Ja vertel mij wat. Ik kijk vast vooruit als jij met je koude knuisten,bammetjes achterop de fiets en sjaaltje om, langs de bevroren velden en sloten met een laagje ijs moet fietsen. En dat alles bij een prachtig opkomend winterzonnetje.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Winter? vandaag uiteindelijk gewoon 22 graden en voortdurende zon.
Hoe eerder hoe beter, hèquote:Op woensdag 10 september 2025 20:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zag toevallig op wat foto's vandaag dat ik de kleine op 30 april en de eerste dagen van mei al in het zwembad had gegooid
En ik wil verdomme gewoon winter
* Geschiedkundige pakt z'n koffer vast in voor Oostenrijk
Hier in het Oosten gelukkig welquote:Op woensdag 10 september 2025 20:22 schreef heywoodu het volgende:
De komende twee weken vooralsnog geen enkele keer 20 in de kaarten, @:Geschiedkundige en ik juichen
De pluim zegt nee.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier in het Oosten gelukkig wel
Dat hebben ze niet op jouw breedtegraad.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
Herfst? Wat is dat...?
[ afbeelding ]
Klinkt echt heel kut dit.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Ik kijk vast vooruit als jij met je koude knuisten,bammetjes achterop de fiets en sjaaltje om, langs de bevroren velden en sloten met een laagje ijs moet fietsen. En dat alles bij een prachtig opkomend winterzonnetje.
Beter de auto instappen en verwarming op 22 zetten.quote:
*aircoquote:Op donderdag 11 september 2025 07:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beter de auto instappen en verwarming op 22 zetten.
Je mag sowieso niet klagen over te veel 20+ dagen ofzo. Op jaarbasis iets meer dan 100, dus dat is vrij weinig.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:22 schreef heywoodu het volgende:
De komende twee weken vooralsnog geen enkele keer 20 in de kaarten, @:Geschiedkundige en ik juichen
Hangt een beetje af waar je het mee vergelijktquote:Op donderdag 11 september 2025 08:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je mag sowieso niet klagen over te veel 20+ dagen ofzo. Op jaarbasis iets meer dan 100, dus dat is vrij weinig.
Nergens meequote:Op donderdag 11 september 2025 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Hangt een beetje af waar je het mee vergelijkt
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geen idee, ik fiets nooit met bamnetjes achterop.
En dat van die sjaal kun je ook wel raden.
Dikke luiwammes gespot.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar fietsen = kut
Fietsen in kou = dubbel kut
Fietsen in kou omdat je naar je werk moet = driedubbel kut
Luiwammes, 100% daar ga ik je niet tegensprekenquote:Op donderdag 11 september 2025 09:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dikke luiwammes gespot.
Luie Spanjaard. Goed geïntegreerd wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Luiwammes, 100% daar ga ik je niet tegenspreken
Dik? Hmm. Naja @:invictus jij bent de enige hier die weet hoe ik uitzie... dus zeg 't maar, ben ik vadsig?
Echt precies nietquote:Op donderdag 11 september 2025 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Luiwammes, 100% daar ga ik je niet tegenspreken
Dik? Hmm. Naja @:invictus jij bent de enige hier die weet hoe ik uitzie... dus zeg 't maar, ben ik vadsig?
20 graden ruim gepasseerd hierquote:
Tja zo gaat dat als we richting wintertijd gaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:12 schreef INViCTuS het volgende:
We verliezen deze maand wel 1.5/2 uur daglicht![]()
quote:
I’m confused dude.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooie ochtend zo, maar de buien zijn in aantocht helaas.
Hallo vriendin,quote:Op donderdag 11 september 2025 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
I’m confused dude.![]()
Keiharde regen en wind als je binnen zit. Knus.
Ik heb nu het dunste deel van het 4-seizoenen dekbed. Maar het is idd een beetje jas aan, jas uit weer.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo vriendin,
Ik heb een vraag. Het is te koud om zonder deken in mijn bed overtrek te slapen, maar te warm om met bed overtrek te slapen. Hoe lossen jullie dit op?
Lepeltje lepeltjequote:Op donderdag 11 september 2025 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo vriendin,
Ik heb een vraag. Het is te koud om zonder deken in mijn bed overtrek te slapen, maar te warm om met bed overtrek te slapen. Hoe lossen jullie dit op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |