Dit kan natuurlijk ook.Waarbij het aannemelijk is dat meneer volledig van de radar verdwijnt. Laten wel hopen op het best voor TS.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:23 schreef Armani XL het volgende:
Ik denk dat hij een paar dagen van te voren opeens geen geld meer heeft voor het ticket en of jij misschien kan overmaken naar hem.
Nee hoor, dat laat ik nooit gebeuren. Ik kan wel voorstellen om zijn verblijf hier te bekostigen maar verder niks.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:23 schreef Armani XL het volgende:
Ik denk dat hij een paar dagen van te voren opeens geen geld meer heeft voor het ticket en of jij misschien kan overmaken naar hem.
Ja. There's always a way...quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:47 schreef Hallojo het volgende:
Mogen Russen wel naar België reizen momenteel?
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:08 schreef YoopY het volgende:
Een lange afstand relatie als 'gay' werkt natuurlijk alleen als je een enorme lul hebt. Toch?
Mooi altijd meteen die vooroordelen als het gaat over mensen uit bepaalde landenquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:23 schreef Armani XL het volgende:
Ja precies. Ik ben tenniste nog serieus.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Mooi altijd meteen die vooroordelen als het gaat over mensen uit bepaalde landen
Wel op z'n minst even goed gefiguurzaagd?quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:37 schreef Gibson88 het volgende:
Ik heb dat gehad met een Filippijnse, die woonde eerst als Au-Pair in Oslo, 2 keer heen gevlogen en dat liep toen al niet helemaal lekker, was an sich eerst leuk. Maar toen kwamen de scheurtjes, toen ze vervolgens in Den Haag kwam wonen en werken was de pleuris redelijk snel uitgebroken en was het sprookje over.
Resume: Ik heb het als pure ellende ervaren (achteraf).
Desalniettemin wens ik je al het geluk toe en hoop ik dat het voor jou we werkt.
Uiteraard. Maar een lelijke homo heeft sowieso geen reet aan zijn kont.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:08 schreef YoopY het volgende:
Een lange afstand relatie als 'gay' werkt natuurlijk alleen als je een enorme lul hebt. Toch?
Ik moet de eerste buitenlandse vrouw nog tegenkomen die niet vraagt om geld of apple cards etcquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Mooi altijd meteen die vooroordelen als het gaat over mensen uit bepaalde landen
Ohquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik moet de eerste buitenlandse vrouw nog tegenkomen die niet vraagt om geld of apple cards etc
Hey!!! Ik ben geen lelijke homo(of Janet in het vlaams). Ook al ben ik 51, volgend jaar word ik 25 hoorquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:07 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar een lelijke homo heeft sowieso geen reet aan zijn kont.
Ik vaak genoeg, wel online allemaalquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oh
Dat heb ik nog niet meegemaakt
Dat zegt dan vooral iets over waar je deze vrouwen leert kennen.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg, wel online allemaal
Social media, meestal instagramquote:Op woensdag 10 september 2025 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral iets over waar je deze vrouwen leert kennen.
Mijn langeafstands(homo)relatie woont in Parijs. We hadden eerst seks en ik ben toen naar zijn appartement in Parijs geweest.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Heb enkele vragen over een lange afstandsrelatie en hoop hiermee een paar gedachten te wisselen met mensen die ook hierin zitten…
Sinds een maand of 3 ben ik in contact gekomen met iemand uit Rusland en hij (Ja ik ben gay), we zijn na videochats echt verliefd op elkaar geworden en hij komt over een maand of zo naar België.
Wat zijn jullie ervaringen met voor het eerst elkaar IRL te ontmoeten, tijd samen door te brengen en afscheid te nemen?
Dan maar gewoon een serieus antwoord, (ikzelf heb mn buitenlandse vrouw leren kennen voor de tijd dat mensen schijnbaar hun sociale leven enkel nog online of via hun telefoon deden, maar verder was wel veel hetzelfde)quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met voor het eerst elkaar IRL te ontmoeten, tijd samen door te brengen en afscheid te nemen?
Ja, dan word je dus benaderd door mensen die gaan proberen of er bij jou iets te halen valt.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Social media, meestal instagram
Ik heb na diverse binnenlandse relaties ook een paar buitenlandse gehad.quote:Op woensdag 10 september 2025 04:54 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Ik laat het gewoon op zijn beloop. We zien wel...
Toch bedankt voor het advies of komend advies. ffe wachten op mensen die op alle vragen kunnen beantwoorden.
Tja op datingsites kom je ze af en toe ook wel tegen, maar je prikt er zo doorheen; als ze ongevraagd pikante foto's sturen, of als de foto overdreven professioneel is in een zeer luxe setting enzo. Dat laatste had ik een tijdje geleden, en diegene beweerde een CEO van TikTok te zijn en bleef maar praten hoeveel winst ze per dag maakte met haar online winkel, en vroeg of ik ook wel eens investeringen met mijn geld deed!quote:Op woensdag 10 september 2025 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral iets over waar je deze vrouwen leert kennen.
Heb een Thaise vrouw die ik daar heb leren kennen, dus op je eerste vraag kan ik geen antwoord geven. Tijd samen, tjsa, je bent verliefd, dus je doet zoveel mogelijk samen. Hoe lang blijft hij? Moet jij ondertussen niet ook werken?quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2025 12:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dan word je dus benaderd door mensen die gaan proberen of er bij jou iets te halen valt.
Het zal wel aan mij liggen dat ik je eerste opmerking vrij suggestief vond.quote:
Misschien had ik dat inderdaad beter moeten uitleggen, mijn foutquote:Op woensdag 10 september 2025 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen dat ik je eerste opmerking vrij suggestief vond.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik moet de eerste buitenlandse vrouw nog tegenkomen die niet vraagt om geld of apple cards etc
quote:
Misogyne uitingen zijn geen onschuldige fout en onderdeel van de piramide van geweld, dus het is daadwerkelijk zaak om daar in het vervolg alerter op te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien had ik dat inderdaad beter moeten uitleggen, mijn fout
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:08 schreef edejong25 het volgende:
mag ik zeggen dat dit misschien het domste is wat ik in tijden heb gehoord! er zijn zoveel nep accounts tegen wordig neem aan dat je ook gewoon een leuke vrouw in rl kan vinden? alvast mijn excuses als dit te hard aankomt....
Zelfde regio ToT of dit keer dichter bij huis getroffen ?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb na diverse binnenlandse relaties ook een paar buitenlandse gehad.
Ben 7 jaar getrouwd geweest met iemand uit het buitenland en heb nu weer een relatie met een buitenlandse dame die binnenkort hier naar toe komt.
Zijn er specifieke dingen die je wil weten?
Elkaar ontmoeten is geweldig, het afscheid is kut, het alleen zijn ook wel maar je kijkt er wel naar uit elkaar weer te ontmoeten, en als je gewoon intensief contact blijft houden, vliegt de tijd voorbij tot wanneer je elkaar weer gaat zien!
Als de ander hier wil komen wonen is het ook heel constructief dat je de ander helpt met de inburgeringscursus; veel Nederlands (of Vlaams) praten, veel over de Nederlandse (of Belgische) cultuur en geschiedenis praten enz. zodat de ander het examen hopelijk in 1x haalt.
Grappige / leerzame filmpjes naar elkaar sturen over je land enz.
Zelfde regio, ander land.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zelfde regio ToT of dit keer dichter bij huis getroffen ?
Buiten het feit dat hij het over vrouwen heeft bij deze TS vind ik "tegen wordig" en het gebrek aan hoofdletters en een tekort aan leestekens ook niet bepaald intelligent overkomen.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat heeft deze knakker dus absoluut niet.
Nice, tis je gegund !quote:Op woensdag 10 september 2025 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfde regio, ander land.Veel meer relaxed.
Ja dat leest inderdaad ook niet erg prettig!quote:Op woensdag 10 september 2025 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij het over vrouwen heeft bij deze TS vind ik "tegen wordig" en het gebrek aan hoofdletters en een tekort aan leestekens ook niet bepaald intelligent overkomen.
Nou dit vind ik wel erg overdreven, wie heeft het hier over geweld?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Misogyne uitingen zijn geen onschuldige fout en onderdeel van de piramide van geweld, dus het is daadwerkelijk zaak om daar in het vervolg alerter op te zijn.
Ik denk dat het meer gaat om de misogyne uitspraak.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou dit vind ik wel erg overdreven, wie heeft het hier over geweld?
Dat over buitenlandse vrouwen en geld?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gaat om de misogyne uitspraak.
Ja, is zijn ervaring met ‘vrouwen’ die hem benaderen via social media. Misschien moet je zelf even beter lezen voordat je zo uit je slof schiet.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat over buitenlandse vrouwen en geld?
Is gewoon zijn ervaring, dat mag hij toch wel zeggen?
En ervaringen over buitenlandse vrouwen delen is meteen vrouwhatend?
Straks wordt hij nog van femicide of een andere mode-term beschuldigd.
Gaan janken over misogynie toont anders stabiliteit aan zeg!quote:Op woensdag 10 september 2025 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, is zijn ervaring met ‘vrouwen’ die hem benaderen via social media. Misschien moet je zelf even beter lezen voordat je zo uit je slof schiet.
Ik heb niks tegen vrouwen, ik had het inderdaad anders moeten zeggen dat ik te maken heb gehad met scammers die zich voordoen als vrouw maar dan nog direct dit label er op plakken is erg overdrevenquote:Op woensdag 10 september 2025 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gaat om de misogyne uitspraak.
Waarom geen Hollandse?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:27 schreef Gibson88 het volgende:
Nice, tis je gegund !Ik hoop ooit nog een mooie Indonesische vrouw te treffen !
Hmmm, "onze" relatie is enkel gebouwd op liefde. (Nog) geen seks...quote:Op woensdag 10 september 2025 12:01 schreef Horzula het volgende:
[..]
Mijn langeafstands(homo)relatie woont in Parijs. We hadden eerst seks en ik ben toen naar zijn appartement in Parijs geweest.
Het is een soort vakantieliefde, maar dan iedere vakantie.
We waren pas nog in Zuid-Frankrijk.
Hij heeft meer geld dan ik en betaalt veel dingen voor ons (ik draag dan een beetje bij). Op zich gaat het meestal goed.
Maar wij kennen elkaar al van seks.
Jouw situatie komt me meer precair voor.
Nee is het ook niet. Hij leidt een dubbel leven; iemand dat hij wil zijn maar niet kan. Daarom wil ik hem hierheen halen om te laten zien dat het ook anders kan.quote:Op woensdag 10 september 2025 06:08 schreef roos94 het volgende:
Lijkt me niet best als homo in Rusland
Wees alert, dat is het enige.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:17 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Hmmm, "onze" relatie is enkel gebouwd op liefde. (Nog) geen seks...
Ik ben er me bewust van om niet van me te "profiteren" Maar ik zie hem zo graag en elke morgend stuurt hij me berichtjes dat het wederzijds is...
Maakt niet uit... Ben nu aan het daten met een Braziliaan maar dat gaat niet blijven duren.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:26 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Omdat ik Indo aantrekkelijker vind.
Moet je wel eerst een bepaald aantal jaren samen wonen voor hij een Nederlands paspoort krijgt.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:42 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Weet je, ik was net aan het filosoferen vanuit het worst case scenario... Wat als het niet klikt in real life? Dan heb ik toch iemand gered uit een situatie?
Hij is auto mechanicien en hier hebben ze een tekort aan zulke personen. Hij kan hier een heel ander leven beginnen. Zelfs zonder mij...
Geen idee of het in België hetzelfde werkt, maar bij de IND zul je toch echt eerst aan moeten tonen dat je een langdurige relatie hebt.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:42 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Weet je, ik was net aan het filosoferen vanuit het worst case scenario... Wat als het niet klikt in real life? Dan heb ik toch iemand gered uit een situatie?
Hij is auto mechanicien en hier hebben ze een tekort aan zulke personen. Hij kan hier een heel ander leven beginnen. Zelfs zonder mij...
Ja kijk, aan zulke antwoorden heb ik niks aan hoor.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een bepaald aantal jaren samen wonen voor hij een Nederlands paspoort krijgt.
Okee? We mogen dus niet in gaan op wat je na de OP zegt?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:33 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Ja kijk, aan zulke antwoorden heb ik niks aan hoor.
Ik vroeg gewoon wat de ervaringen waren van de eerste ontmoeting tot het (tijdelijk) afscheid...
Zoals in mijn first post gemeldt.
Ok, ok. Sta open voor je inbreng. Goed?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee? We mogen dus niet in gaan op wat je na de OP zegt?
Ik geef gewoon advies en informatie waar je je niet op moet verkijken, maar als dat niet gewaardeerd wordt, wens ik je uiteraard veel succes met dit topic.
En wat die zeer specifieke vraag betreft: daar heb ik al eerder antwoord op gegeven.
Succes er mee verder.
Hier gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef Pritt_Plakstift het volgende:we zijn na videochats echt verliefd op elkaar geworden
Dat nieteens, je moet langdurig een relatie hebben ,iets van twee jaar of meer.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:42 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Of hij moet als kenniswerker komen. Maar dat is een heel ander traject.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:16 schreef DjVero het volgende:
[..]
Geen idee of het in België hetzelfde werkt, maar bij de IND zul je toch echt eerst aan moeten tonen dat je een langdurige relatie hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |