Iets zegt mij dat je weer belang bij hebtquote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is te goed gedaan Bruno. Jammer.
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je weer belang bij hebt
Die was na de eerste bergrit al tierend afgestaptquote:Op donderdag 11 september 2025 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Conclusie: Remco zou fluitend gewonnen hebben.
Had afgestapt geweest.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Die had na de eerste bergrit al tierend afgestapt geweest
Wind zou wel wat toenemen richting 5 a 6 uur. Maar dat is maar paar km/hquote:Op donderdag 11 september 2025 17:23 schreef franklop het volgende:
Staat wind iets anders? Klassementsrenners verliezen in laatste deel niet veel
O serieus, de hele Vuelta nog geen vlaggetje gehad?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:26 schreef Idisrom het volgende:
We hebben voor het eerst een top tien in de uitslag
Ik denk dat hij net genoeg hieraan heeft. Bergop mist Almeida dan toch net die ene goede helper die Jonas wel heeft.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:30 schreef Momo het volgende:
Zou mij niet verbazen als Jonas er nog door gaat zakken
Ik zie Almeida toch niet echt het verschil maken. Hij heeft geen versnelling in huis. Hooguit op het eind, dan wint hij nog 10 seconden. Dan moet Jonas echt al een slechte dag hebben. Maar het kan als Jonas matige benen heeft en Almeida een superdag zoals op de Anglirù.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:30 schreef Momo het volgende:
Ze hebben de kwaliteiten wel lijkt me? En de knechten hebben redelijk kunnen sparen.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net genoeg hieraan heeft. Bergop mist Almeida dan toch net die ene goede helper die Jonas wel heeft.
Mja, de tendens is toch dat als UAE klaar is dat Jorgenson, Kuss en vorige keer Tulett er nog bij zitten.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze hebben de kwaliteiten wel lijkt me? En de knechten hebben redelijk kunnen sparen.
UAE echt vol vanaf de voet bij Bolo del Mundo, dan heeft Almeida wel een kans.
Ja prachtig hoe onderkoeld hij dat dan voorleestquote:Op donderdag 11 september 2025 17:41 schreef wimderon het volgende:
Karsten kan mensen altijd zo heerlijk voor lul zetten.
Ook nog even de naam erbij noemen (al is het waarschijnlijk een troll-account).quote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja prachtig hoe onderkoeld hij dat dan voorleest
het was ook een moeilijk leesbaar bericht zo te horen!quote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja prachtig hoe onderkoeld hij dat dan voorleest
Hij is (en oogt) allesbehalve topfit en dat al 1,5 week. Zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:30 schreef Momo het volgende:
https://x.com/Mr_Japiooo/(...)GI0u6ju2Ei4Yucg&s=19quote:Op donderdag 11 september 2025 18:02 schreef TAmaru het volgende:
[..]
het was ook een moeilijk leesbaar bericht zo te horen!
ik zit niet op X maar ik kan me zomaar voorstellen hoe dat soort mensen schrijven ... zonder interpunctie en enige notie van grammatica
Er is nog maar 1 kans en dat is een ontzettende floprit, waar het waarschijnlijk weer op de laatste berg aan komt.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij is (en oogt) allesbehalve topfit en dat al 1,5 week. Zou me niks verbazen.
Daarom snap ik niet helemaal waarom ze gisteren nog controleerden.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:19 schreef Szura het volgende:
Dus Jonas gaat zich, net als deze hele Vuelta, naar het einde slepen. Doe uit dat licht.
Ik snap bij Visma vooral niet dat ze al drie keer de ploeg op kop zetten voor de visafslag en dat hij drie keer totaal niks doetquote:Op donderdag 11 september 2025 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet helemaal waarom ze gisteren nog controleerden.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik snap bij Visma vooral niet dat ze al drie keer de ploeg op kop zetten voor de visafslag en dat hij drie keer totaal niks doet
Misschien om de concurrentie te willen laten geloven dat Vingegaard wel heel goed is. Beetje zand in de ogen strooienquote:Op donderdag 11 september 2025 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet helemaal waarom ze gisteren nog controleerden.
Nu oogde Almeida gisteren nog slechter, dus ook als hij tijd verliest, is het niet zeker dat Almeida profiteert.. en met de sterkte van de ploeg bij Visma en de matige opbouw van de rit zaterdag; is een vroege aanval van een andere concurrent vast kansloosquote:Op donderdag 11 september 2025 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij is (en oogt) allesbehalve topfit en dat al 1,5 week. Zou me niks verbazen.
Het is gewoon te hopen dat Bora zwaar druk gaat zetten.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nu oogde Almeida gisteren nog slechter, dus ook als hij tijd verliest, is het niet zeker dat Almeida profiteert.. en met de sterkte van de ploeg bij Visma en de matige opbouw van de rit zaterdag; is een vroege aanval van een andere concurrent vast kansloos
Ik sluit niet uit dat dit een WLR-user is.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:20 schreef Makamba_ het volgende:
[ x ]
Ik snap dat Karsten niet voor deze lap tekst begon
Die hebben amper een ploeg daarvoor, bergop dan. En Pellizzari doet het maar halfslachtig omdat hij met z'n eigen strijd bezig is.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is gewoon te hopen dat Bora zwaar druk gaat zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |