Ik moest stiekem lachen. Sorry! #toosoonquote:Op woensdag 10 september 2025 22:11 schreef Ulx het volgende:
Maarre, betekent dit nou dat Charlie getriggerd werd?
Valt me tegen van hem.
ik denk dat het er heel erg weinig zijn, misschien wel 0quote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en hoeveel users denk je die zo reageren als Lubach een nekschot ontvangt?
Is dat zo? Vroeger had we PSP in Nederland, staken o.a. Makro vestigingen in de fik, de R.A.F. en als je in Amerika kijkt zie je veel oproepen voor geweld tegen Trump of ICE. Word met de dag ergerquote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Wel apart als je beide opzoekt dat extreemlinks bijna tot geen geweld oproept maar extreemrechts wel. Beetje gek wel.
Hij was toch ook een anti-vaxxer? Nu heeft hij toch nog een shot gekregen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah zo. Dan, ja, daar zit wel wat ironie.
Ach, standaard practice tegenwoordig. binnen 3 seconden na een incident speculeren en wijzen naar imaginaire schuldigen i.p.v. rustig afwachten op het politie rapport.quote:
Dan zou ik op X maar eens op Lubach zoeken. Denk dat je het ietwat onderschatquote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik denk dat het er heel erg weinig zijn, misschien wel 0
quote:
Zou de schutter niet zijnquote:
6 topics binnen 1 dag met allemaal gejuichquote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
we hadden het toch over dit kutforum niet twitterquote:Op woensdag 10 september 2025 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik op X maar eens op Lubach zoeken. Denk dat je het ietwat onderschat
Simpel: stoppen met importeren. We hebben een stuk meer mensen uit de derde wereld dan uit Amerika.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maak dit eens expliciet. Wat wil je doen?
ach lul niet zo stomquote:Op woensdag 10 september 2025 22:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
6 topics binnen 1 dag met allemaal gejuich
Ik zou alleen Gordon niet heel erg vinden.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon waanzin? Hoe wil je hier nou een gesprek mee voeren?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
te veel linkse users die het niet veroordelen en zelfs mooi vinden
niet mogelijk inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2025 22:15 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon waanzin? Hoe wil je hier nou een gesprek mee voeren?
https://x.com/RecoveryUt21354/status/1965862677286433079quote:Op woensdag 10 september 2025 22:12 schreef RotatoR het volgende:
Zou me niets verbazen als dit gaat escaleren met vergeldingsacties. Gestoord land.
Ja klopt. Ik had het verkeerd geformuleerd. Ik bedoelde te zeggen als je ze gaat opzoeken en vergelijken dat extreemlinks als niet gewelddadig wordt omschreven maar extreemrechts is een bedreiging voor de samenleving. Daar wringt het ook een beetje natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Is dat zo? Vroeger had we PSP in Nederland, staken o.a. Makro vestigingen in de fik en als je in Amerika kijkt zie je veel oproepen voor geweld tegen Trump of ICE. Word met de dag erger
Die kan dat wel hebben met zijn dikke nekquote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
CNNquote:Update: Now the UVU spokesman says the suspect in the shooting of political activist Charlie Kirk is not yet in custody, despite the school saying earlier police did have someone in custody.
Minder als wanneer het om Kaag of Halsema gaat denk ik?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |