Maar dat vind ik wel een mooie. Telkens weg maar dan in werkelijkheid een eiland om de hoek dat ken ik nu wel weer.quote:
maar zou wel raar zijn als ze dan letterlijk zeggen van welquote:Op zondag 7 september 2025 20:49 schreef Document1 het volgende:
We hebben geen exit gesprek gehad met Yesmin dus die is nog niet exit.
Die moet weg jaquote:
Hopen op een portie karma.quote:
Als zij zo staat te prutsen zou hij er wel snel klaar mee zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 21:16 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat die Twan niet zo dom is om moedwillig te verliezen.
Graag.quote:Op zondag 7 september 2025 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan die Lisa er ook gewoon uitgestuurd worden?
Dat zou wel een stunt zijn. Zeikwijf met haar ik wil vrouwen boehoe....quote:Op zondag 7 september 2025 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan die Lisa er ook gewoon uitgestuurd worden?
quote:Op zondag 7 september 2025 21:31 schreef Document1 het volgende:
Heeft die Nordin nou ene tattoo van trump?
Geel moet er iemand uitstemmen en blauw brengt als 1 stam, 1 stem uit op iemand van geel.quote:
Iedereen moet stemmen maar verplicht op de verliezer van het verliezende kamp in de proef.quote:
Domme keuze ook, hou sterke personen erin in het begin.quote:
ja normaal doen ze dat slimmer inderdaadquote:Op zondag 7 september 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Domme keuze ook, hou sterke personen erin in het begin.
ja lijkt wel erg dichtbijquote:
Ze praten in een microfoon, denk dat het verder weg is dan je denkt.quote:
Ziet er wel extra uitquote:
quote:
Eiland dat Huis heetquote:Op zondag 7 september 2025 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Heel benieuwd of er echt geen ander eiland is.
Ja, achterbakse plannetjes zijn alleen leuk als ze in jouw voordeel zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
lol zure sloot
zelf wel plannetjes smeden maar dit niet kunnen dragen
Het is heel vreemd dat we de afvallers niet zien vertrekken.quote:Op zondag 7 september 2025 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Heerlijk, als ze zo willen denken doe ik dat ook. Eén vrouw eruitquote:Op zondag 7 september 2025 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
lol zure sloot
zelf wel plannetjes smeden maar dit niet kunnen dragen
Ja dat zaakje stinktquote:Op zondag 7 september 2025 21:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het is heel vreemd dat we de afvallers niet zien vertrekken.
Ik twijfel ook nog. Ik zie het best nog gebeuren dat er volgende week opeens gestreden moet worden door de twee afvallers.quote:Op zondag 7 september 2025 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dit.quote:Op zondag 7 september 2025 21:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog. Ik zie het best nog gebeuren dat er volgende week opeens gestreden moet worden door de twee afvallers.
Vinden ze leuk voor de sensatie. Ontploft Twitter X enzo.quote:Op zondag 7 september 2025 21:57 schreef Cirilico het volgende:
Maar stel de dames zijn niet naar huis, dat vind ik dat echt niet kunnen. Twists, geheimen, mysteries: allemaal prima. Maar glashard liegen doe je gewoon niet.
Nou ja voor de rest van de expeditie leden kan ik het me voorstellen maar niet voor de tv kijkers, die trappen daar niet in.quote:Op zondag 7 september 2025 21:57 schreef Cirilico het volgende:
Maar stel de dames zijn niet naar huis, dat vind ik dat echt niet kunnen. Twists, geheimen, mysteries: allemaal prima. Maar glashard liegen doe je gewoon niet.
gaat mij erom dat ik zonder reclame wil kijken en gewoon ongeveer als het ook op tv komtquote:Op zondag 7 september 2025 20:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je kan gewoon live tv kijken op Videoland.
Ik vind dit top. Krijgen een battle en als je dan niet wint klaar.quote:Op zondag 7 september 2025 20:26 schreef Momo het volgende:
Afvallerseiland zou nog wel leuk zijn voor de eerste 4 afvallers ofzo. Na 1 dag weg is ook zo lullig. Maarja na een week expeditie eruit so be it.
M’n vriendin zei dat die vrouwen altijd hun eigen graf graven door die focus op AlEeN mAaR vRoUwEn. Ze heeft gelijk.quote:Op zondag 7 september 2025 22:18 schreef Nectaro22 het volgende:
Die Roos gedroeg zich als een klein kind. Hoe ze deed tegen die vrouw die haar eruit stemde toen ze haar een knuffel wilde geven terwijl ze haar er waarschijnlijk ook had uitgestemd in de volgende eilandraadIk vond het perfect
Valt me trouwens op dat Lies blijft zeggen dat mannen altijd tegen de vrouwen gaan stemmen bij expeditie maar is het niet andersom?
Iets van “nu even geen zin in” oidquote:Op zondag 7 september 2025 22:18 schreef Nectaro22 het volgende:
Die Roos gedroeg zich als een klein kind. Hoe ze deed tegen die vrouw die haar eruit stemde toen ze haar een knuffel wilde geven terwijl ze haar er waarschijnlijk ook had uitgestemd in de volgende eilandraadIk vond het perfect
Valt me trouwens op dat Lies blijft zeggen dat mannen altijd tegen de vrouwen gaan stemmen bij expeditie maar is het niet andersom?
Ik hoop het.quote:Op zondag 7 september 2025 22:12 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Ik vind dit top. Krijgen een battle en als je dan niet wint klaar.
Eens ik was al gelijk zat van dat "wij vrouwen zijn onderschikt" gezeik.quote:Op zondag 7 september 2025 22:21 schreef Document1 het volgende:
[..]
