abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218723444
Heb enkele vragen over een lange afstandsrelatie en hoop hiermee een paar gedachten te wisselen met mensen die ook hierin zitten…

Sinds een maand of 3 ben ik in contact gekomen met iemand uit Rusland en hij (Ja ik ben gay), we zijn na videochats echt verliefd op elkaar geworden en hij komt over een maand of zo naar België.

Wat zijn jullie ervaringen met voor het eerst elkaar IRL te ontmoeten, tijd samen door te brengen en afscheid te nemen?
  Forum Admin dinsdag 9 september 2025 @ 17:23:51 #2
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218723857
Ik denk dat hij een paar dagen van te voren opeens geen geld meer heeft voor het ticket en of jij misschien kan overmaken naar hem.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218723988
Ik heb dat gehad met een Filippijnse, die woonde eerst als Au-Pair in Oslo, 2 keer heen gevlogen en dat liep toen al niet helemaal lekker, was an sich eerst leuk. Maar toen kwamen de scheurtjes, toen ze vervolgens in Den Haag kwam wonen en werken was de pleuris redelijk snel uitgebroken en was het sprookje over.

Resume: Ik heb het als pure ellende ervaren (achteraf).

Desalniettemin wens ik je al het geluk toe en hoop ik dat het voor jou we werkt.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218724014
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:23 schreef Armani XL het volgende:
Ik denk dat hij een paar dagen van te voren opeens geen geld meer heeft voor het ticket en of jij misschien kan overmaken naar hem.
Dit kan natuurlijk ook.Waarbij het aannemelijk is dat meneer volledig van de radar verdwijnt. Laten wel hopen op het best voor TS.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218724112
Mogen Russen wel naar België reizen momenteel?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_218724230
quote:
Nee hoor, dat laat ik nooit gebeuren. Ik kan wel voorstellen om zijn verblijf hier te bekostigen maar verder niks.
pi_218724241
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:47 schreef Hallojo het volgende:
Mogen Russen wel naar België reizen momenteel?
Ja. There's always a way... :Y
pi_218724330
Een lange afstand relatie als 'gay' werkt natuurlijk alleen als je een enorme lul hebt. Toch? :+
pi_218724335
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:08 schreef YoopY het volgende:
Een lange afstand relatie als 'gay' werkt natuurlijk alleen als je een enorme lul hebt. Toch? :+
_O-
pi_218724351
quote:
Mooi altijd meteen die vooroordelen als het gaat over mensen uit bepaalde landen
lol
pi_218724367
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Mooi altijd meteen die vooroordelen als het gaat over mensen uit bepaalde landen
Ja precies. Ik ben tenniste nog serieus. ^O^
pi_218726268
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:37 schreef Gibson88 het volgende:
Ik heb dat gehad met een Filippijnse, die woonde eerst als Au-Pair in Oslo, 2 keer heen gevlogen en dat liep toen al niet helemaal lekker, was an sich eerst leuk. Maar toen kwamen de scheurtjes, toen ze vervolgens in Den Haag kwam wonen en werken was de pleuris redelijk snel uitgebroken en was het sprookje over.

Resume: Ik heb het als pure ellende ervaren (achteraf).

Desalniettemin wens ik je al het geluk toe en hoop ik dat het voor jou we werkt.
Wel op z'n minst even goed gefiguurzaagd?
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:07:25 #13
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_218726538
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:08 schreef YoopY het volgende:
Uiteraard. Maar een lelijke homo heeft sowieso geen reet aan zijn kont.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_218726571
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Ik moet de eerste buitenlandse vrouw nog tegenkomen die niet vraagt om geld of apple cards etc
pi_218726744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik moet de eerste buitenlandse vrouw nog tegenkomen die niet vraagt om geld of apple cards etc
Oh
Dat heb ik nog niet meegemaakt
lol
pi_218727391
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:07 schreef The_Verve het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar een lelijke homo heeft sowieso geen reet aan zijn kont.
Hey!!! Ik ben geen lelijke homo(of Janet in het vlaams). Ook al ben ik 51, volgend jaar word ik 25 hoor :*
pi_218727392
Ik laat het gewoon op zijn beloop. We zien wel...

Toch bedankt voor het advies of komend advies. ffe wachten op mensen die op alle vragen kunnen beantwoorden.

[ Bericht 34% gewijzigd door Pritt_Plakstift op 10-09-2025 05:04:58 ]
  Miss 200.000.000! woensdag 10 september 2025 @ 06:08:37 #18
367000 roos94
pi_218727438
Lijkt me niet best als homo in Rusland
pi_218727569
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Oh
Dat heb ik nog niet meegemaakt
Ik vaak genoeg, wel online allemaal
  woensdag 10 september 2025 @ 11:24:57 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218729417
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 07:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik vaak genoeg, wel online allemaal
Dat zegt dan vooral iets over waar je deze vrouwen leert kennen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218729510
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Social media, meestal instagram
pi_218729632
Anekdotisch maar ik heb een collega gehad die russisch was met een NL vriend, zodra zij in aanmerking kwam op NL paspoort te krijgen is ze als sneeuw voor de zon verdwenen. Schijnt dat ze nu in belgie aan het studeren is. is (na driekwart jaar gewerkt te hebben) ziekgemeld met burnoutklachten en tot aan het einde van contract heeft ze doorbetaald gekregen. terwijl wij wisten dat ze in het buitenland aan het studeren was.
Lachen joh.
pi_218729748
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Heb enkele vragen over een lange afstandsrelatie en hoop hiermee een paar gedachten te wisselen met mensen die ook hierin zitten…

Sinds een maand of 3 ben ik in contact gekomen met iemand uit Rusland en hij (Ja ik ben gay), we zijn na videochats echt verliefd op elkaar geworden en hij komt over een maand of zo naar België.

Wat zijn jullie ervaringen met voor het eerst elkaar IRL te ontmoeten, tijd samen door te brengen en afscheid te nemen?
Mijn langeafstands(homo)relatie woont in Parijs. We hadden eerst seks en ik ben toen naar zijn appartement in Parijs geweest.

Het is een soort vakantieliefde, maar dan iedere vakantie.

We waren pas nog in Zuid-Frankrijk.

Hij heeft meer geld dan ik en betaalt veel dingen voor ons (ik draag dan een beetje bij). Op zich gaat het meestal goed.

Maar wij kennen elkaar al van seks.

Jouw situatie komt me meer precair voor.
pi_218729867
quote:
Dan maar gewoon een serieus antwoord, (ikzelf heb mn buitenlandse vrouw leren kennen voor de tijd dat mensen schijnbaar hun sociale leven enkel nog online of via hun telefoon deden, maar verder was wel veel hetzelfde)

Het gastheer zijn voor een buitenlandse partner is vooral een kans om een beetje toerist in eigen land te spelen....
Waarbij je misschien zult merken dat je een heleboel dingen die je als gewone inwoner van nederland of bepaalde steden nooit doet, plots best leuk zijn om samen met een buitenlandse gast te doen.
vaak bekijk je zelf zaken ook anders als je plots dat via de ervaring van een buitenlands iemand kunt doen

Kinderdijk molens gaan bekijken, tulpenvelden (al moet je dat nu natuurlijk niet doen), Zaanse schans, grachtenrondvaat in amsterdam of met de watertaxi door rotterdam... normaal mischien iets dat je niet hoog op je todo-lijst hebt staan, maar met een gast kan het juist wel leuk zijn.
Verder dan kun je het combineren met een stukje 'local spirit' door wel deze buitenlandse gast een hoop local ervaringen mee te geven..
Een tripje FEBO, poffertjes, HEMA, Albert Heijn (de nederlandse winkels hebben voor buitenlanders ook enorm veel 'eigenheid')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 10 september 2025 @ 12:25:23 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218730008
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:37 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Social media, meestal instagram
Ja, dan word je dus benaderd door mensen die gaan proberen of er bij jou iets te halen valt.
pi_218730276
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 04:54 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Ik laat het gewoon op zijn beloop. We zien wel...

Toch bedankt voor het advies of komend advies. ffe wachten op mensen die op alle vragen kunnen beantwoorden.

Ik heb na diverse binnenlandse relaties ook een paar buitenlandse gehad.
Ben 7 jaar getrouwd geweest met iemand uit het buitenland en heb nu weer een relatie met een buitenlandse dame die binnenkort hier naar toe komt.

Zijn er specifieke dingen die je wil weten? :)
Elkaar ontmoeten is geweldig, het afscheid is kut, het alleen zijn ook wel maar je kijkt er wel naar uit elkaar weer te ontmoeten, en als je gewoon intensief contact blijft houden, vliegt de tijd voorbij tot wanneer je elkaar weer gaat zien! ^O^
Als de ander hier wil komen wonen is het ook heel constructief dat je de ander helpt met de inburgeringscursus; veel Nederlands (of Vlaams) praten, veel over de Nederlandse (of Belgische) cultuur en geschiedenis praten enz. zodat de ander het examen hopelijk in 1x haalt.
Grappige / leerzame filmpjes naar elkaar sturen over je land enz.
pi_218730307
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Tja op datingsites kom je ze af en toe ook wel tegen, maar je prikt er zo doorheen; als ze ongevraagd pikante foto's sturen, of als de foto overdreven professioneel is in een zeer luxe setting enzo. Dat laatste had ik een tijdje geleden, en diegene beweerde een CEO van TikTok te zijn en bleef maar praten hoeveel winst ze per dag maakte met haar online winkel, en vroeg of ik ook wel eens investeringen met mijn geld deed! :') Ja met haar methode hoefde je zelf geen geld te investeren in de handel; je kon zo van de verkoper het doorsturen naar jouw klant.
Ik: "Een oudijzer-boer hier in mijn land is op die manier rijk geworden, daar is niks nieuws aan. En ik had je gewaarschuwd dat ik alert ben op scammers. Doei he!"

Block & report. Geen idee wat die van plan was, maar die was duidelijk niet op een relatie uit.
pi_218730496
quote:

Heb een Thaise vrouw die ik daar heb leren kennen, dus op je eerste vraag kan ik geen antwoord geven. Tijd samen, tjsa, je bent verliefd, dus je doet zoveel mogelijk samen. Hoe lang blijft hij? Moet jij ondertussen niet ook werken?

Wat is daar overigens anders aan dan wanneer je een Belgische man aan de haak had geslagen?

Afscheid nemen is altijd kut!! Maar aan de andere kant had ik het geluk genoeg doekoe te verdienen, terwijl mijn woonlasten bijzonder laag waren, dus zij was één keer per jaar hier en ik ging twee keer per jaar die kant op. Wij hadden daarom ook niet de gedachte van ja goh, wanneer zien we elkaar weer. Daarnaast videobelden we elke dag wat het gemis opving (naast dat ik toch niet zo'n romanticus ben of van kleffie en beffie houd, dus voor mij was het niet bijzonder moeilijk, of zo :+ )
pi_218730733
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dan word je dus benaderd door mensen die gaan proberen of er bij jou iets te halen valt.
Klopt inderdaad
  woensdag 10 september 2025 @ 14:17:24 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218730797
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:08 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt inderdaad
Het zal wel aan mij liggen dat ik je eerste opmerking vrij suggestief vond.
pi_218730868
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het zal wel aan mij liggen dat ik je eerste opmerking vrij suggestief vond.
Misschien had ik dat inderdaad beter moeten uitleggen, mijn fout
pi_218730886
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:08 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt inderdaad
:')

En ik moet de eerste Nigeriaanse prins nog tegenkomen die geen scammer is. Klote prinsen altijd :r
pi_218730903
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Misschien had ik dat inderdaad beter moeten uitleggen, mijn fout
Misogyne uitingen zijn geen onschuldige fout en onderdeel van de piramide van geweld, dus het is daadwerkelijk zaak om daar in het vervolg alerter op te zijn.
pi_218731097
Amor de lejos, e amor de tres zeggen ze in Zuid-Amerika.
pi_218731515
mag ik zeggen dat dit misschien het domste is wat ik in tijden heb gehoord! er zijn zoveel nep accounts tegen wordig neem aan dat je ook gewoon een leuke vrouw in rl kan vinden? alvast mijn excuses als dit te hard aankomt....
  woensdag 10 september 2025 @ 16:30:06 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218731696
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 16:08 schreef edejong25 het volgende:
mag ik zeggen dat dit misschien het domste is wat ik in tijden heb gehoord! er zijn zoveel nep accounts tegen wordig neem aan dat je ook gewoon een leuke vrouw in rl kan vinden? alvast mijn excuses als dit te hard aankomt....
Heb je de OP wel gelezen?
pi_218732033
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 16:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Heb je de OP wel gelezen?
Dat heeft deze knakker dus absoluut niet.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218732051
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:03 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik heb na diverse binnenlandse relaties ook een paar buitenlandse gehad.
Ben 7 jaar getrouwd geweest met iemand uit het buitenland en heb nu weer een relatie met een buitenlandse dame die binnenkort hier naar toe komt.

Zijn er specifieke dingen die je wil weten? :)
Elkaar ontmoeten is geweldig, het afscheid is kut, het alleen zijn ook wel maar je kijkt er wel naar uit elkaar weer te ontmoeten, en als je gewoon intensief contact blijft houden, vliegt de tijd voorbij tot wanneer je elkaar weer gaat zien! ^O^
Als de ander hier wil komen wonen is het ook heel constructief dat je de ander helpt met de inburgeringscursus; veel Nederlands (of Vlaams) praten, veel over de Nederlandse (of Belgische) cultuur en geschiedenis praten enz. zodat de ander het examen hopelijk in 1x haalt.
Grappige / leerzame filmpjes naar elkaar sturen over je land enz.
Zelfde regio ToT of dit keer dichter bij huis getroffen ?
Ook in moeilijke tijden.
pi_218732145
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:09 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Zelfde regio ToT of dit keer dichter bij huis getroffen ?
Zelfde regio, ander land. :) Veel meer relaxed. B-)
pi_218732162
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:07 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Dat heeft deze knakker dus absoluut niet.
Buiten het feit dat hij het over vrouwen heeft bij deze TS vind ik "tegen wordig" en het gebrek aan hoofdletters en een tekort aan leestekens ook niet bepaald intelligent overkomen.
pi_218732199
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:21 schreef ToT het volgende:

[..]
Zelfde regio, ander land. :) Veel meer relaxed. B-)
Nice, tis je gegund ! ^O^ Ik hoop ooit nog een mooie Indonesische vrouw te treffen !

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Buiten het feit dat hij het over vrouwen heeft bij deze TS vind ik "tegen wordig" en het gebrek aan hoofdletters en een tekort aan leestekens ook niet bepaald intelligent overkomen.
Ja dat leest inderdaad ook niet erg prettig!
Ook in moeilijke tijden.
pi_218732317
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:36 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Misogyne uitingen zijn geen onschuldige fout en onderdeel van de piramide van geweld, dus het is daadwerkelijk zaak om daar in het vervolg alerter op te zijn.
Nou dit vind ik wel erg overdreven, wie heeft het hier over geweld?
  woensdag 10 september 2025 @ 18:14:23 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218732539
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nou dit vind ik wel erg overdreven, wie heeft het hier over geweld?
Ik denk dat het meer gaat om de misogyne uitspraak.
pi_218732559
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat over buitenlandse vrouwen en geld?
Is gewoon zijn ervaring, dat mag hij toch wel zeggen?
En ervaringen over buitenlandse vrouwen delen is meteen vrouwhatend?

