Maar die moeten beiden wel echt veel tijd terugpakken om een gevaar te worden voor Vingegaard of Almeida, denk dat Visma te goed is om dat te laten gebeuren. Lijkt me dat het doel daar vooral de plek van Pidcock isquote:Op donderdag 11 september 2025 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is gewoon te hopen dat Bora zwaar druk gaat zetten.
Terwijl ik Karsten juist verrassend goed uitgesproken vindt tot het gevaar van toch doorrijden aan toe.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat dit een WLR-user is.
Juist niet toch? Het was een wappie van de andere kant van het spectrum.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
ach pistoleroquote:Op donderdag 11 september 2025 18:20 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Ik snap dat Karsten niet voor deze lap tekst begon
Absoluut.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://x.com/Mr_Japiooo/(...)GI0u6ju2Ei4Yucg&s=19
[ x ]
Vinden jullie mij een bange wezel?
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Juist niet toch? Het was een wappie van de andere kant van het spectrum.
? Hij heeft een Israel vlaggetje in zijn profiel en hekelt de demonstranten.quote:
Giro: 4 Nederlandse ritzegesquote:Op donderdag 11 september 2025 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
O serieus, de hele Vuelta nog geen vlaggetje gehad?
Het kan wel leuk koersgedrag worden zaterdag. Visma heeft er waarschijnlijk meer aan als een grote groep wegrijdt. UAE daarentegen moet wellicht de kans op bonificaties voor Almeida open houden.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was toch leuker geweest als Almeida nog 15 a 20 seconden meer had gepakt. Deze mag zal Vingegaard toch niet weggeven.
Wel echt een ontzettende flopetappe. Geen idee hoe je hier druk op Vingegaard kan leggen voor de laatste paar kilometers.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het kan wel leuk koersgedrag worden zaterdag. Visma heeft er waarschijnlijk meer aan als een grote groep wegrijdt. UAE daarentegen moet wellicht de kans op bonificaties voor Almeida open houden.
Dat kan je ook niet want Almeida heeft geen demarrage. Enige optie is dat je de boel kort houdt en dan zo hard mogelijk Bola del Mundo oprijdt en dan is het op hoop van zegen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel echt een ontzettende flopetappe. Geen idee hoe je hier druk op Vingegaard kan leggen voor de laatste paar kilometers.
En buiten Almeida wil iedereen bij UAE dan meezitten in die grote groepquote:Op donderdag 11 september 2025 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het kan wel leuk koersgedrag worden zaterdag. Visma heeft er waarschijnlijk meer aan als een grote groep wegrijdt. UAE daarentegen moet wellicht de kans op bonificaties voor Almeida open houden.
En Vingegaard oogt bergop niet zo denderend, maar alsnog heeft Almeida hem nergens gelost. En gisteren was misschien wel de minste dag en alsnog pakte hij tijd.. voor een verschil van 40 seconden (of 30 seconden + boni) moet Vingegaard wel echt breken. En dat gebeurt hem niet zo vaak als Pogi niet meedoetquote:Op donderdag 11 september 2025 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet want Almeida heeft geen demarrage. Enige optie is dat je de boel kort houdt en dan zo hard mogelijk Bola del Mundo oprijdt en dan is het op hoop van zegen.
Klopt ja, maar aangezien niets doen geen optie is en je met beperkingen van Almeida zit zit er niet veel anders op. Tenzij je een andere strategie weet.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Vingegaard oogt bergop niet zo denderend, maar alsnog heeft Almeida hem nergens gelost. En gisteren was misschien wel de minste dag en alsnog pakte hij tijd.. voor een verschil van 40 seconden (of 30 seconden + boni) moet Vingegaard wel echt breken. En dat gebeurt hem niet zo vaak als Pogi niet meedoet
Niets doen is natuurlijk wel een optie.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt ja, maar aangezien niets doen geen optie is en je met beperkingen van Almeida zit zit er niet veel anders op. Tenzij je een andere strategie weet.
Dit ging over die tweede tweet van ene Wim he.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
? Hij heeft een Israel vlaggetje in zijn profiel en hekelt de demonstranten.
Ah, sorry dat zag ik verkeerd, dacht dat het over die andere idioot ging. We hebben trouwens hier maar 1 Wim hier, dus dat lijkt mij duidelijk wie dat is.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit ging over die tweede tweet van ene Wim he.
Dan weet ik wel welke ...quote:Op donderdag 11 september 2025 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zie post #153quote:Op donderdag 11 september 2025 21:13 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/DOb02g_jIzf/
Marc Soler had gisteren veel lol op de berg
Je zult niet de enige zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |