abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 20:34:18 #1
184769 crew  Deisyy
pi_218709527
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 20:35:00 #2
184769 crew  Deisyy
pi_218709538
Ik ben inspiratieloos voor een nieuwe tt, maar wie een leuke weet mag het zeggen.
pi_218709699
"verandering van bank doet leven" (las ik als opmerking van iemand)

Ik denk dat Debbie geneest met de B12 en dan gaat trainen voor een sportieve uitdaging en dat we dat dan allemaal mogen volgen!
pi_218709723
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 20:55 schreef Miepje77 het volgende:

Ik denk dat Debbie geneest met de B12 en dan gaat trainen voor een sportieve uitdaging en dat we dat dan allemaal mogen volgen!
Ja en krijgen vast de vraag of we haar dan willen sponsoren 🫣
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 20:59:34 #5
184769 crew  Deisyy
pi_218709728
quote:

Mooie! ^O^
pi_218709743
Sanneke die toe is aan vakantie. Ik weet oprecht niet wat ik lees.
pi_218709846
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 21:02 schreef Clavis het volgende:
Sanneke die toe is aan vakantie. Ik weet oprecht niet wat ik lees.
🤣 gaat ze dan all inclusive zonder kind? Dat enige vorm van actie je hand optillen om eten in je mond te schuiven is?
pi_218710153
quote:

Dan wil ze ook een gesponsorde loopband die je nu bij iedereen ziet
pi_218710176
DBM: zegt op threads dat je man het altijd voor je op moet nemen als iemand iets negatiefs over z'n vrouw zegt.
Ook DBM: schrijft publiekelijk wat haar man allemaal niet goed doet :+
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218710194
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 20:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Mooie! ^O^
Wat een eer, mijn opmerkingen als topic titel 🤣 (ik ga met meteen delen net iedereen die het maar wil horen 😁)
pi_218710212
Op TT reageert iemand bij Debbie dat die pleister niet nodig is. Debbie zegt dat ze het i.v.m. de nabloeding wel handig vond. NABLOEDING! 😂
pi_218710222
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 21:55 schreef WinnieWana het volgende:
DBM: zegt op threads dat je man het altijd voor je op moet nemen als iemand iets negatiefs over z'n vrouw zegt.
Huilstruik is ze. Niemand mag kwaad over haar spreken of haar van kritiek voorzien. Maar haar eigen man trekt ze publiekelijk door de drek heen. Meten met twee maten die kans-parel 🫣
pi_218710279
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Op TT reageert iemand bij Debbie dat die pleister niet nodig is. Debbie zegt dat ze het i.v.m. de nabloeding wel handig vond. NABLOEDING! 😂
Koekkoek, wat is het volgende dat ze nodig heeft, ijzerpillen, een bloedtransfusie?
pi_218710307
quote:
🤦♀ echt, I can’t met die meid.
Moet ze nu een bloedtransfusie?!
pi_218710445
quote:
Ik vind het ook wel bijzonder dat ze zoveel slaapt sinds die injecties en de weinige uurtjes dat ze wakker is, spendeert aan het reageren op social media. Op TikTok is ze op verschillende tijden aardig actief geweest met reageren de afgelopen dagen. Gezellig weer voor het gezin. Of aan het slapen, of achter de telefoon.
pi_218710472
quote:
Ze zal een slagader geraakt hebben 😂.

(Ik geef clienten soms ook een pleister als er een drupje bloed komt, zodat t niet in kleding komt, maar meer voor de zekerheid)
pi_218710478
quote:
Direct in haar aderen gespoten!! Bloed overal!!! 🧟
pi_218710483
Oké, het vriendinnenweekendje van MB was ook een reünie met een groepje mannen dat ze in 2023 hadden leren kennen? Wie zijn dat nou weer?

De vriendinnen van MB hebben toch allemaal een vriend/ man?
pi_218710493
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 21:55 schreef WinnieWana het volgende:
Met wat zij allemaal over haar man zegt vraag ik me af waarom zij bij elkaar zijn.

Ik zeur ook wel eens over (en tegen😉) mijn man, maar ik heb hem werkelijk nog nooit mijn 3e kind genoemd.
En als ik alles zo openbaar zou delen zou die vertrekken denk ik.
pi_218710498
Sanneke; ik ben mantelzorger van mijn moeder.
Ook Sanneke: we kunnen niet naar mijn moeder, want ze is ziek.
pi_218710501
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zal een slagader geraakt hebben 😂.

(Ik geef clienten soms ook een pleister als er een drupje bloed komt, zodat t niet in kleding komt, maar meer voor de zekerheid)
Ik snap zo’n pleister, maar nabloeding is wel echt des Debs. Corona wordt in no time LC, een getrokken kies eindigt in een dry socket, een puistje wordt een fikse ontsteking, een druppel bloed wordt een nabloeding. Hoe ze het allemaal verzonnen krijgt is mij een raadsel.
pi_218710508
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke; ik ben mantelzorger van mijn moeder.
Ook Sanneke: we kunnen niet naar mijn moeder, want ze is ziek.
De logica ontgaat me. Zou ze het zelf snappen?
pi_218710514
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 22:28 schreef lila01 het volgende:
Oké, het vriendinnenweekendje van MB was ook een reünie met een groepje mannen dat ze in 2023 hadden leren kennen? Wie zijn dat nou weer?

De vriendinnen van MB hebben toch allemaal een vriend/ man?
Kan me niet herinneren dat deze mannen destijds gedeeld zijn in de recap. Nu mag het blijkbaar😉
pi_218710640
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Met wat zij allemaal over haar man zegt vraag ik me af waarom zij bij elkaar zijn.

Ik zeur ook wel eens over (en tegen😉) mijn man, maar ik heb hem werkelijk nog nooit mijn 3e kind genoemd.
En als ik alles zo openbaar zou delen zou die vertrekken denk ik.
Ik kan partner inderdaad ook wel eens achter het behang plakken, maar dat slinger ik zeker niet op social media. Al was het alleen maar om mijn schoonmoeder niet binnen 5 minuten na plaatsen van het bericht aan de telefoon te hebben 😂

DBM kan het blijkbaar niet met iemand delen en ze wekt ook niet de indruk dat ze een fatsoenlijk gesprek zal aangaan met haar man. Vind haar zo kinderlijk in haar doen en laten. En het is sneu als ze zo'n rotjeugd heeft gehad, maar doe er iets aan. En als ze het niet voor zichzelf doet, dan op z'n minst voor haar kinderen.
pi_218710761
quote:

Vast rolstoeldansen of iets in die geest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')