Link naar artikel met 1 alinea was ook fijn geweest.quote:
Is in werkelijkheid nog een stukje langer maar TS faalt met het copy-pasten van artikelen die achter een betaalmuur zitten: https://www.nrc.nl/nieuws(...)urgemeester-a4905406quote:
Dit is gewoon direct gekopieerd vanaf de website van het NRC. TS weet heel prima dat het niet de bedoeling is om artikelen die achter een betaalmuur zitten te plaatsen, en nu beloon je hem voor "de gedane moeite"quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:31 schreef Jippie het volgende:
Dubbel
NWS / Groningse burgemeester weg na aanstootgevend gedrag
En ontbreken van bron
Vanwege de gedane moeite door TS mag dit topic verder in VER, succes
Er staat geen bron bij en ik ga niet alle nieuwsmedia controleren waar het item vandaan komt. Het kan net zo goed AI-gegenereerd zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit is gewoon direct gekopieerd vanaf de website van het NRC. TS weet heel prima dat het niet de bedoeling is om artikelen die achter een betaalmuur zitten te plaatsen, en nu beloon je hem voor "de gedane moeite"?
Ik zeg het je toch? Stond overigens ook gewoon in de TR.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er staat geen bron bij en ik ga niet alle nieuwsmedia controleren waar het item vandaan komt. Het kan net zo goed AI-gegenereerd zijn.
Jij zegt het maar geeft geen link? Ik ga af op feiten, niet op 'hear say'.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zeg het je toch? Stond overigens ook gewoon in de TR.
Maar goed, lekker laten staan joh. Ik zal er voortaan ook niet meer op wijzen. NRC vindt het vast allemaal prima.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij zegt het maar geeft geen link? Ik ga af op feiten, niet op 'hear say'.
En doe of laat wat je wil.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is in werkelijkheid nog een stukje langer maar TS faalt met het copy-pasten van artikelen die achter een betaalmuur zitten: https://www.nrc.nl/nieuws(...)urgemeester-a4905406
Dat is mij bekend, maar zonder link ga ik niet zoeken/controleren. Heb de gequote OP ook maar verwijderd uit dit topic.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:51 schreef Armani XL het volgende:
Premium artikel gepost vanachter een betaalmuur doen we niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |