Ja en krijgen vast de vraag of we haar dan willen sponsoren 🫣quote:Op zondag 7 september 2025 20:55 schreef Miepje77 het volgende:
"verandering van bank doet leven" (las ik als opmerking van iemand)
Ik denk dat Debbie geneest met de B12 en dan gaat trainen voor een sportieve uitdaging en dat we dat dan allemaal mogen volgen!
Mooie!quote:Op zondag 7 september 2025 20:55 schreef Miepje77 het volgende:
Ik denk dat Debbie geneest met de B12 en dan gaat trainen voor een sportieve uitdaging en dat we dat dan allemaal mogen volgen!
🤣 gaat ze dan all inclusive zonder kind? Dat enige vorm van actie je hand optillen om eten in je mond te schuiven is?quote:Op zondag 7 september 2025 21:02 schreef Clavis het volgende:
Sanneke die toe is aan vakantie. Ik weet oprecht niet wat ik lees.
Dan wil ze ook een gesponsorde loopband die je nu bij iedereen zietquote:Op zondag 7 september 2025 20:55 schreef Miepje77 het volgende:
Wat een eer, mijn opmerkingen als topic titel 🤣 (ik ga met meteen delen net iedereen die het maar wil horen 😁)quote:
Huilstruik is ze. Niemand mag kwaad over haar spreken of haar van kritiek voorzien. Maar haar eigen man trekt ze publiekelijk door de drek heen. Meten met twee maten die kans-parel 🫣quote:Op zondag 7 september 2025 21:55 schreef WinnieWana het volgende:
DBM: zegt op threads dat je man het altijd voor je op moet nemen als iemand iets negatiefs over z'n vrouw zegt.
Ook DBM: schrijft publiekelijk wat haar man allemaal niet goed doet
Koekkoek, wat is het volgende dat ze nodig heeft, ijzerpillen, een bloedtransfusie?quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Op TT reageert iemand bij Debbie dat die pleister niet nodig is. Debbie zegt dat ze het i.v.m. de nabloeding wel handig vond. NABLOEDING! 😂
🤦♀ echt, I can’t met die meid.quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Op TT reageert iemand bij Debbie dat die pleister niet nodig is. Debbie zegt dat ze het i.v.m. de nabloeding wel handig vond. NABLOEDING! 😂
Ik vind het ook wel bijzonder dat ze zoveel slaapt sinds die injecties en de weinige uurtjes dat ze wakker is, spendeert aan het reageren op social media. Op TikTok is ze op verschillende tijden aardig actief geweest met reageren de afgelopen dagen. Gezellig weer voor het gezin. Of aan het slapen, of achter de telefoon.quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze zal een slagader geraakt hebben 😂.quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Direct in haar aderen gespoten!! Bloed overal!!! 🧟quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Met wat zij allemaal over haar man zegt vraag ik me af waarom zij bij elkaar zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 21:55 schreef WinnieWana het volgende:
DBM: zegt op threads dat je man het altijd voor je op moet nemen als iemand iets negatiefs over z'n vrouw zegt.
Ook DBM: schrijft publiekelijk wat haar man allemaal niet goed doet
Ik snap zo’n pleister, maar nabloeding is wel echt des Debs. Corona wordt in no time LC, een getrokken kies eindigt in een dry socket, een puistje wordt een fikse ontsteking, een druppel bloed wordt een nabloeding. Hoe ze het allemaal verzonnen krijgt is mij een raadsel.quote:Op zondag 7 september 2025 22:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zal een slagader geraakt hebben 😂.
(Ik geef clienten soms ook een pleister als er een drupje bloed komt, zodat t niet in kleding komt, maar meer voor de zekerheid)
De logica ontgaat me. Zou ze het zelf snappen?quote:Op zondag 7 september 2025 22:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke; ik ben mantelzorger van mijn moeder.
Ook Sanneke: we kunnen niet naar mijn moeder, want ze is ziek.
Kan me niet herinneren dat deze mannen destijds gedeeld zijn in de recap. Nu mag het blijkbaar😉quote:Op zondag 7 september 2025 22:28 schreef lila01 het volgende:
Oké, het vriendinnenweekendje van MB was ook een reünie met een groepje mannen dat ze in 2023 hadden leren kennen? Wie zijn dat nou weer?
De vriendinnen van MB hebben toch allemaal een vriend/ man?
Ik kan partner inderdaad ook wel eens achter het behang plakken, maar dat slinger ik zeker niet op social media. Al was het alleen maar om mijn schoonmoeder niet binnen 5 minuten na plaatsen van het bericht aan de telefoon te hebben 😂quote:Op zondag 7 september 2025 22:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Met wat zij allemaal over haar man zegt vraag ik me af waarom zij bij elkaar zijn.
Ik zeur ook wel eens over (en tegen😉) mijn man, maar ik heb hem werkelijk nog nooit mijn 3e kind genoemd.
En als ik alles zo openbaar zou delen zou die vertrekken denk ik.
Vast rolstoeldansen of iets in die geestquote:Op zondag 7 september 2025 20:55 schreef Miepje77 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |