Fruitquote:
Ik vind liefquote:
Heer MT6.quote:
Weledele heer Versquote:
Hij mag zijn haar wel eens kammen.quote:
Wat is er met 1 t/m 5 gebeurt?quote:
Die zijn ook mooiquote:
Jaloers ?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij mag zijn haar wel eens kammen.
Maastricht bezocht zekerquote:
Ja.quote:
En hoe gaat het verder met je ? Ben je medisch alweer gezond verklaard ?quote:
Het kan beter, heb één oog minder.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hoe gaat het verder met je ? Ben je medisch alweer gezond verklaard ?
Damn broertje, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan beter, heb één oog minder.
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Damn broertje, dat wist ik niet.Voordeel is wel dat je nu 50% knapper bent wanneer je in de spiegel kijkt.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Jij mag ook onder de guillotine hoorquote:
Zwembadquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
Plons
https://www.nu.nl/319748/(...)udende-regenval.html
Zo, dat is een beste regenval zegquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
Plons
https://www.nu.nl/319748/(...)udende-regenval.html
Het regent hier in NL ook lekkerquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, dat is een beste regenval zeg
Klopt, maar niet zo erg als daar gelukkigquote:
Nee dat is waarquote:Op dinsdag 9 september 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, maar niet zo erg als daar gelukkig
Helemaal niet, hier heb ik zelfs een lekker zonnetje.quote:
Hey Eend, hoe is het. Weet je al wat meer over je oog?quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal niet, hier heb ik zelfs een lekker zonnetje.
Leuk voor jequote:Op dinsdag 9 september 2025 15:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal niet, hier heb ik zelfs een lekker zonnetje.
Ook voor mijn parkiet.quote:
Die heeft zelfs een whirlpool in haar penthouse.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heeft geen zwembadje voor zichzelf?
Lekker hipquote:Op dinsdag 9 september 2025 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een whirlpool in haar penthouse.
Foto'squote:Op dinsdag 9 september 2025 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een whirlpool in haar penthouse.
Funz.quote:
Ik vroeg ook al om foto's, maar die krijgen we nietquote:
Even mijn koffie opdrinken en dan ben ik onderwegquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vroeg ook al om foto's, maar die krijgen we niet
Hey Deisyy je bent weer terug. Hoe was het?quote:
Yeahquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even mijn koffie opdrinken en dan ben ik onderweg
Je parkiet hoeft niet in de wirlpool te zitten hoor. DIe mag zijn veertjes aanlatenquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Funz.![]()
Dat vraag je toch niet.
Flauw hequote:Op dinsdag 9 september 2025 17:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vroeg ook al om foto's, maar die krijgen we niet
Hi Dot ik heb een heerlijk vakantie gehad met mijn zusquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy je bent weer terug. Hoe was het?
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even mijn koffie opdrinken en dan ben ik onderweg
Mooi zo, dat nemen ze je niet meer af.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Dot ik heb een heerlijk vakantie gehad met mijn zus![]()
Zaterdagavond terug gekomen en vandaag weer aan het werk gegaan.
Met jou alles goed?
Nee, ik heb geen dieren. Dit komt gewoon van internetquote:
Owwquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen dieren. Dit komt gewoon van internet
Heb jij geen killerparkiet?quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope alleen een scootmobielquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij geen killerparkiet?
Natuurlijk heb jij ook dieren zat thuisquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee? Neem toch ook een killerparkiet.quote:
Dansende vlooienquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb jij ook dieren zat thuis
Maar die brengt mij niet van A naar Bquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee? Neem toch ook een killerparkiet.
Spinnen, vliegen, muizen, ratten, etcquote:
Gezellig hoor pissebedden bedwantse of hoe heten die dingen, luizen en vast nog veel meer ongediertequote:Op dinsdag 9 september 2025 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spinnen, vliegen, muizen, ratten, etc
Schorpioenen, 1000poten, zwarte weduwes?quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig hoor pissebedden bedwantse of hoe heten die dingen, luizen en vast nog veel meer ongedierte
Kan allemaalquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schorpioenen, 1000poten, zwarte weduwes?
Moet jij eens opletten.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die brengt mij niet van A naar B
Nee birdies kunnen dat niet. It's a simple matter of weight ratiosquote:
Ik zit Unstoppable te kijken, die is nog wel aardig.quote:
Die is grappigquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit Unstoppable te kijken, die is nog wel aardig.
Dat kogeltje door zijn raam doet het hem.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
Soevereinen spraken over aanslag met autobom op woning Buma
Een groep soevereinen sprak afgelopen mei over een bomaanslag op de woning van Sybrand van Haersma Buma, de burgemeester van Leeuwarden. Volgens het Openbaar Ministerie zijn de verdachten onderdeel van een terroristische groepering van radicale soevereinen, mensen die met geweld de democratische rechtsorde willen ondermijnen door middel van aanslagen.
In een afgeluisterd telefoongesprek in een auto spraken de drie verdachten over een autobom bij het huis van de oud-CDA-partijleider en "een kogeltje door het raam bij Buma". Dat blijkt uit het strafdossier dat is ingezien door Nieuwsuur.
De verdachten refereren aan de bomaanslagen waar de Noord-Ierse IRA-militanten om bekend zijn geworden: "De echte IRA-tactiek: autobommen en dat soort dingen allemaal." (...) "Kunstmest daar kun je best wat dingen mee. Ja, dat deed de IRA ook." (...) "Maar het moet ook ergens staan dat het impact heeft." (...) "Bij het gemeentehuis parkeren of CJIB heb je hier, of bij Buma zijn huis."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |