SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Omdat politie niet vanaf mijn woning luistert maar vanaf buiten en bij hem.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:32 schreef JustinK het volgende: [..] Ongelooflijk toch dat jij nu maar moet verhuizen. Hoezo geen overlast geconstateerd??
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat een toeval toch, keer op keer hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Schandalig. Echt.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat politie niet vanaf mijn woning luistert maar vanaf buiten en bij hem.![]()
Moet je niet net onder varen met je dingiequote:Op woensdag 10 september 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan
https://www.telegraaf.nl/(...)vallen/89343081.html![]()
![]()
Ja daar heb je het alquote:Op woensdag 10 september 2025 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat politie niet vanaf mijn woning luistert maar vanaf buiten en bij hem.![]()
Onvoorstelbaarquote:Op woensdag 10 september 2025 17:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat een toeval toch, keer op keer he![]()
bier?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Neuh laat dat klein bier voor de mansion maar zitten, dat zet niet echt zoden aan de dijk om te gaan uitrekenenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Broodje Marioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je postpakketje zal er maar in zitten.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Moet je niet net onder varen met je dingieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was niet zoveel wat ik betaalde. Alleen hebben nu wel meer personeel dus wordt het ook wat duurder.quote:![]()
Dan moet je de volgende keer opnames maken en ze dan bellen en bij jou thuis laten horenquote:Op woensdag 10 september 2025 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat politie niet vanaf mijn woning luistert maar vanaf buiten en bij hem.
Stuur meester Frank Visser er maar op af
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We sturen jou erop af Dotquote:Op woensdag 10 september 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer opnames maken en ze dan bellen en bij jou thuis laten horen
Stuur meester Frank Visser er maar op af![]()
![]()
in de context van klein bier voor de mansion niet neequote:Op woensdag 10 september 2025 17:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kent de term klein bier niet?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als het over geld gaat...quote:Op woensdag 10 september 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in de context van klein bier voor de mansion niet nee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: