Ik vind het grappig dat padel zo duur is. Maar padelclubs wel leden trekken, ipv de noodlijdende turn- en voetbalclubs.quote:
33 euro betaalbaar noemen terwijl er meer dan een miljoen mensen in Nederland onder de armoedegrens leven en zelfs ZZP'ers en middeninkomens bij de voedselbank komenquote:Op zondag 15 februari 2026 14:44 schreef RosaFit het volgende:
ik sport bij basic, daar is het nog wel betaalbaar hoor
33 per maand uit mijjn hoofd en dan heb ik janga en onbeperkt
eens per week mag ik een vriendin meenemen op mijn pass
Ja, en?quote:Op maandag 2 maart 2026 02:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
33 euro betaalbaar noemen terwijl er meer dan een miljoen mensen in Nederland onder de armoedegrens leven en zelfs ZZP'ers en middeninkomens bij de voedselbank komen
Niet 33 euro kunnen missen voor sport maar wel Netflix abonnement hebben en een pakje per dag wegroken zekerquote:Op maandag 2 maart 2026 02:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
33 euro betaalbaar noemen terwijl er meer dan een miljoen mensen in Nederland onder de armoedegrens leven en zelfs ZZP'ers en middeninkomens bij de voedselbank komen
Roken ze toch gewoon een pakje shag per maand minder?quote:Op maandag 2 maart 2026 02:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dit zijn de VVD bullshitargumenten die nergens over gaan. Het is ragebait en veel armen roken al niet meer, of halen hun sigaretten over de grens. Het is altijd erg makkelijk scoren met voor de hand liggende argumenten zoals leven je dieren maar in, je rookt zeker peuken, je doucht zeker 3 minuten te lang. Stop met die lulverhalen man. Kijk naar de oorzaak in plaats van symptoombestrijding.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Niet 33 euro kunnen missen voor sport maar wel Netflix abonnement hebben en een pakje per dag wegroken zeker
De oorzaak is dat mensen niet 33 euro willen uitgeven aan sporten.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:20 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dit zijn de VVD bullshitargumenten die nergens over gaan. Het is ragebait en veel armen roken al niet meer, of halen hun sigaretten over de grens. Het is altijd erg makkelijk scoren met voor de hand liggende argumenten zoals leven je dieren maar in, je rookt zeker peuken, je doucht zeker 3 minuten te lang. Stop met die lulverhalen man. Kijk naar de oorzaak in plaats van symptoombestrijding.
Er zijn tegenwoordig veel hoge kostenposten. Huur, electra, energie, brandstof, voedsel, het is niet dat het allemaal goedkoper is geworden. Niet iedereen heeft dan geld over voor extra's zoals sporten. Er zijn genoeg mensen in Nederland die de werkende armen genoemd worden.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:36 schreef Questular het volgende:
[..]
De oorzaak is dat mensen niet 33 euro willen uitgeven aan sporten.
En dus?quote:Op maandag 2 maart 2026 22:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig veel hoge kostenposten. Huur, electra, energie, brandstof, voedsel, het is niet dat het allemaal goedkoper is geworden. Niet iedereen heeft dan geld over voor extra's zoals sporten. Er zijn genoeg mensen in Nederland die de werkende armen genoemd worden.
En dus is het niet meer te betalen, en dus duur. Waarom moeten ze elke 2 jaar de apparaten vervangen voor nieuwe?quote:
In welke sportschool doen ze dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:47 schreef W00fer het volgende:
[..]
En dus is het niet meer te betalen, en dus duur. Waarom moeten ze elke 2 jaar de apparaten vervangen voor nieuwe?
Basic Fit. Voor geen enkele reden hebben ze daar nieuwe(re) apparaten besteld en ik denk om aan de Instagramhype mee te doen allerlei hype/populaire tools geintroduceerd die vast en zeker leuk zijn om mee te adverteren (tenslotte moeten er abonnementen verkocht worden) maar in mijn optiek alleen maar de prijs opdrijven. Dat ze dat doen bij luxere gym's prima, maar ze volgen allemaal de trend van steeds luxer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In welke sportschool doen ze dat?
De beste sportscholen waar ik getraind heb hadden apparaten van decennia oud. Met bijvoorbeeld Technogym Isotonic lijn is helemaal niets mis.
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:21 schreef W00fer het volgende:
[..]
Basic Fit. Voor geen enkele reden hebben ze daar nieuwe(re) apparaten besteld en ik denk om aan de Instagramhype mee te doen allerlei hype/populaire tools geintroduceerd die vast en zeker leuk zijn om mee te adverteren (tenslotte moeten er abonnementen verkocht worden) maar in mijn optiek alleen maar de prijs opdrijven. Dat ze dat doen bij luxere gym's prima, maar ze volgen allemaal de trend van steeds luxer.
https://www.ed.nl/eindhov(...)-te-denken~a66ce582/
Aangezien de grotere ketens allemaal van investeringsmaatschappijen zijn, groeien ze als kool.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:19 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop.
Weet iemand of het CBS bijhoudt hoeveel sportscholen/fitnessketens er ieder jaar in elke stad/dorp zijn? Ik heb de indruk dat er de laatste jaren explosief veel bijkomen en ze daarom met elkaar concurreren met dingen als 'sauna', 'hyrox klasje', 'infrared herstel' etcetera.
Maar misschien is het ook gewoon heel toevallig dat er binnen 1 kilometer van mijn woning in een paar maanden tijd 3 sportscholen (bijna) naast elkaar bij zijn gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |