abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218737892
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 06:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou trouwens verbaasd zijn als een kind op die leeftijd niet iedere keer zn PB zou verbeteren, want ze worden gewoon heel snel beter omdat ze ouder en sterker worden. Er is echt geen aanleiding om daarover te lopen pochen :')
Dit. Dat gezeur van Judith elke keer over Bob´s PBs.... Het is gewoon lachwekkend.
pi_218738003
Een clubrecord halen was bij de club van onze kinderen echt wel heel lastig. Kinderen zijn slechter in atletiek dan vroeger, dus bij sommige verenigingen staan ze heel scherp, vooral op werponderdelen.
Ik zie in B. best een ventje met aanleg, maar ik zou als moeder niet alle uitslagen en persoonlijke records vermelden nee. Tegelijkertijd zijn er heel veel ouders die dat wel doen. En als je kind het een beetje leuk doet is het heel makkelijk om mee te gaan in de fuik van fanatieke ouders.

Dat Judith zich zo slecht blijft voelen vind ik ook wel zorgelijk. En ik denk dat haar omgeving en zijzelf zich ook wel zorgen zullen maken. Ik hoop echt dat ze snel wat opkrabbelt, dit moet als ouder van een jong kind ook heel frustrerend zijn.
pi_218738017
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:16 schreef papierentas het volgende:
DBM heeft sowieso weer tijd teveel om heel threads ook weer vol te plempen met onzin. Al moet daar dan wel weer even genoemd worden dat haar dochter een eetstoornis heeft.
Ze vind speciale kindershakes niet nodig. Ook niet als ze weinig eten. Maar ze gaf haar eigen kind dit wel.

Net als die fitpiggy was zo ideaal. Zie je ook bij geen enkele influencer meer. Te dure kleverige cake. Vooral duur als je het niet meer gratis krijgt.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218738027
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:33 schreef Holaa het volgende:
AM: ze leven nog! Over de tweeling na paardrijden. 1 dag na een uitvaart van iemand van paardrijden.

Is zij sociaal gestoord of wat moet je daarvan maken?!
Ik vond dat ook een beetje een rare opmerking zo een dag later. Misschien ook de (vreemde) humor van Annemarie?

Sowieso, de meiden zijn bijna 12 en ze gaan samen ergens heen. Iets wat kinderen op die leeftijd continu doen. Toen G. die leeftijd had, heb ik ook nooit gemerkt dat 2 km naar de manege fietsen zo'n ding was.
pi_218738030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:39 schreef Tarantelle het volgende:
Een clubrecord halen was bij de club van onze kinderen echt wel heel lastig. Kinderen zijn slechter in atletiek dan vroeger, dus bij sommige verenigingen staan ze heel scherp, vooral op werponderdelen.
Ik zie in B. best een ventje met aanleg, maar ik zou als moeder niet alle uitslagen en persoonlijke records vermelden nee. Tegelijkertijd zijn er heel veel ouders die dat wel doen. En als je kind het een beetje leuk doet is het heel makkelijk om mee te gaan in de fuik van fanatieke ouders.

Dat Judith zich zo slecht blijft voelen vind ik ook wel zorgelijk. En ik denk dat haar omgeving en zijzelf zich ook wel zorgen zullen maken. Ik hoop echt dat ze snel wat opkrabbelt, dit moet als ouder van een jong kind ook heel frustrerend zijn.
Judith doet het ophemelen/benoemen van de (uitzonderlijke) prestaties van haar zoon niet alleen bij atletiek natuurlijk.
pi_218738084
Nee maar! De vliegenvanger in huize Lether gaat weg!
pi_218738101
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
BS? Juicechannel heeft dit zelf aangekondigd 🤣. De hoeveelheid reclame is vervijfvoudigd ofzo.
Die hoeven echt niet meer te werken hoor. Is meer reclame dan wat anders van allemaal bs merken. Want geen fatsoenlijk merk wil zich natuurlijk binden aan hun.

Die harken genoeg binnen.
pi_218738106
En ik heb de indruk dat Annemarie zichzelf volkomen voorbij aan het lopen is. Ze klinkt telkens zo gestresst, zo gejaagd, het lijkt wel alsof ze wat geslikt heeft (ik bedoel dit niet serieus!).
Ze vindt dat hele boek duidelijk heel spannend en dat snap ik ook, maar waarom dan niet even afstappen van je schema's en pas op de plaats maken?
pi_218738110
😨 nou mensen..... een momentje hoor!!! Debbie heeft haar vliegenstrip na 5? Jaar eindelijk verwijderd... en we mochten er allemaal getuigen van zijn 🥳🫶 dat hij bijna op Liam zijn hoofd zat benoemen we maar even niet 👍
pi_218738113
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 00:46 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Haar man is natuurlijk al enige tijd niet meer werkzaam. Weet niet of hij goed verzekerd was als ZZP-er. Ik ging er vanuit dat ze dit huis gekocht hadden want ze hebben er zelf zoveel aan verbouwd tot zelfs een nieuwe keuken. Maar het is kennelijk toch een huurhuis.
En zo ruim zullen ze het niet hebben. Ze kon laatst met behulp van haar volgers een tweedehands bakfiets kopen. Had daar zelf geen budget voor.
Veel aan verbouwd? Ze zei laatst nog dat ze er nog van alles moest, omdat ze er zo ingetrokken waren. Volgens mij hebben ze juist niks gedaan.
Ik heb nooit begrepen waarom ze zo geheimzinnig deed over of het koop of huur was.
Maar met de keuken was het vrij duidelijk dat ze die niet zelf geregeld/uitgekozen hadden (dus huur).
pi_218738165
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:59 schreef ElizaR het volgende:

[..]
Klopt helemaal!
Ze is er met een buurman vandoor gegaan, die had toen nog een heel jong kindje (baby) Is gaan samenwonen met hem.
Gaat ook niet meer naar de kerk waar ze lid was toen haar zoon en man stierven.
Heeft enorm veel geld gekregen door die crowfunding. Heb t pas nog eens opgezocht. Bijna 3,5 ton.
Dat huis waar ze nu in wonen stond te koop voor een miljoen en hebben ze compleet verbouwd...
Ik weet dat heel veel mensen uit de refo wereld hier heel veel van vinden.
Een miljoen😮😮😮
pi_218738193
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Judith doet het ophemelen/benoemen van de (uitzonderlijke) prestaties van haar zoon niet alleen bij atletiek natuurlijk.
Dat ze trots is op haar eigen kind snap ik heel goed. Ik stoor mij er niet zo aan, B. gaat vanzelf nog wel dingen doen waar ze minder trots op is als hij wat ouder wordt. Ik zou de prestaties niet zo delen op een groot kanaal, dat dan weer niet, dat is meer iets voor familie.
pi_218738202
Max 2 weken terug maakte Debbie toch filmpje dat haar rolstoel opgehaald werd en een nieuwe aangemeten werd met een vast frame of zoiets omdat ze in deze rolstoel hangt ..
En nú word vandaag haar rolstoel gemaakt want de kabels zijn binnen.. huh?
Mis ik stories of klopt het weer voor geen meter??
pi_218738213
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:16 schreef papierentas het volgende:
DBM heeft sowieso weer tijd teveel om heel threads ook weer vol te plempen met onzin. Al moet daar dan wel weer even genoemd worden dat haar dochter een eetstoornis heeft.
Ik zou haar wel willen uitleggen wat een kind met een eetstoornis is. Maar goed dan zegt ze waarschijnlijk weer dat het mijn kind niet is en dat zij bepaald wat een eetstoornis is.
Zonder ooit een arts gezien te hebben. (Daarvoor dan)
pi_218738219
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nee maar! De vliegenvanger in huize Lether gaat weg!
Echt te goor dat ding.
Debbie ziet er ook weer lekker slonzig uit
pi_218738223
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 nou mensen..... een momentje hoor!!! Debbie heeft haar vliegenstrip na 5? Jaar eindelijk verwijderd... en we mochten er allemaal getuigen van zijn 🥳🫶 dat hij bijna op Liam zijn hoofd zat benoemen we maar even niet 👍
Het stoorde haar zo dat ze als vanzelf de trap op en af stapte en boven haar macht aan het knippen was.
Komt vast door de magnesium bij het floaten.
pi_218738227
Bij Judith vraag ik me af of ze die antibiotica niet gewoon zelf dwars heeft gezeten omdat ze autonoom lekker puh toch zuivel bleef eten...
pi_218738231
He voor als we het nog niet wisten Debbie is gewoon heel veel bezig met slapen. Oke! 🫣😅
pi_218738233
Ik vind groot verschil tussen voeding van diëtiste zitten om aan te komen en die kindershake’s die je online kan kopen.
Mijn zoontje heeft ook van diëtiste
pi_218738252
En ze is nu vooral bezig met slapen.

