Minder dan een procent denk ik.quote:Op maandag 8 september 2025 14:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Onlyfans is meer dan erotiek
Ik deel, zolang dat nog kan, alles met mijn vader. Hij is lid van een paar diensten en die mag ik ook gebruiken en ik van de rest en die gebruikt hij ook weer. Op die manier is het te doen maar helaas worden ze er steeds strenger in.quote:Op maandag 8 september 2025 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Mja dit.
Maar ik moet er wel wat opzeggen van mezelf......
Als de hond niet goed is opgevoed in ieder geval één. Zie hier ook veel van dat soort honden door de straat lopen met hun baasjes erachteraan.quote:Op maandag 8 september 2025 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best wel wat honden die een heleboel volgers hebben.
Dat is onzin. Genoeg mensen die katten en honden uit het buitenland adopteren die op straat hebben geleefd.quote:Op maandag 8 september 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga weg mens, je zou het niet eens willen adopteren als je wist dat het een ex-straathond was
Ik deel ook. Maar hier betekend dat dat ik een paar leachers op mijn accounts heb.quote:Op maandag 8 september 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik deel, zolang dat nog kan, alles met mijn vader. Hij is lid van een paar diensten en die mag ik ook gebruiken en ik van de rest en die gebruikt hij ook weer. Op die manier is het te doen maar helaas worden ze er steeds strenger in.
Geen idee, ik ben er werkelijk nog nooit geweest. Maar wat ik weet is dat het platform niet is opgezet voor het delen van erotisch materiaal. Sterker nog, ze hadden het bijna verbannen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Minder dan een procent denk ik.
Dan moet degene waar je het account mee deelt even een VPN server opzetten zodat jij via die verbinding Youtube kunt kijkenquote:Op maandag 8 september 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
Youtube Premium is binnenkort ook afgelopen voor mij.Die zijn begonnen met mensen eraf gooien die niet een huis delen.
Hmm oke oke.. ik zal dit bericht even doorsturen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan moet degene waar je het account mee deelt even een VPN server opzetten zodat jij via die verbinding Youtube kunt kijken
Hoop gedoetjes.quote:Op maandag 8 september 2025 14:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan moet degene waar je het account mee deelt even een VPN server opzetten zodat jij via die verbinding Youtube kunt kijken
brave browser gaat stukken sneller, ook op mobielquote:
quote:Op maandag 8 september 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
brave browser gaat stukken sneller, ook op mobiel
bolpuntcom bonnen laten gevenquote:Op maandag 8 september 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Amazon wish list ok, maar wat als de dingen die ik graag wil hebben niet op amazon staan? Wattan?
ja hoorquote:
Ik zag eerst niet zo goed wat het was. Maar Charlie en de chocoladefabriek.quote:
het doel van de gofundme verhogenquote:Op maandag 8 september 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen die ik echt nodig heb:
- midweekje weg naar een gezellig huisje bij natuurgebied met Ambar
- Winterjas maar 38 https://www.didriksons.co(...)arka-long-505851-f07
- Jurk van SonDeFlor maat S https://sondeflor.com/col(...)riant=52325022138708
- robot stofzuiger met automatisch leegstation (als hij kan dweilen, leuk pluspuntje)
- tuinhout om een pergola te maken op balkon
- relaxte tuinstoel op mijn andere balkon zodat Ambar daar ook kan liggen. Nog niet iets specifiek uitgezocht, mag 1 meter breed zijn.
- regenjasje/dekje voor Ambar zodat hij niet koud krijgt in de regen.
Volgens mij zijn we er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |