Och jongen toch, 1 dag maar, hoorquote:Op maandag 15 september 2025 04:15 schreef heywoodu het volgende:
Stevige wind ineens zeg, sow.
Einde van de week staat er ineens gewoon weer flinke warmte in de planning (nota bene 25+ in het weekeinde), dat was de bedoeling niet
wel veel windquote:Op maandag 15 september 2025 07:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Godenweertje zeg
Strakker blauw kan niet.
Vrijdag en zaterdag lijken zomers te worden.quote:Op maandag 15 september 2025 07:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Och jongen toch, 1 dag maar, hoor. Verder gewoon paar dagen 20/21. Wat natuurlijk altijd beter is dan 14.
Mooi in het weekendquote:Op maandag 15 september 2025 08:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag lijken zomers te worden.
EN ZONDAG??quote:Op maandag 15 september 2025 08:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag lijken zomers te worden.
Ook echt alleen in dat dal waar jij woont volgens de knmi kaartquote:Op maandag 15 september 2025 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Windkracht 2 tot max 3 genot. En dat bij overvloedige zonneschijn.
Eergisteren zat je nog te zeuren dat je de zon te fel en te warm vond en vandaag loop je weer tof te doen dat de zon bij je schijnt.quote:Op maandag 15 september 2025 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Windkracht 2 tot max 3 genot. En dat bij overvloedige zonneschijn.
Ja nou. 's Middags is die nog best warmquote:Op maandag 15 september 2025 09:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Eergisteren zat je nog te zeuren dat je de zon te fel en te warm vond en vandaag loop je weer tof te doen dat de zon bij je schijnt.
Je weet ook niet wat je nou wilt he..
Mooi toch, is heel vaak zoquote:Op maandag 15 september 2025 09:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook echt alleen in dat dal waar jij woont volgens de knmi kaart. Rest van het land veelal 4, 5 of nog hoger
Laat die man toch. Het is een lieve jongen.quote:Op maandag 15 september 2025 09:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Eergisteren zat je nog te zeuren dat je de zon te fel en te warm vond en vandaag loop je weer tof te doen dat de zon bij je schijnt.
Je weet ook niet wat je nou wilt he..
Ik wist wel dat je een keeper was.quote:Op maandag 15 september 2025 10:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja nou. 's Middags is die nog best warm![]()
Gisteren met voetballen sowieso. Dan liever geen zon ook ivm warmte, maar vooral ook hoge ballen![]()
Vandaag lekker buiten wat aanrommelen, niet teveel op de planning. Dus dan is het heerlijk bij niet al te hoge temperaturen.
1e reserve, volgens mij. Loopt vaak de kantjes eraf, hoorde ik.quote:Op maandag 15 september 2025 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een keeper was.
quote:Op maandag 15 september 2025 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een keeper was.
Nee, nee. Aanvoerder en controlerende middenvelder (of bij nood centraal achterin).quote:Op maandag 15 september 2025 10:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
1e reserve, volgens mij. Loopt vaak de kantjes eraf, hoorde ik.
Waait nu wel iets meer dan vanmorgen ook hier, ik meet constant windkracht 3 nu. Soms wel een wat forsere windstoot erbij, maar niet zo bijzonder veel eigenlijk. Meer zoiets van: ja het waait.quote:Op maandag 15 september 2025 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier, op maar een kleine afstand van Geschiedkundige echt hevige wind, 37 km per uur. Niet fijn, ondanks de mooie blauwe lucht en de volle bak zon. Verder bijna storm.
Sla het bosritje ook maar over vandaag. Paard wordt daar altijd een beetje angstig van. Denk dat hij dan allerlei geuren ruikt van zwijnen al zijn ze niet heel dichtbij. En dat ritselen, dat kunnen goed leeuwen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |