Ze doen het best aardig nu, wat overigens ook veel zegt over het niveau in de KKD.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen nood boys. Volgens Edward komt het allemaal goed
Bos weg , Janssen weg , Hofs weg , Dolle Sjon weg en hij blijft weer zitten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen nood boys. Volgens Edward komt het allemaal goed
Periode pakken en dit jaar promoveren!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:22 schreef Makamba_ het volgende:
Binnen 5 jaar vind ik zowaar ietwat realistisch voor een keer. Hoorde eerder alweer gekkigheid als "binnen 2 jaar".
Je had vroeger zo'n Vitesse supporter hier die volgens mij yats heette. Is dat deze knakker?quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:56 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hehe, 24.600 toeschouwers, geen doek te vinden op de tribune. Ga je je opmerking nog storneren?
We hebben afgesproken dat we elkaar vervangen bij afwezigheid van de ander. Mijn shift zit er bijna op!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je had vroeger zo'n Vitesse supporter hier die volgens mij yats heette. Is dat deze knakker?
Natuurlijk niet. De oorverdovende stilte van die dodo's die zich aan het aftrekken waren over het eventuele einde van Vitesse is ook schitterend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:56 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hehe, 24.600 toeschouwers, geen doek te vinden op de tribune. Ga je je opmerking nog storneren?
Dit staat ook nog steeds los van de bodemprocedure dus over een jaartje of 8 weten we misschien definitief of Vitesse de licentie afgepakt had mogen worden.quote:Wat de uitkomst ook zal zijn, definitief zal deze niet zijn. Het gaat immers nog altijd om de afhandeling van een kort geding, een voorlopig oordeel van de rechter. Op de achtergrond speelt nog steeds de bodemprocedure tussen beide partijen. Die is aangespannen door Vitesse en loopt bij de rechtbank Midden-Gelderland in Utrecht. Op dit moment wisselen de juristen van Vitesse en de KNVB nog schriftelijk stukken uit. Een datum voor de eerste zitting is nog niet vastgesteld.
Nee ze zullen dit seizoen mogen afmaken, maar verder wel met je eens. Dit lijkt meer om gekrenkt imago dan daadwerkelijk gelijk hebben te gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:10 schreef kalinhos het volgende:
Ik snap echt niet dat de KNVB niet gewoon het verlies neemt en zich gaat beraden op een nieuw straf-systeem, zodat het bv niet afpakken van de licentie wordt maar (ik zeg maar iets) bv een verbod op promotie of Europees voetbal de komende x-jaar.
Nu was het met net 4 speelrondes nog te overzien Vitesse in te passen. Wat als je dalijk in april hoort: nee, je mag alsnog de licentie afnemen. Dat heeft in potentie natuurlijk veel grotere gevolgen qua stand, periodekampioenen, kaarten schorsingen etc.
https://www.gelderlander.(...)gd-gevoeld~a829c4bd/quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit los van de totale PR flopshow dit voor de knvb is, want het het is overduidelijk een chaotische bende in Zeist.
Die constructie en dus mensen zijn de deur gewezen na druk vanuit supporters en de knvb. Terecht, dus ik zie ook de relevantie er nier echt (meer) van in.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)gd-gevoeld~a829c4bd/
Maar dit helpt verder ook niet , dat Schaay en niet al te snuggere Theo nog steeds die loopjongen van Parry verdedigen die Vitesse tot aan het randje bracht .
Hij werkt er nog steeds hoor en die andere sterkhouders begrijpen het niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die constructie en dus mensen zijn de deur gewezen na druk vanuit supporters en de knvb. Terecht, dus ik zie ook de relevantie er nier echt (meer) van in.
Ah ik kon het artikel nier helemaal lezen, je hebt gelijk. Maar wat ik zeg staat, het is niet relevant.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij werkt er nog steeds hoor en die andere sterkhouders begrijpen het niet.
Nee dat kan je niet, de rechtbank zei dat het licentiesysteem prima was, hof niet dus heb je nu een uitspraak van de HR nodig om te weten of het licentiesysteem stand kan houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:30 schreef Caland het volgende:
Tsja, welk doel dient dit nog zou je zeggen
Als ze een uitspraak willen om te toetsen of het licentiesysteem goed werkt dan kan ik ze die ook wel meteen geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |