De Google pixels hebben dit volgens mij al jaren.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die live translator was ik ook benieuwd naar. Ik gebruik eigenlijk zelden nog Apple producten maar dit heeft wel mijn interesse gewekt.
Als kind keek ik Star Trek en dacht dan altijd dat warp-technologie ooit realiteit zou zijn, maar de Universal Translator beschouwde ik echt als science fiction. En die lijkt nu opeens heel dichtbij.
Je kunt toch best makkelijk het scherm naar beneden ‘swipen’ waardoor alles dichterbij komt qua typen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Van mij mogen de telefoons ipv dunner vooral iets kleiner. Ik heb geen kleine handen ofzo maar ik kan met mijn IPhone 15 eigenlijk niet meer fatsoenlijk met 1 hand typen.
Dat hoor je vaker, maar het gaat niet zozeer om de techniek of de functionaliteit, maar vooral de kwaliteit en het gebruiksgemak van die functionaliteit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De Google pixels hebben dit volgens mij al jaren.
Qua ai loopt Apple al een tijdje heel erg achter op Google.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker, maar het gaat niet zozeer om de techniek of de functionaliteit, maar vooral de kwaliteit en het gebruiksgemak van die functionaliteit.
En ik kan me niet voorstellen dat met de huidige rekenkracht, ontwikkeling van AI, etc. dat zo’n functie jaren geleden al hetzelfde werkte als de functies nu.
Sterker nog, er is een zeer grote kans dat Apple de AI van Google gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Qua ai loopt Apple al een tijdje heel erg achter op Google.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |