abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218743177
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 14:58 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik heb al ge edit, ik bedoel niet per se vanuit beheer. Ze heeft een clubje hier dat alles heilig verklaard wat ze doet.
Voor mij is ze niet heilig..... ze is geen flu-flu en staat op prive, dat is voor mij heilig.

Anderen kiezen ervoor zichzelf als flu-flu neer te zetten en openbaar hun gezin te verkopen..... hun prive is voor hen niet heilig en voor mij dus ook niet
pi_218743186
Annemarie vindT het moeilijk om Ah figuurtjes in elkaar te zetten maar ze neemt wel de tijd om de begrafenis nog eens lekker in beeld te brengen.
pi_218743214
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:49 schreef Snaky het volgende:
Ik weet gelukkig niets van lipoedeem maar dbm had het vroeger niet. Hoe ontstaat dat?
Bron: radboudumc

De precieze oorzaak van lipoedeem is niet bekend. Waarschijnlijk spelen erfelijke factoren en vrouwelijke hormonen een rol. Dit laatste wordt gedacht omdat de aandoening meestal pas na de puberteit zichtbaar wordt en alléén bij vrouwen voorkomt.
pi_218743217
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:19 schreef popje het volgende:
Wie is DBM?
De blije mama
pi_218743226
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:10 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dan nog vind ik het ontzettend jammer dat het contact tussen haar schoonfamilie en zoontje is verbroken.
Dat heeft niks met verdriet, verlies of geloof te maken.
Je onthoudt beide kanten de kans om een (belangrijke!) band op te bouwen.
maar heeft zij dat gepost op socials?
pi_218743246
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:33 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Maar wie zegt dat dit de beslissing van Mathilde is geweest? De familie van Sebas was zwaar gereformeerd. Misschien hebben zij wel met haar gebroken omdat ze niet achter haar keuzes stonden? Ik vind het dapper. En ze is helemaal opgebloeid. Geen grijze muis meer.

Bij “teamkoedood” hoor je merit er ook over dat ze heeft gebroken met haar familie.
Dat vind ik trouwens ook een rare griet. Eerst wilde ze een kindje adopteren. Adoptie ging niet door. Toen kregen ze twee pleeg kindjes. Wat was ze kwaad toen deze twee meisjes terug naar hun eigen moeder mochten.

Maar nu hebben ze nog wel goed contact wat leuk is voor de twee zusjes. Maar het valt mij op dat ze bij Merith altijd meteen worden omgetoverd tot twee brave Christelijke meisjes met rokjes en deftig haar. Terwijl ze dat vanuit huis uit niet zo zijn. Waar is de eigen identiteit? Daar heeft merit helemaal geen respect voor.
Toen ze op vakantie was met die twee meisjes heb ik haar ontvolgd. Zij zou therapie moeten gaan volgen om met haar kinderloosheid om te gaan ipv haar verlangens en idealen op andermans kinderen te botvieren.
Ik zeg toch nergens dat het de keus van Mathilde is geweest?
En zij was toch net zo gereformeerd?
Nogmaals dat staat (voor mij) los van alles.
pi_218743253
Minibelle ziet dr kinderen echt als een kopie van haarzelf. De oudste met het tennis en nu de middelste met de zang kunsten.
pi_218743270
[..]
Hier nog een , en misschien hebben die ouders van die eerste man wel het contact met haar verbroken , als je buiten het gereformeerde geloof een partner krijgt , en ook nog met kind, dan kan dat al een reden zijn om geen contact meer te willen .
[/quote]
Destijds heeft een schoonzus op haar open account het verhaal vanuit hun kant gedeeld. Zij waren tijdens/na het overlijden al niet meer welkom. Volgens mij zelfs zijn tweelingzus, op haar insta stonden gezellige foto’s van haar en Sebas. Mathilde heeft op mij echt geen prettige indruk gemaakt (ook al eerder).
pi_218743276
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 18:12 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
maar heeft zij dat gepost op socials?
Familie van haar overleden man, als ik het mij goed herinner de zus van hem.
pi_218743281
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik zit sinds juni ziek thuis maar onder geen beding loop ik er elke dag als een slons bij. Even iets leuks aantrekken helpt me juist beter voelen over mezelf. Dat zou Debbie ook eens moeten proberen. Dit ziet er toch niet uit? Het hoeft echt niet elke dag, maar kom op zeg. Zij doet het erom.
Ik ben ziek geweest en herken dit ook echt niet. En ik snap dat je misschien niet dagelijks de energie hebt om te douchen (hoewel ik dat echt nodig had om me mens te voelen) maar wat Debbie laat zien is het andere uiterste.
pi_218743291
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het hoort denk ik bij haar toneelspel
Dat moet wel.
pi_218743338
Heeft niemand aan Sanneke verteld dat het ook wel eens kan regenen?
pi_218743346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 18:07 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Voor mij is ze niet heilig..... ze is geen flu-flu en staat op prive, dat is voor mij heilig.

Anderen kiezen ervoor zichzelf als flu-flu neer te zetten en openbaar hun gezin te verkopen..... hun prive is voor hen niet heilig en voor mij dus ook niet
Maar hoe heilig is Tamara haar prive met bijna 2000 volgers?
Ze verwijderd wel profielen die voor haar alarmerend zijn en blokkeert hier en daar ook.
Maar hoe zeker kan je zijn van die bijna 2000 mensen als je constant kinderen in badkleding etc deelt?
pi_218743365
quote:

[..]
Maar wie zegt dat dit de beslissing van Mathilde is geweest? De familie van Sebas was zwaar gereformeerd. Misschien hebben zij wel met haar gebroken omdat ze niet achter haar keuzes stonden? Ik vind het dapper. En ze is helemaal opgebloeid. Geen grijze muis meer.

Bij “teamkoedood” hoor je merit er ook over dat ze heeft gebroken met haar familie.
Dat vind ik trouwens ook een rare griet. Eerst wilde ze een kindje adopteren. Adoptie ging niet door. Toen kregen ze twee pleeg kindjes. Wat was ze kwaad toen deze twee meisjes terug naar hun eigen moeder mochten.

Maar nu hebben ze nog wel goed contact wat leuk is voor de twee zusjes. Maar het valt mij op dat ze bij Merith altijd meteen worden omgetoverd tot twee brave Christelijke meisjes met rokjes en deftig haar. Terwijl ze dat vanuit huis uit niet zo zijn. Waar is de eigen identiteit? Daar heeft merit helemaal geen respect voor.
Toen ze op vakantie was met die twee meisjes heb ik haar ontvolgd. Zij zou therapie moeten gaan volgen om met haar kinderloosheid om te gaan ipv haar verlangens en idealen op andermans kinderen te botvieren.
Die meisjes zie ik echt regelmatig in broekjes lopen en Merith zelf zeker zo vaak ook. Ze gaan echt niet mee naar Italië als ouders daarvoor geen toestemming geven hoor. Het is toch ongelofelijk fijn dat de band zo goed is dat alle partijen dit aandurven?
Met het hele adoptie proces waren ze echt al heel ver, het tehuis waarvan ze gingen adopteren stopte ineens toch? Of iets in die richting. Ik kan mij oprecht voorstellen dat het enorm verdrietig is als je al zover in het proces zit dat het dan toch niet doorgaat.
pi_218743375
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 18:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Bron: radboudumc

De precieze oorzaak van lipoedeem is niet bekend. Waarschijnlijk spelen erfelijke factoren en vrouwelijke hormonen een rol. Dit laatste wordt gedacht omdat de aandoening meestal pas na de puberteit zichtbaar wordt en alléén bij vrouwen voorkomt.
Dank je. Lijkt me ontzettend balen. Lastig qua kleding en bewegen.
pi_218743381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 18:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Minibelle ziet dr kinderen echt als een kopie van haarzelf. De oudste met het tennis en nu de middelste met de zang kunsten.
En de jongste met hetzelfde dram(a)gedrag.
pi_218743450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 18:24 schreef Earring het volgende:
Charmante foto ook.
pi_218743508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:09 schreef Tarantelle het volgende:
Overigens denk ik dat in de basis het beschermen van minderjarigen nog steeds vrij simpel is (al zullen Meta en co hun hakken in het zand blijven zetten, want ze verdienen enorm aan minderjarigen die door hun ouders ingezet worden voor roem en dus geld). Sta gewoon alleen beeltenissen van kinderen toe op kanalen die op privé staan en een bereik van minder dan x volgers hebben.
Zitten uiteraard haken en ogen aan, maar ik hoop dat er stappen gezet worden.
Mij lijkt het idd ook niet zo moeilijk. Tiktok blokkeerde ook zonder pardon accounts als ze twijfelden of de gebruiker wel 16 was. Dus bij twijfel van minderjarige kinderen meteen account verwijderen.
Geloof me, als je al je content kwijt bent doe je dat geen 2x.
pi_218743517
quote:
Sanneke kent alleen wind.
pi_218743543
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 18:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze moeten ook allemaal exact doen wat moeder zelf gedaan heeft.
pi_218743636
quote:
Ja schandalig vind ik het. Daar kan Sanneke natuurlijk niks aan doen hè?
pi_218743651
quote:

[..]

Hoe weet je dat zij geen contact meer heeft met haar ouders
pi_218743685
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Hier nog een , en misschien hebben die ouders van die eerste man wel het contact met haar verbroken , als je buiten het gereformeerde geloof een partner krijgt , en ook nog met kind, dan kan dat al een reden zijn om geen contact meer te willen .
Nee dit is niet waar. Er is toen door de schoonzus (tweelingzus van eerste man van M) het e.e.a. gedeeld en daarin stond expliciet dat M het contact heeft verbroken.

Teamkoedood heeft zelf een tijdje geleden gedeeld dat er geen contact meer is met ouders. Ik vind haar ook echt heel vreemd. Verpakt haar eigen trauma in een bepaald sausje ofzo. Ze doet vaak alsof al die kinderen van vrienden en familie van haar zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Deisyy op 11-09-2025 20:38:56 ]
pi_218743695
quote:
Je verwacht het niet he, regen in NL in september.
Waar heeft ze die regenhoes voor nodig? Alsof zij naar buiten gaat als t regent
pi_218743713
..

[ Bericht 99% gewijzigd door SterreKaatje op 11-09-2025 19:04:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')