Straks wordt hij nog van femicide of een andere mode-term beschuldigd.
  woensdag 10 september 2025 @ 18:19:15 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218732583
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:16 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat over buitenlandse vrouwen en geld?
Is gewoon zijn ervaring, dat mag hij toch wel zeggen?
En ervaringen over buitenlandse vrouwen delen is meteen vrouwhatend?

Straks wordt hij nog van femicide of een andere mode-term beschuldigd.
Ja, is zijn ervaring met ‘vrouwen’ die hem benaderen via social media. Misschien moet je zelf even beter lezen voordat je zo uit je slof schiet.
pi_218732626
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, is zijn ervaring met ‘vrouwen’ die hem benaderen via social media. Misschien moet je zelf even beter lezen voordat je zo uit je slof schiet.
Gaan janken over misogynie toont anders stabiliteit aan zeg! :')
En wat boeit het op welk medium hij ze ontmoet heeft?
pi_218732628
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik heb niks tegen vrouwen, ik had het inderdaad anders moeten zeggen dat ik te maken heb gehad met scammers die zich voordoen als vrouw maar dan nog direct dit label er op plakken is erg overdreven
pi_218732644
Wel grappig; er zijn genoeg Nederlandse vrouwen die keihard afgeven op Nederlandse mannen die een buitenlandse vrouw zoeken, en als je je negatieve ervaringen over buitenlandse vrouwen online vertelt, ben je ineens een misogynist! _O-
Dit is juist waarom mannen het in het buitenland zoeken.
pi_218732668
Ja ik kan best tegen kritiek maar dit gaat nergens over en slaat dus nergens op
pi_218733858
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:27 schreef Gibson88 het volgende:

Nice, tis je gegund ! ^O^ Ik hoop ooit nog een mooie Indonesische vrouw te treffen !

Waarom geen Hollandse?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218734108
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:01 schreef Horzula het volgende:
[..]
Mijn langeafstands(homo)relatie woont in Parijs. We hadden eerst seks en ik ben toen naar zijn appartement in Parijs geweest.

Het is een soort vakantieliefde, maar dan iedere vakantie.

We waren pas nog in Zuid-Frankrijk.

Hij heeft meer geld dan ik en betaalt veel dingen voor ons (ik draag dan een beetje bij). Op zich gaat het meestal goed.

Maar wij kennen elkaar al van seks.

Jouw situatie komt me meer precair voor.
Hmmm, "onze" relatie is enkel gebouwd op liefde. (Nog) geen seks...
Ik ben er me bewust van om niet van me te "profiteren" Maar ik zie hem zo graag en elke morgend stuurt hij me berichtjes dat het wederzijds is...
pi_218734137
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 06:08 schreef roos94 het volgende:
Lijkt me niet best als homo in Rusland
Nee is het ook niet. Hij leidt een dubbel leven; iemand dat hij wil zijn maar niet kan. Daarom wil ik hem hierheen halen om te laten zien dat het ook anders kan.
  woensdag 10 september 2025 @ 21:20:13 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218734142
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:17 schreef Pritt_Plakstift het volgende:

[..]
Hmmm, "onze" relatie is enkel gebouwd op liefde. (Nog) geen seks...
Ik ben er me bewust van om niet van me te "profiteren" Maar ik zie hem zo graag en elke morgend stuurt hij me berichtjes dat het wederzijds is...
Wees alert, dat is het enige.
pi_218734204
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:46 schreef blomke het volgende:

[..]
Waarom geen Hollandse?
Omdat ik Indo aantrekkelijker vind.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218734265
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:26 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Omdat ik Indo aantrekkelijker vind.
Maakt niet uit... Ben nu aan het daten met een Braziliaan maar dat gaat niet blijven duren.

Edit: Goh wat ben ik voor slet zeg... ~O> c_/
pi_218734383
Weet je, ik was net aan het filosoferen vanuit het worst case scenario... Wat als het niet klikt in real life? Dan heb ik toch iemand gered uit een situatie?
Hij is auto mechanicien en hier hebben ze een tekort aan zulke personen. Hij kan hier een heel ander leven beginnen. Zelfs zonder mij...
pi_218734773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:42 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Weet je, ik was net aan het filosoferen vanuit het worst case scenario... Wat als het niet klikt in real life? Dan heb ik toch iemand gered uit een situatie?
Hij is auto mechanicien en hier hebben ze een tekort aan zulke personen. Hij kan hier een heel ander leven beginnen. Zelfs zonder mij...
Moet je wel eerst een bepaald aantal jaren samen wonen voor hij een Nederlands paspoort krijgt. :)
pi_218734863
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:42 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Geen idee of het in België hetzelfde werkt, maar bij de IND zul je toch echt eerst aan moeten tonen dat je een langdurige relatie hebt.
pi_218735186
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef ToT het volgende:

[..]
Moet je wel eerst een bepaald aantal jaren samen wonen voor hij een Nederlands paspoort krijgt. :)
Ja kijk, aan zulke antwoorden heb ik niks aan hoor.
Ik vroeg gewoon wat de ervaringen waren van de eerste ontmoeting tot het (tijdelijk) afscheid...
Zoals in mijn first post gemeldt.
-O-
pi_218735454
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:33 schreef Pritt_Plakstift het volgende:

[..]
Ja kijk, aan zulke antwoorden heb ik niks aan hoor.
Ik vroeg gewoon wat de ervaringen waren van de eerste ontmoeting tot het (tijdelijk) afscheid...
Zoals in mijn first post gemeldt.
-O-
Okee? We mogen dus niet in gaan op wat je na de OP zegt?
Ik geef gewoon advies en informatie waar je je niet op moet verkijken, maar als dat niet gewaardeerd wordt, wens ik je uiteraard veel succes met dit topic.

En wat die zeer specifieke vraag betreft: daar heb ik al eerder antwoord op gegeven.

Succes er mee verder.
pi_218735472
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef ToT het volgende:

[..]
Okee? We mogen dus niet in gaan op wat je na de OP zegt?
Ik geef gewoon advies en informatie waar je je niet op moet verkijken, maar als dat niet gewaardeerd wordt, wens ik je uiteraard veel succes met dit topic.

En wat die zeer specifieke vraag betreft: daar heb ik al eerder antwoord op gegeven.

Succes er mee verder.
Ok, ok. Sta open voor je inbreng. Goed?
pi_218737259
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef Pritt_Plakstift het volgende:we zijn na videochats echt verliefd op elkaar geworden
Hier gestopt met lezen.
pi_218737972
quote:
Dat nieteens, je moet langdurig een relatie hebben ,iets van twee jaar of meer.

Maar goed , je moet doen waar je je goed bij voelt (en wat legaal is)
Lachen joh.
  donderdag 11 september 2025 @ 16:23:00 #65
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_218742238
e-dating :'(
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_218751953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:16 schreef DjVero het volgende:

[..]
Geen idee of het in België hetzelfde werkt, maar bij de IND zul je toch echt eerst aan moeten tonen dat je een langdurige relatie hebt.
Of hij moet als kenniswerker komen. Maar dat is een heel ander traject.
  zaterdag 13 september 2025 @ 01:20:52 #67
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218755437
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:38 schreef Halcon het volgende:

[..]
Of hij moet als kenniswerker komen. Maar dat is een heel ander traject.
Of hij kan gelijk beginnen achter de ramen
Le Diable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')