aaah das toch liefquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:02 schreef StevenHyde het volgende:
Even koffie gedronken bij mijn pa. Geen weer om te vissen, dus hij was vis tv aan het kijken
Ja de vissen drijven hier over de straat heenquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah das toch lief
en het is toch juist goed weer om te vissen
zonder geinquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja de vissen drijven hier over de straat heen
Ja is ook zo ja. Maar mijn pa moet dan met de fiets naar t viswater en dat ziet hij niet zitten om natgeregend daar aan te komen denk ik. En heeft volgens mij ook geen visparaplu. Neemt gewoon inklaphengetlje mee achterin de fietstasquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zonder gein
weet niet beter als dat regen juist het beste weer is om te vissen
Tuurlijk wil je het wel weten. In folie wikkelen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vertelof wil ik het niet weten?
mooi cadeau ideequote:Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja is ook zo ja. Maar mijn pa moet dan met de fiets naar t viswater en dat ziet hij niet zitten om natgeregend daar aan te komen denk ik. En heeft volgens mij ook geen visparaplu. Neemt gewoon inklaphengetlje mee achterin de fietstas
Hallo Stevequote:
diequote:Op dinsdag 9 september 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
Heeft onze justin een bot aan of moeten we 112 bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |