Die stijgt al.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:09 schreef ToT het volgende:
Zeker bang voor een tekort, ondanks de stijgende zeespiegel.
Oh nee, dat scheen toch weer een hoax te zijn dat die aan het stijgen is!
Anyway, tof! Wat voor vissen ga je er in doen?
O jee, heb je een auto of moet je er echt door heenquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hallo Dotteke![]()
Hier wordt het niet droog,moet er ook zo door..![]()
Heen en terug weg?
Heb geen auto, maar mijn vader brengt mij ff heenquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, heb je een auto of moet je er echt door heen
Ik moest naar de fysio dus heb ook al twee keer een natte pak gehad
@StevenHyde @greysbonesquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Paar anemoonvisjes (nemo's) uiteraard, wat garnalen en zeester en verder vooral koralen
Leuk!quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Paar anemoonvisjes (nemo's) uiteraard, wat garnalen en zeester en verder vooral koralen
Boeiequote:Op dinsdag 9 september 2025 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die eerste mention werkt niet vanwege de edit.
@StevenHydequote:Op dinsdag 9 september 2025 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die eerste mention werkt niet vanwege de edit.
Haha snap ik; je weet nooit wat er allemaal in zit.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga overigens zelf zeewater maken @:tot woon wel dichtbij de kust maar dat water komt mijn aquarium niet in
het wachten is op Greta zelfquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:19 schreef ToT het volgende:
Goh, 1 van Greta Thunberg's zwaar vervuilende dieselboten ligt nu op de bodem van de oceaan...
Gretaquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:19 schreef ToT het volgende:
Goh, 1 van Greta Thunberg's zwaar vervuilende dieselboten ligt nu op de bodem van de oceaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |