakantie daarvoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat laatste wist ik nog, maar niet meer waarheen en wanneer.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:52 schreef kree het volgende:
[..]
balkan landen rondreis met mijn ma en zusje.
Maar alvast een fijne vakantie
wacht zal ff het linkje zoeken. het lijkt mij onwijs mooi nl.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat laatste wist ik nog, maar niet meer waarheen en wanneer.
Maar alvast een fijne vakantieDo what you love, love what you do!![]()
Wijsquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: