SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bricklink Studioquote:Op maandag 8 september 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
VetWelke tool gebruik je hiervoor?
![]()
Ja pooltafel zelf ook weleens overwogen en dan een kleinere die inklapbaar is. Maar hebben we niet gedaan. Is juist wel leuk om als uitje te hebben met een drankje en dan een paar potjes poolen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:40 schreef KoningWouter het volgende:
Maar een pooltafel moet ik ook hebben. Zag laatst een gaaf model misschien dat ik die na bouwBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Meer voor in de mansionquote:Op maandag 8 september 2025 14:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja pooltafel zelf ook weleens overwogen en dan een kleinere die inklapbaar is. Maar hebben we niet gedaan. Is juist wel leuk om als uitje te hebben met een drankje en dan een paar potjes poolen.![]()
![]()
Mja de Makro is ook nog niet failliet en in België al wel een tijdje geloof ik.
Dus misschien is de Belgse tak afstoten voldoende voor LeenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Idd in 🇧🇪 welquote:Op maandag 8 september 2025 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja de Makro is ook nog niet failliet en in België al wel een tijdje geloof ik.
Dus misschien is de Belgse tak afstoten voldoende voor LeenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* gebrokenglas doet nu heel voorzichtig met inschenken.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja kijk maar uitquote:Op maandag 8 september 2025 15:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas doet nu heel voorzichtig met inschenken.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: