Behalve als het de globalistische agenda dient. Vele blanke zwakke mensen lieten zich verleiden om op se knieën te gaan voor black lives matter. Pure zelfhaat en huidskleurschuld. En de elite zag dat het goed was.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:19 schreef Marsenal het volgende:
Dit is best wel een dingetje in de VS, zeker omdat die rechter niet helemaal onafhankelijk lijkt, maar voor ons is het niet zo belangrijk, denk ik. Uiteindelijk is het de zoveelste jonge vrouw die door een beroepsgek wordt geshanked in de metro aan de andere kant van de oceaan.
Alleen maar omdat ze niet aan elke moord op de planeet een artikel kunnen wijden maak je zo'n fascistisch statement. Knap.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goh, je zou bijna denken dat de NOS een politiek orgaan is.
Mensen die naar de NOS kijken voor nieuws zou het stemrecht ontnomen moeten worden.
Waar moet je dan naar kijken, RTL nieuws?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goh, je zou bijna denken dat de NOS een politiek orgaan is.
Mensen die naar de NOS kijken voor nieuws zou het stemrecht ontnomen moeten worden.
Meer alternatieve bronnen raadplegen.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar moet je dan naar kijken, RTL nieuws?
Ik kijk alleen Penthousetvquote:Op woensdag 10 september 2025 17:29 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Meer alternatieve bronnen raadplegen.
Lighthousetv of blckbx of cafe weltschmerz.
We mogen extreem rechts niet in de kaart spelen!quote:Op woensdag 10 september 2025 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
niet zo gek dat we hier niets over horen de dader was zwart en het slachtoffer niet
onder het tapijt ermee
ik bedoel i cant breathquote:Op woensdag 10 september 2025 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We mogen extreem rechts niet in de kaart spelen!
Kap eens met achterlijk doenquote:Op woensdag 10 september 2025 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
niet zo gek dat we hier niets over horen de dader was zwart en het slachtoffer niet
onder het tapijt ermee
Jij ookquote:Op woensdag 10 september 2025 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We mogen extreem rechts niet in de kaart spelen!
wij mogen ook een mening hebbenquote:Op woensdag 10 september 2025 17:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kap eens met achterlijk doen
[..]
Jij ook
Primaquote:Op woensdag 10 september 2025 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wij mogen ook een mening hebben
nu ben jij team chevy
Kan je beter tegen de dader zeggen. Voor de 15de keer, kennelijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kap eens met achterlijk doen
[..]
Jij ook
Dit..quote:Op woensdag 10 september 2025 17:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
niet met je rug naar een gekleurd persoon zitten
Is goed geef zn nummer maarquote:Op woensdag 10 september 2025 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan je beter tegen de dader zeggen. Voor de 15de keer, kennelijk.
i can't breathquote:Op woensdag 10 september 2025 17:54 schreef Isdatzo het volgende:
Moest je ook bijna huilen bij de dood van Floyd?
het siert jou niet dat je het wel opneemt voor een zwarte crimineel die bij zijn arrestatie is overleden maar niet voor een onschuldige vluchtelingquote:Op woensdag 10 september 2025 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deze zelfkennis had ik niet van je verwacht maat. Dat siert je wel.
Je kan heel snel je excuses maken aan Isdatzo anders zijn de gevolgen niet te overzienquote:Op woensdag 10 september 2025 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het siert jou niet dat je het wel opneemt voor een zwarte crimineel die bij zijn arrestatie is overleden maar niet voor een onschuldige vluchteling
zo kennen we die linkse ratten weer
Wie noem je hier een rat joh, driehoekige parelmoerneut. Bovendien bestaat er (bijna) geen laffere daad dan dit.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het siert jou niet dat je het wel opneemt voor een zwarte crimineel die bij zijn arrestatie is overleden maar niet voor een onschuldige vluchteling
Zijn de teksten die uit jouw toetsenbord komen ook nog op iets anders gebaseerd dan de waanbeelden in dat koppie van je?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh oke sorry hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 18:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je kan heel snel je excuses maken aan Isdatzo anders zijn de gevolgen niet te overzien
100% verifieerbare feitenquote:Op woensdag 10 september 2025 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn de teksten die uit jouw toetsenbord komen ook nog op iets anders gebaseerd dan de waanbeelden in dat koppie van je?
nooit van gehoordquote:
Gelukkig jij welquote:Op woensdag 10 september 2025 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik sta er inderdaad om bekend altijd aan de juiste kant te staanquote:Op woensdag 10 september 2025 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig jij wel
Heeft ze wat aan 🤣
dat jij in dit topic alleen voor george floyd komt opnemen of dat het een smerige crimineel was?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laat dat maar eens zien dan tamme naaktslak.
Jij wel ja!quote:Op woensdag 10 september 2025 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik sta er inderdaad om bekend altijd aan de juiste kant te staan
ohquote:
ja dat zeg ik tochquote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat jij in dit topic alleen voor george floyd komt opnemen of dat het een smerige crimineel was?
Snel, even het topic kapen om zwarte mensen als slachtoffer neer te zetten.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:54 schreef Isdatzo het volgende:
George Floyd was voor ons ook niet belangrijk. Toch ging elke linkse deugtrut hier de straat op.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:19 schreef Marsenal het volgende:
Dit is best wel een dingetje in de VS, zeker omdat die rechter niet helemaal onafhankelijk lijkt, maar voor ons is het niet zo belangrijk, denk ik. Uiteindelijk is het de zoveelste jonge vrouw die door een beroepsgek wordt geshanked in de metro aan de andere kant van de oceaan.
zeg het maar ouwe palingquote:
ja zelfs in dit topic lolquote:Op woensdag 10 september 2025 18:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
George Floyd was voor ons ook niet belangrijk. Toch ging elke linkse deugtrut hier de straat op.
Selectieve verontwaardiging is selectief. Hypocriet stuk vreten dat je d'r bent.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snel, even het topic kapen om zwarte mensen als slachtoffer neer te zetten.
Zeldzaam walgelijk creatuur ben je ook he?
Je mag je racistische drek bij je mongolenvriendjes van POL houden.
excibit a:quote:Op woensdag 10 september 2025 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De uitspraken die je over mijn persoontje deed schele boktor
jouw eerste reactie in dit topicquote:Op woensdag 10 september 2025 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Fucking sneeuwvlokje dat ben je
Floyd Landis? Wist niet eens dat die dood was.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:54 schreef Isdatzo het volgende:
Nee Sjors Floyd.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Floyd Landis? Wist niet eens dat die dood was.
Lijkt me gewoon een volledig juiste constateringquote:Op woensdag 10 september 2025 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
excibit a:
[..]
jouw eerste reactie in dit topic
lijkt mij prima onderschrijven wat ik eerder heb geplaatstquote:Op woensdag 10 september 2025 18:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een volledig juiste constatering
Nou neequote:Op woensdag 10 september 2025 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lijkt mij prima onderschrijven wat ik eerder heb geplaatst
wat wil je ontopic zeggen over deze aanval dan?quote:
Misschien kan viesdik die lenen om zijn tranen te drogenquote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef DrDentz het volgende:
Ze had een Black Lives Matter vlag op haar kamer dus het is ook een soort harde boemerang die helaas terugkomt in haar gezicht
Vreselijk. Arm meisje uit het niets doodgestoken door een complete gek.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat wil je ontopic zeggen over deze aanval dan?
amenquote:Op woensdag 10 september 2025 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vreselijk. Arm meisje uit het niets doodgestoken door een complete gek.
Dat was een gore crimineel, niet een onschuldig meisjequote:Op woensdag 10 september 2025 17:54 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien kan je even uitleggen welk punt je probeert te maken want ik zie het niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat was een gore crimineel, niet een onschuldig meisje
Crimineel stribbelt tegen, politie agent gaat zijn boekje ver te buiten, maar had nooit die intentie.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien kan je even uitleggen welk punt je probeert te maken want ik zie het niet.
Nee.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Crimineel stribbelt tegen, politie agent gaat zijn boekje ver te buiten, maar had nooit die intentie.
Onschuldig meisje zit in een trein, krijgt een mes in haar keel voor niks.
Jij ziet het punt niet?
Dan ben je een achterlijke klapmongoolquote:
Ja, en jij kan niet uitleggen welk punt je trachtte te maken. Wie is er dan precies de achterlijke klapmongool?quote:Op woensdag 10 september 2025 20:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dan ben je een achterlijke klapmongool
Tja, maar als je in Amerika leeft en doodleuk de metro neemt alsof je in Europa of Oost-Azië leeft, dan vraag je er wel omquote:Op woensdag 10 september 2025 17:19 schreef Marsenal het volgende:
Je kan sowieso geen enkele deugtrut vertrouwen in Amerika. Als je denkt dat Nederlanders een gebrek aan kritisch nadenken hebben, kijk dan naar de Amerikanenquote:Op woensdag 10 september 2025 18:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
George Floyd was voor ons ook niet belangrijk. Toch ging elke linkse deugtrut hier de straat op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |