Godverdomme ik moet mijn huis nog laten schilderenquote:Op donderdag 11 september 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
donderdag 18 september tot en met donderdag 25 september
Eerst nog een grote kans (60-90%) op een sterk wisselvallig weertype, daarna geleidelijk een overgang naar een minder wisselvallig weerbeeld waarbij de neerslagkansen dalen naar 50-60%. Verder de gehele periode overdag aan de koele kant. De kansen op een nazomer zijn met minder dan 10% erg klein.
Boh
Tijd voor herfstquote:Op donderdag 11 september 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Eerst nog een grote kans (60-90%) op een sterk wisselvallig weertype, daarna geleidelijk een overgang naar een minder wisselvallig weerbeeld waarbij de neerslagkansen dalen naar 50-60%. Verder de gehele periode overdag aan de koele kant. De kansen op een nazomer zijn met minder dan 10% erg klein.
Boh
Ja, daar moet je wat eerder in het jaar aan denkenquote:Op donderdag 11 september 2025 16:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Godverdomme ik moet mijn huis nog laten schilderen
Mwa, heb wel verf wat je ook nog in de herfst kan schilderen, maar dan heb ik wel droog weer nodig.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, daar moet je wat eerder in het jaar aan denken
Hier is dat beetje bij beetje weer afgerond inmiddels
Herfstquote:Op donderdag 11 september 2025 16:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tijd voor herfst![]()
Storm, zeer zware windstoten, regen, onweer, hagel![]()
Welkom bij de herfst
ach dat vind ik nou vervelend om te horen dat er niemand is om tegen aan te kruipen.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen hoor Rambo, maar dan kies ik eerder voor @:pisces29 of @:rene
Stamppotquote:Op donderdag 11 september 2025 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Herfstdruilerig weer
bladerenregenboog
houtkachel
warme chocolademelk
Ik gun je dan gewoon een paar dagen dat het 15 graden, maar vooral wel droog isquote:
Warme chocolademelk met slagroomquote:Op donderdag 11 september 2025 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Herfstdruilerig weer
bladerenregenboog
houtkachel
warme chocolademelk
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stamppotslofjes aan
kaarsjes aan
onder een lekkere zware deken kruipen
Bedankt vriend.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gun je dan gewoon een paar dagen dat het 15 graden, maar vooral wel droog is
Zon gun ik je dan weer niet, dat is juist niet zo handig voor de verf, dus ik gun je een paar dagen met rustig, droog en daarmee fijn schilderweer
En nu 13quote:Op donderdag 11 september 2025 14:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
20 graden ruim gepasseerd hier. Deelen was net bijna 21. Waar ik vlakbij ben
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Boh
Zo is het!quote:Op donderdag 11 september 2025 18:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]wat is er mis met een beetje stabiel nazomer weer? Altijd aangenaam en geen hitte. Kan je er tenminste op uit. Die treurnis van dinsdag is lekker zeker?! Man man man 🤦🤡
![]()
De periode van filmavondjes op de bank met chips is weer aangebroken.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Boh
Want je kon de afgelopen maanden geen filmavonden houdenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De periode van filmavondjes op de bank met chips is weer aangebroken.
Neuken in de keukenquote:Op donderdag 11 september 2025 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Herfstdruilerig weer
bladerenregenboog
houtkachel
warme chocolademelk
Te veel daglicht en te warm.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want je kon de afgelopen maanden geen filmavonden houden
Ik heb er genoeg gehad.
Gordijnen en dat is niet 4 maanden het geval geweest.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Te veel daglicht en te warm.
Ow, jawel. Ieder z'n dingquote:Op donderdag 11 september 2025 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo is het!
Wij dulden geen vieze herfsttypes hier
Het is beetje flauw om mensen uit te sluiten omdat ze psychisch niet helemaal in orde zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo is het!
Bij de Ikea kan je heel goedkoop een verduisterde gordijn kopen, en een ventilator is ook zo geregeld.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Te veel daglicht en te warm.
Het is de wintertijd tijd, maar dit jaar maart niet. Zoals maart was zouden november t/m februari ook moeten zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Overigens, ik heb altijd gevonden, de herfst is de ziekte en de winter is de dood van mijn dopamine
Nu t/m mei treurnis qua weer, en dan 4 maandjes topweer en dan begint het gezeik weer
Ja, tot en met mei is het altijd kutweer in Nederland of wat?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Overigens, ik heb altijd gevonden, de herfst is de ziekte en de winter is de dood van mijn dopamine
Nu t/m mei treurnis qua weer, en dan 4 maandjes topweer en dan begint het gezeik weer
Blijf maar lekker binnen, bang om vieze handjes te krijgen?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo is het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |