abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218718385
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218718391
Die Deb.... als ik met mijn psoriasis een uur in bad ga liggen zijn de velletjes er ook af.... gekkie
pi_218718405
Debbie hoorde haar schouders kraken. Ach gut, ze valt uit elkaar.
pi_218718422
Ik zie bij JvP een man aan tafel zitten op de 'camping'. Is dat Koen?
Je ziet zijn armen en een bord eten.
pi_218718435
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef lila01 het volgende:
Kan ook haar ex zijn, vader van de kinderen.
pi_218718440
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie hoorde haar schouders kraken. Ach gut, ze valt uit elkaar.
Altijd handig, zo’n voorzetje voor nieuwe diagnoses. Kan ze weer even op voortborduren.
pi_218718442
quote:
Ze heeft zelf toegelicht dat het haar vader is.
pi_218718454
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:50 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Kan ook haar ex zijn, vader van de kinderen.
Kan ook
pi_218718457
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze heeft zelf toegelicht dat het haar vader is.
Nee, ik bedoel een andere foto.
pi_218718467
quote:
Ze zegt haar vader. Ik ben niet overtuigd.
pi_218718476
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik ook niet hoor. Jonge handen en haar op de handen. Dat heeft Koen ook.
pi_218718529
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ook niet hoor. Jonge handen en haar op de handen. Dat heeft Koen ook.
En ook al is het Koen, is dat dan erg? Hij heeft ook zijn leven met haar en de kinderen gedeeld/deelt het nog.
pi_218718543
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee, ze zegt niet dat dit haar vader is. Dat was op de foto' s bij haar ouders thuis. Dit zijn de armen en handen van een jong iemand.
pi_218718546
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ook al is het Koen, is dat dan erg? Hij heeft ook zijn leven met haar en de kinderen gedeeld/deelt het nog.
Nee hoor, zegt iemand dat?
pi_218718549
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Altijd handig, zo’n voorzetje voor nieuwe diagnoses. Kan ze weer even op voortborduren.
Ik gok slijmbeursontsteking in haar schouders.
(Een slijmbeursontsteking wordt vaak veroorzaakt door overbelasting.. neenee zéker niet van toepassing, een val, of een injectie (zoals een vaccinatie) die op de verkeerde plaats wordt gegeven. ) 😉🤭😋
pi_218718561
Of het is haar broer of een neef of een vriend of de zoon van de slager. Mijn hemel 😂
pi_218718573
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat is zeker niet erg. Net zo min als wanneer M daar zou zitten.
pi_218718589
Misschien is het J wel die verliefd is geworden op een andere man?
pi_218718596
Ik krijg echt een error van die zoldertrap bij AM. Waarom is die zo geplaatst dat ie uitkomt op een reling, waardoor je zijwaarts naar het open deel moet klimmen? 😂 haal dan gewoon een stukje reling weg of draai die trap een kwartslag.

Sowieso begrijp ik nog steeds niet wat er nou zo bijzonder is geworden aan die zolder, er is toch weinig meer gedaan dan twee basic IKEA kastjes in elkaar knutselen en een nieuwe lamp ophangen?
pi_218718599
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:04 schreef Memm het volgende:

[..]
Ik gok slijmbeursontsteking in haar schouders.
(Een slijmbeursontsteking wordt vaak veroorzaakt door overbelasting.. neenee zéker niet van toepassing, een val, of een injectie (zoals een vaccinatie) die op de verkeerde plaats wordt gegeven. ) 😉🤭😋
Ze wil nu vast wekelijks naar een masseur want nu bedenkt ze natuurlijk dat haar lijf dit nodig heeft. Zit zo vast! Ja logisch, zit nauwelijks beweging in.
pi_218718609
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:10 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Misschien is het J wel die verliefd is geworden op een andere man?
Alles is mogelijk.
pi_218718610
J&V ook weer op de vierde of vijfde gesponsorde vakantie? 😱
pi_218718616
Wat een griezel die Pim. Heeft een hele gemene, duistere blik in zijn ogen…
Zal Curly met hem verder gaan?
pi_218718627
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:04 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee hoor, zegt iemand dat?
Inderdaad, zou toch fijn zijn als ze uiteindelijk samen verder gaan.
pi_218718630
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:11 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik krijg echt een error van die zoldertrap bij AM. Waarom is die zo geplaatst dat ie uitkomt op een reling, waardoor je zijwaarts naar het open deel moet klimmen? 😂 haal dan gewoon een stukje reling weg of draai die trap een kwartslag.

Sowieso begrijp ik nog steeds niet wat er nou zo bijzonder is geworden aan die zolder, er is toch weinig meer gedaan dan twee basic IKEA kastjes in elkaar knutselen en een nieuwe lamp ophangen?
Nee maar als er 2 meubels verschoven worden en eventueel een muurtje geverfd noemt AM het al een verbouwing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')