@Jyskequote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat niet zo best met die 2 he?
Kwantum is qua meubels wel echt het laagste van het laagste, maar lampen en dat soort shit kun je er wel prima halen.
Jysk is vrij redelijk, zeker voor de prijs.
Ja in mijn studententijd was Leen Bakker wel goedkoop, maar ook onvoorstelbaar kut.quote:Op maandag 8 september 2025 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kwantum kan ik me ook niet veel meubels bij voor de geest halen. Leen bakker heb ik wel het eea van meubels gekocht. Scheelde dat mn eerste studentenkamer bijna boven de leen bakker zat
Ik heb een kledingkast van de leenbakker, die heeft toch al 4 verhuizingen overleefd!quote:Op maandag 8 september 2025 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in mijn studententijd was Leen Bakker wel goedkoop, maar ook onvoorstelbaar kut.
Veel spaanplaat waarvan de hoeken en randen al begonnen af te brokkelen zodra je er naar keek.
Kwantum, die winkel vind ik echt niks. Nogal rommelig. Meubels zou ik er nooit halen.quote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat niet zo best met die 2 he?
Kwantum is qua meubels wel echt het laagste van het laagste, maar lampen en dat soort shit kun je er wel prima halen.
Jysk is vrij redelijk, zeker voor de prijs.
Ja nee joh, is ook zonde. Hoort bij Nederland.quote:Op maandag 8 september 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Ik ben waarschijnlijk weer de enige die het jammer zou vinden als de Leen Bakker zou verdwijnen, niet zo jammer als de Blokker weliswaar, maar toch.
En ik weet nog dat ik ruim 30 jaar geleden ook al bij de Kwantum hallen kwam, omdat mn vader ernaast werkte, toch een stukje geschiedenis.
Voor jou een gewurzgurke danquote:Op maandag 8 september 2025 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo'n zoetekauw
Netjes!quote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een kledingkast van de leenbakker, die heeft toch al 4 verhuizingen overleefd!
Ja, denk dat het dat meer is, want als ik moet kiezen zou ik ook wel eerder voor Ikea of Jysk gaan tegenwoordig.quote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee joh, is ook zonde. Hoort bij Nederland.
Ben je al aan het jodelen met al die Oostenrijkse producten?quote:
Welke? De Konmar?quote:Op maandag 8 september 2025 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
Het meest mis ik toch al die verdwenen supermarkten
Zometeen op de potquote:Op maandag 8 september 2025 11:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je al aan het jodelen met al die Oostenrijkse producten?
Profimarkt, Groenwoudt, Konmar, Edah, C1000quote:Op maandag 8 september 2025 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
Het meest mis ik toch al die verdwenen supermarkten
Het komt als veel loze ruimte op me over; iedere vestiging die ik ken is een slecht verlichte goedkoop ogende ruimte waar relatief weinig meubels staan, met goedkope schappen aan de muur waarvan een aardig deel altijd wel leeg is.quote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kwantum, die winkel vind ik echt niks. Nogal rommelig. Meubels zou ik er nooit halen.
Bij mij is het Jysk 1, Leen Bakker 2, Kwantum 3 en Ikea 4 omdat ik er zelden iets zie wat me aanspreekt, en het altijd wel te ver reizen is.quote:Op maandag 8 september 2025 11:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, denk dat het dat meer is, want als ik moet kiezen zou ik ook wel eerder voor Ikea of Jysk gaan tegenwoordig.
Edah, Basismarkt, c1000 , super de boer enz.quote:Op maandag 8 september 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welke? De Konmar?
Het is nogal veel Jumbo en Albert Heijn inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |