SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet waar? dat denk je mss, beetje jammer wel eigenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee je post hier vanwege een obsessieve drang om punten te verzamelen
Maar toch is het niet zo.
bij deze aan de mods of weet ik veel wie die score bijhoud, hou me ermaar buitenDo what you love, love what you do!![]()
Kree is zeker verslaafd aan DTS maar een dergelijke verslaving is een geestelijke ziekte, laten we hem niet daarop beoordelen![]()
omdat dit de enige is die ik denk kan ik. nog leuk kletsen (soms) zonder oordelen gelijk,.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
Tijd voor een interventie. Kree is VERSLAAFD aan DTS.
Maar oke als dat niet meer zo is?Do what you love, love what you do!![]()
Je weet dat dat niet zo werkt, daarom zeg je dit ook. Als het echt gevolgen voor je score zou hebben zou je dit niet zeggenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
niet waar? dat denk je mss, beetje jammer wel eigenlijk.
Maar toch is het niet zo.
bij deze aan de mods of weet ik veel wie die score bijhoud, hou me ermaar buiten![]()
score boeit me niks?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet zo werkt, daarom zeg je dit ook. Als het echt gevolgen voor je score zou hebben zou je dit niet zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Waarover wil je praten?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:48 schreef kree het volgende:
zet me maar helemaal onderaan, net zo goed wmb![]()
dad deed ik net toch? wat wil je meer weten om te "bewijzen" dat die score me niks boeit?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke bewijs het dan. Waarover wil je praten?Do what you love, love what you do!![]()
Junkie ontkenningsfasequote:Op donderdag 11 september 2025 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
omdat dit de enige is die ik denk kan ik. nog leuk kletsen (soms) zonder oordelen gelijk,.
Maar oke als dat niet meer zo is?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat je dagenlang niks typtquote:Op donderdag 11 september 2025 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
dad deed ik net toch? wat wil je meer weten om te "bewijzen" dat die score me niks boeit?![]()
oke kap mij maar af van die hele score hier. maakt mij niet uit waar ik sta.Do what you love, love what you do!![]()
En zo werkt het niet, je kan in elke SC praten zoveel je wil. Maar hier gaat het om de puntenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:50 schreef kree het volgende:
oke kap mij maar af van die hele score hier. maakt mij niet uit waar ik sta.![]()
Makkelijk gezegd. Je weet toch dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:50 schreef kree het volgende:
oke kap mij maar af van die hele score hier. maakt mij niet uit waar ik sta.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat denk je dat ik mijn punten hier gemakkelijk heb gekregen? Ik heb er mijn best voor gedaan. Dat jij zegt dat het niks uitmaakt en je gewoon wil praten terwijl je dat op 50 andere plekken kan doen is gewoon een belediging maat voor al mijn moeite om punten hier te krijgen![]()
toch niet altijd? het gaat er meer om dat er mensen zijn die met elkaar pratenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
En zo werkt het niet, je kan in elke SC praten zoveel je wil. Maar hier gaat het om de punten
Iets wat zeldzaam is trouwens nu op FOK.
maar ga mij niet betichten van dat ik hier alleen praat voor dat ik denk kom ik hoger in dat lijstje he????
want t boeit me nl echt niksDo what you love, love what you do!![]()
snap niet die huilie over punten alleen? dan hebben we elkaar veels te veel verkeerd begrepen denk?
Want gaat niet om punten, gaat er meer om je verhaal kwijt te kunnen. dat dit topic loopt door dat systeem. OK
maar blijkbaar moet t zo anders werkt t niet;.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt het nu al een aantal posts alleen maar over punten. Jezus, denk je dat we achterlijk zijn of zo!?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
toch niet altijd? het gaat er meer om dat er mensen zijn die met elkaar praten
Iets wat zeldzaam is trouwens nu op FOK.
maar ga mij niet betichten van dat ik hier alleen praat voor dat ik denk kom ik hoger in dat lijstje he????
want t boeit me nl echt niksProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je verhaal kwijt kunnen kan overal. Dit topic is voor punten maat. Ik denk dat je dat ook wel weet en de slachtofferrol speelt om maar punten te krijgenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:54 schreef kree het volgende:
snap niet die huilie over punten alleen? dan hebben we elkaar veels te veel verkeerd begrepen denk?
Want gaat niet om punten, gaat er meer om je verhaal kwijt te kunnen. dat dit topic loopt door dat systeem. OK
maar blijkbaar moet t zo anders werkt t niet;.![]()
beetje teleurgesteld wel in dat jullie denken dat het mij om punten gaat alleen. hier
tis dat het dit topic zo is, maarja leer je elkaar beetje kennen enzo en verhalen. En dan is t mss anders.Do what you love, love what you do!![]()
heb al vaker gezegd, dit topic is dood als niemand meer verhalen verteldquote:Op donderdag 11 september 2025 02:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je verhaal kwijt kunnen kan overal. Dit topic is voor punten maat. Ik denk dat je dat ook wel weet en de slachtofferrol speelt om maar punten te krijgenDo what you love, love what you do!![]()
Dit topic is nooit dood, iemand kan gewoon a zeggen en punten krijgen. Dat het is het hele punt van dit topic. Net als het topic over tellen naar 1 miljoen of wat dan ook. Het heeft geen echte toegevoegde waardequote:Op donderdag 11 september 2025 02:56 schreef kree het volgende:
[..]
heb al vaker gezegd, dit topic is dood als niemand meer verhalen verteld![]()
je doet het zelf nu ook he?
Want nu heb je wat om te reageren? omdat ik een verhaal vertel. wat als niemand t meer doet dan?
Dan is t
Bolk
bolk
oja bolk op bok
etcDo what you love, love what you do!![]()
Ik reageer toch inhoudelijk? In plaats van met 'bolk'? Of iets soortgelijks wat niets bijdraagtquote:Op donderdag 11 september 2025 02:57 schreef kree het volgende:
je doet het zelf nu ook he?
Want nu heb je wat om te reageren? omdat ik een verhaal vertel. wat als niemand t meer doet dan?
Dan is t
Bolk
bolk
oja bolk op bok
etc![]()
nouja goed t maakt niet uit, maar snap dat dan wel, want dat is waarom ik hier praat.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:58 schreef Masberum het volgende:
Maar je hebt wel weer een punt moet ik toegeven, goed gespeeld meneer :p
en ook omdat ik jullie aardig.vind en al langer ken in dit topic.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom vind je mij aardig?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
nouja goed t maakt niet uit, maar snap dat dan wel, want dat is waarom ik hier praat.
en ook omdat ik jullie aardig.vind en al langer ken in dit topic.![]()
Ik ben weg, je zit hier glashard te liegen. Niet alleen tegen mij, maar vooral tegen jezelf. Je zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:55 schreef kree het volgende:
beetje teleurgesteld wel in dat jullie denken dat het mij om punten gaat alleen. hier
tis dat het dit topic zo is, maarja leer je elkaar beetje kennen enzo en verhalen. En dan is t mss anders.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mjah wel en je bent ook eerlijk, maar je snapte ff niet mijn kant ervan denk?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik reageer toch inhoudelijk? In plaats van met 'bolk'? Of iets soortgelijks wat niets bijdraagt
Het maakt mij niet uit spel enzo mag ervan mij wel zijn. Maar ga niet zeggen dat ik het om punten doe, want is het echt niet?
Als er beter alternatief is als dit dan ga ik daar wel posten, maar is er niet.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 03:00 schreef kree het volgende:
[..]
mjah wel en je bent ook eerlijk, maar je snapte ff niet mijn kant ervan denk?
Het maakt mij niet uit spel enzo mag ervan mij wel zijn. Maar ga niet zeggen dat ik het om punten doe, want is het echt niet?
Als er beter alternatief is als dit dan ga ik daar wel posten, maar is er niet.![]()
hmmms is dat zo?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben weg, je zit hier glashard te liegen. Niet alleen tegen mij, maar vooral tegen jezelf. Je zoekt het maar uit.Do what you love, love what you do!![]()
t was ook niks ten nadele van jouquote:Op donderdag 11 september 2025 02:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik reageer toch inhoudelijk? In plaats van met 'bolk'? Of iets soortgelijks wat niets bijdraagt
was er nu ineens wat weg hier of knipperde ik met mijn ogen?
Zou zweren dat er nog wat stond, maar ineens weg was.
(niet van jou dus, maar van iemand anders)Do what you love, love what you do!![]()
naja laat ook maar, maakt niet uit voor het idee.
Als je eerlijk bent tegen mij dan ben ik het altijd wel terug ook.
Dus en denk ben jij, niet eens zijn met elkaar mag altijd? Dat is niet het probleem
Maargoed soms naja wat ik hier zie soms?
als het dan alleen om punten gaat? ja dat werkt ook voor geen meter want bolk dit bolk dat of onzin.
Ik denk als er iemand met iets komt, dan komen pas de punten.
Maar oke ik wil mijn verhalen en dingen ook wel naar ander topic brengen, maar weet niet echt welke.Do what you love, love what you do!![]()
zeg het maar als jullie denken wat ik post past hier niet, dan ga ik andere zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
wss ook klaar ermee hier en snap ik...quote:Op donderdag 11 september 2025 03:12 schreef Bally-b het volgende:
Hoe zou het gaan met die lieve charmante beeldschone heldin van me @:mizzezamy?Do what you love, love what you do!![]()
Gozer, ik zit je maar te dollen.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:11 schreef kree het volgende:
zeg het maar als jullie denken wat ik post past hier niet, dan ga ik andere zoeken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja er zijn momenten voor en soms ook niet, ik neem dit serieus.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gozer, ik zit je maar te dollen.Do what you love, love what you do!![]()
Dit is jouw probleem. Je neemt alles veel te serieus.quote:Op donderdag 11 september 2025 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja er zijn momenten voor en soms ook niet, ik neem dit serieus.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: