abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218730465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:15 schreef Earring het volgende:

[..]
Zal daar misschien net zo gaan als bij ons. Groepsbezichtiging en dan mogen de eerste 10 komen kijken. En woning wordt toegekend aan diegene die op 1 staat en als die het niet wil aan 2 en zo verder. Dus dat zal lastig worden nu ze 9e staan voor dit huis
Dat snap ik opzich (al vind ik 10 wel echt veel), maar ze zijn al afgewezen op hun inkomen, dus waarom zouden ze dan nu wel kans maken?
(Ik heb hier 0 verstand van, vind het een beetje raar dat zij nog kunnen gaan kijken)
pi_218730483
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat kán niet 😂

Ik hoop dat Dijon op zijn ouderschapsdag ook ouderschspsdingen gaat doen met zijn zoon. Lekker naar buiten, fietsen of wandelen, babyzwemmen. Met of zonder zijn verloofde.
Die gaat er gewoon gezellig bij hangen op de bank.
pi_218730484
Maar even he.. heeft Sanneke nou al gefietst??

Of... zal ze die fiets nu op de loopband zetten ?
pi_218730487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bijzonder dat Sanneke en Dion toch steeds weer een huis mogen bezichtigen terwijl ze er niet voor in aanmerking komen vanwege hun inkomen van 2 jaar geleden.

Zo staat het tenminste nog steeds op haar insta en threads. Ze hoeft er geen tips over hoor, ze weet alles al.
Ze zei zelfs dat ze niet meer mochten reageren. Geklets dus.
pi_218730488
Lotte Balijns: die nieuwe vent van haar heeft geen eigen werk of zo? Aangezien hij haar blijkbaar overal naar toe brengt en zo
pi_218730527
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:29 schreef poohenzo het volgende:
Lotte Balijns: die nieuwe vent van haar heeft geen eigen werk of zo? Aangezien hij haar blijkbaar overal naar toe brengt en zo
Die influenct gewoon lekker mee.
pi_218730543
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waar zie je dit?

En zelfs bij het brood moet AM 'kijk hoe leuk' zeggen.
Het is brood 🤷‍♀️
Gewoon in 1 van de dagelijkse 100 story’s
pi_218730583
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat snap ik opzich (al vind ik 10 wel echt veel), maar ze zijn al afgewezen op hun inkomen, dus waarom zouden ze dan nu wel kans maken?
(Ik heb hier 0 verstand van, vind het een beetje raar dat zij nog kunnen gaan kijken)
Oja dat is best vreemd. Als je inkomen niet overeenkomt kan je niet eens reageren. Tenminste zo werkt dat bij ons.
Maar Sanneke heeft wel vaker tegenstrijdige berichten.
En misschien is het niet tegen haar gezegd 😉
pi_218730590
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:29 schreef poohenzo het volgende:
Weinig werk denk ik, hij is recruitment talent *O*
pi_218730600
We weten in ieder geval nu ook dat Sam gisteren moest solliciteren. Waarom zou je dat in hemelsnaam in je planner zetten
pi_218730660
Zoo sneu voor Mijan dat hij altijd in de box zit. Waarom niet op een kleed lekker spelen, kruipen stimuleren. Beweegt hij wel? Kruipt hij wel?
pi_218730719
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:58 schreef Anhur666 het volgende:
Zoo sneu voor Mijan dat hij altijd in de box zit. Waarom niet op een kleed lekker spelen, kruipen stimuleren. Beweegt hij wel? Kruipt hij wel?
Ze wou laatst zo’n grondbox voor hem kopen maar ik heb nog niet gezien dat ze er een gekocht heeft. (Of gekregen 🤭)
pi_218730757
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:47 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
We weten in ieder geval nu ook dat Sam gisteren moest solliciteren. Waarom zou je dat in hemelsnaam in je planner zetten
Omdat je geen eigen leven hebt.
pi_218730762
Volgt iemand Dinanentjes ze heeft een dochter van 3mnd (volgens mij een openbaar account maar weet ik niet zeker) en ze was nu toe aan een grotere ruimte omdat ze probeerde te draaien en met haar voetjes door de spijlen kwam. Ze gaan binnenkort verbouwen en dan komt er een compleet speelhoekje voor het meisje. (Nog geen 4 mnd oud he?)

Het meisje probeert te draaien dat kan toch prima in de box en die benen door de spijlen krijg je ook in het ledikantje dus dan met 6mnd maar op een 1 persoonsbed gok ik zo.

Maar goed het is een wat alternatief account, ze woont in de buurt van Urk en loopt in jurken die ze ook dragen in die oude films.
pi_218730866
quote:
Ik zet dingen van familie die ik niet wil vergeten ook wel eens in mijn agenda zodat ik er later naar kan vragen.
pi_218731002
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zet dingen van familie die ik niet wil vergeten ook wel eens in mijn agenda zodat ik er later naar kan vragen.
Dit doe ik inderdaad ook wel, kan ik er later naar vragen.
pi_218731007
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:28 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Een vieze badjas, ook nog eens. Tot zo ver de klasse van MB om mooie betaalde filmpjes te maken. Die open badjas post sloeg volledig de plank mis.
Misschien wil ze nu een nieuwe doelgroep aanspreken, de vrijgezelle papa's die kinderkleding kopen hahahaha.
Het gaat ineens niet meer zo makkelijk inderdaad. Bij de schoolrun zag je vegen op de achterbank, Ollie had een (inkt)vlek op haar trui. Het support system van K en J is duidelijk weg, dat maakte het flufluen een stuk eenvoudiger toen voor M.
pi_218731102
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:52 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het gaat ineens niet meer zo makkelijk inderdaad. Bij de schoolrun zag je vegen op de achterbank, Ollie had een (inkt)vlek op haar trui. Het support system van K en J is duidelijk weg, dat maakte het flufluen een stuk eenvoudiger toen voor M.
Dat er wat vlekken zijn af en toe dat vind ik nog tot daar aan toe. Maar die open badjas...volgens mij probeert ze zo in de vijver van huisvolkids te vissen🤣
pi_218731233
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dat deel je dan denk ik niet met 90.000+ volgers. Ze plakt wel vaker wat af/legt iets over een afspraak heen, dus waarschijnlijk wilde ze dit bewust delen.
pi_218731244
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:15 schreef Earring het volgende:

[..]
Zal daar misschien net zo gaan als bij ons. Groepsbezichtiging en dan mogen de eerste 10 komen kijken. En woning wordt toegekend aan diegene die op 1 staat en als die het niet wil aan 2 en zo verder. Dus dat zal lastig worden nu ze 9e staan voor dit huis
En ook als een paar voor je hun papieren niet op orde hebben voor een bepaalde datum. Zo ben ik 10 jaar geleden aan een sociale huurwoning gekomen. Ik stond op plaats 7. Nu al een tijdje een koopwoning en de dingen ( filmpjes van vvd) die Sanneke daarover deelt. Volgens haar ben ik een rijke stinkerd. ( dat je met een koopwoning er zo 2000 tot 5000 per jaar naast je hypotheek aan onderhoud spendeert zal ze geen rekening mee houden) maar misschien kan ze daar ook een tikkie voor aanmaken.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218731290
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:12 schreef IlseMarije het volgende:
Volgt iemand Dinanentjes ze heeft een dochter van 3mnd (volgens mij een openbaar account maar weet ik niet zeker) en ze was nu toe aan een grotere ruimte omdat ze probeerde te draaien en met haar voetjes door de spijlen kwam. Ze gaan binnenkort verbouwen en dan komt er een compleet speelhoekje voor het meisje. (Nog geen 4 mnd oud he?)

Het meisje probeert te draaien dat kan toch prima in de box en die benen door de spijlen krijg je ook in het ledikantje dus dan met 6mnd maar op een 1 persoonsbed gok ik zo.

Maar goed het is een wat alternatief account, ze woont in de buurt van Urk en loopt in jurken die ze ook dragen in die oude films.
Dat ze een speelhoek gaan maken voor de baby kan ik nog wel volgen, enige wat ik niet begrijp is
A) ze hebben een hond dus ik persoonlijk vind dat doodeng met een baby op de grond (ik vertrouw die van mij 100% maar ik laat baby en hond geen seconde alleen als hij niet in de box of stoel zit)
B) die box wat ze hebben was toch een ledikant? Daar kan ze toch ook niet in draaien itt een ronde of rechthoekige?

Krijg sowieso beetje de kriebels van dat account. Komt steeds in m’n FYP, totaal niet mijn levensvorm lijkt wel alsof ze van de amish komt soms.
Duidelijk: iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt en dit mag er ook zijn. Maar vraag me ook altijd af wat dan het gedachtegoed van die man haar is dat dit blijkbaar ideaal is. Vroeger zag ze er wel hipper uit..
pi_218731312
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 15:30 schreef Limburgsemeid het volgende:

[..]
Dat ze een speelhoek gaan maken voor de baby kan ik nog wel volgen, enige wat ik niet begrijp is
A) ze hebben een hond dus ik persoonlijk vind dat doodeng met een baby op de grond (ik vertrouw die van mij 100% maar ik laat baby en hond geen seconde alleen als hij niet in de box of stoel zit)
B) die box wat ze hebben was toch een ledikant? Daar kan ze toch ook niet in draaien itt een ronde of rechthoekige?

Krijg sowieso beetje de kriebels van dat account. Komt steeds in m’n FYP, totaal niet mijn levensvorm lijkt wel alsof ze van de amish komt soms.
Duidelijk: iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt en dit mag er ook zijn. Maar vraag me ook altijd af wat dan het gedachtegoed van die man haar is dat dit blijkbaar ideaal is. Vroeger zag ze er wel hipper uit..
Ze is heel gelovig een echte Urker vrouw zeg maar. En dat je een kleed op de grond legt voor het meisje maar al uitgebreid een speelhoekje (dat associeer is met een stoeltje tafeltje ed) zou ik nog niet doen, helemaal niet met een hond.

Ik heb haar een poosje gevolgd, ze had toen haar jongens (tweeling) verloren en nu komt ze langs omdat ik haar eerder volgde.
pi_218731355
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:12 schreef IlseMarije het volgende:

Ik moet vooral erg lachen om het feit dat ze een paar weken geleden nog de tip gaf om het ledikant te gebruiken als box, want dat was zo handig! 🙈
pi_218731463
quote:
Mijn moeder zou dit prima in haar agenda kunnen zetten, zodat ze er aan denkt en mij een berichtje kan sturen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218731478
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 15:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar dat deel je dan denk ik niet met 90.000+ volgers. Ze plakt wel vaker wat af/legt iets over een afspraak heen, dus waarschijnlijk wilde ze dit bewust delen.
Nee, mijn volgersaantallen komen daar niet eens bij in de buurt haha en ik kom niet verder dan een fotootje in de dierentuin o.i.d. 🙈.
Maar ik snap je punt, AM is wat betreft heel doordacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')