Same old, same old..
pi_218738262
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:58 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind groot verschil tussen voeding van diëtiste zitten om aan te komen en die kindershake’s die je online kan kopen.
Mijn zoontje heeft ook van diëtiste
Tuurlijk, hier ook via de diëtiste nutridrink. Omdat het alternatief een opname en sonde was. Maar zij is dasr nooit geweest joh. Ze weet niet waar ze over praat.
pi_218738264
Demammavan: iets wat al een tijdje sudderde in mijn hoofd omdat ik mij er niets bij voor kon stellen. In het stukje in de planner stond dat Maarten voor de zwangerschap van de tweeling geen kinderen meer wilde. En ze heeft ook weleens door laten schemeren dat Maarten na de oudste 2 helemaal tevreden was en er voor hem geen kinderen meer bij hoefden.
Hoe kun je dan eindigen met 8 kinderen? Ik kan mij daar geen voorstelling van maken? Je gaat toch alleen voor een zwangerschap als je daar beiden helemaal achter staat? Ik zie bij Maarten een enorme liefde voor zijn kinderen en misschien overdrijft Annemarie wat om het verhaal smeuïger te maken, maar ik blijf het heel raar vinden dat je na 2 kinderen tevreden bent en dan eindigt met 8.
pi_218738296
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:02 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: iets wat al een tijdje sudderde in mijn hoofd omdat ik mij er niets bij voor kon stellen. In het stukje in de planner stond dat Maarten voor de zwangerschap van de tweeling geen kinderen meer wilde. En ze heeft ook weleens door laten schemeren dat Maarten na de oudste 2 helemaal tevreden was en er voor hem geen kinderen meer bij hoefden.
Hoe kun je dan eindigen met 8 kinderen? Ik kan mij daar geen voorstelling van maken? Je gaat toch alleen voor een zwangerschap als je daar beiden helemaal achter staat? Ik zie bij Maarten een enorme liefde voor zijn kinderen en misschien overdrijft Annemarie wat om het verhaal smeuïger te maken, maar ik blijf het heel raar vinden dat je na 2 kinderen tevreden bent en dan eindigt met 8.
Omdat Maarten geen ruggengraat heeft. Dat kan je ook zien aan hoe hij elke week op het paard zit.
pi_218738331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:58 schreef Noor_ het volgende:
He voor als we het nog niet wisten Debbie is gewoon heel veel bezig met slapen. Oke! 🫣😅
Moet even bijkomen van de shock... wie had dit kunnen raden??
pi_218738459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:02 schreef Tarantelle het volgende:
Een wekelijkse doorsmeerbeurt, en voor extra resultaat een altijd prijs week. In combinatie met een door de pubers geplunderde condoomvoorraad? 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')