M’n vriendin zei dat die vrouwen altijd hun eigen graf graven door die focus op AlEeN mAaR vRoUwEn. Ze heeft gelijk.
Wat is er onduidelijk aan de mededeling van de presentatoren: “er is geen afvallerseiland”?quote:Op zondag 7 september 2025 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Als de afvallers de komende dagen niks op Insta posten, dan zou je wellicht kunnen concluderen dat er toch een eiland is.
Moet dat ! die insta al dan niet spoilers hier?quote:Op maandag 8 september 2025 00:01 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/DOUGL6SjZs7/
Maar mensen bespreken hier toch ook al de aflevering en wie is afgevallen? Of moet dat ook allemaal in spoilers?quote:Op maandag 8 september 2025 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat ! die insta al dan niet spoilers hier?
In dit topic wordt de aflevering die op tv is geweest besproken.quote:Op maandag 8 september 2025 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar mensen bespreken hier toch ook al de aflevering en wie is afgevallen? Of moet dat ook allemaal in spoilers?
Het is een spoiler op haar insta voor de mensen die de aflevering nog niet hebben gezien.
Misschien is er na de samensmelting wel een verliezerseiland, waar er dan 1 van terugkomt voor de halve finale.quote:Op zondag 7 september 2025 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan de mededeling van de presentatoren: “er is geen afvallerseiland”
Wie weet wat er na de Samensmelting nog komt, dat is afwachten.
Ik ben juist blij dat het weg is na minstens 10 seizoenen.quote:Op maandag 8 september 2025 07:22 schreef RedShoe het volgende:
Jammer dat er geen afvallerseiland is.
Snap ook wel van Twan dat hij geen zin had om daar uren in de zon te blijven staan omdat Lies die proef niet kan.quote:Op maandag 8 september 2025 08:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien is er na de samensmelting wel een verliezerseiland, waar er dan 1 van terugkomt voor de halve finale.
Twan had gelijk dat hij niet verloor. Zijn intentie was dit wel te doen, maar Lies deed niet eens moeite om te winnen. Die dacht: "maakt niet uit, ik win toch, dan duurt het maar langer."
Tja, Twan had geen zin om daar uren te staan.
Demi ook groot gelijk met stemmen op Roos, zij zou anders zeker de volgende zijn, omdat Lies en Roos zeker niet op elkaar hadden gestemd.
Wat is precies de reden dat je mijn post herhaald in net andere woorden?quote:Op maandag 8 september 2025 08:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien is er na de samensmelting wel een verliezerseiland, waar er dan 1 van terugkomt voor de halve finale.
Ik ben er juist heel blij mee. Kan best dat het na de samensmelting alsnog komt, zou niet voor het eerst zijn. Maar wat mij betreft niet. Afvallen = wegwezen. Dat is de basis van het spel. Niet het elke keer weer terug kunnen komen op een ongeloofwaardige manier.quote:Op maandag 8 september 2025 07:22 schreef RedShoe het volgende:
Demi was zonder blikken of blozen de volgende geweest. Die Roos met haar krokodillentranen, lekker oprotten. Volgende is Lies als ze weer verliezen.quote:Op maandag 8 september 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
Prima hoe Twan heeft gereageerd en ook prima dat Demi niet geluisterd heeft naar het stemadvies van Lies.
Het zou toch te gek voor woorden worden als zo'n Lies ineens helemaal zou bepalen hoe het spel gaat lopen.
Het kan ook zomaar zijn dat in zijn eigen stam ze hem in ieder geval nog meer zijn gaan vertrouwen. Dat hij zich niet laat piepelen door Lies, maar gewoon zijn eigen plan trekt.quote:Op maandag 8 september 2025 10:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Demi was zonder blikken of blozen de volgende geweest. Die Roos met haar krokodillentranen, lekker oprotten. Volgende is Lies als ze weer verliezen.
Als ik Twan was had ik overigens toch verloren, in deze fase van de expeditie is vertrouwen opbouwen heel belangrijk. Niemand in het kamp vertrouwt hem nu meer. Zolang hij nuttig en nodig is maakt dat niet uit, maar als er spreekwoordelijk koppen gaan rollen dan staat hij vooraan.
Zijn 2e actie heeft wel iets goed gemaakt denk ik, maar ook in zijn eigen stam zal de gedachte blijven hangen dat hij afspraken zonder moeite breekt. De vraag is welke gedachte overheerst, belangrijk is wel dat hij voor eigen stam heeft gekozen en dat kan hem wel een plus geven.quote:Op maandag 8 september 2025 10:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar zijn dat in zijn eigen stam ze hem in ieder geval nog meer zijn gaan vertrouwen. Dat hij zich niet laat piepelen door Lies, maar gewoon zijn eigen plan trekt.
Het heeft in ieder geval aan Lies duidelijk gemaakt dat zij niet de dingen kan regelen zoals zij dat zou willen.quote:Op maandag 8 september 2025 10:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zijn 2e actie heeft wel iets goed gemaakt denk ik, maar ook in zijn eigen stam zal de gedachte blijven hangen dat hij afspraken zonder moeite breekt. De vraag is welke gedachte overheerst, belangrijk is wel dat hij voor eigen stam heeft gekozen en dat kan hem wel een plus geven.
Vind het wel een leuke twist op deze manier
Hoogmoed komt voor den valquote:Op maandag 8 september 2025 10:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval aan Lies duidelijk gemaakt dat zij niet de dingen kan regelen zoals zij dat zou willen.
Ze zal nu gewoon zelf haar best moeten doen. Nu Roos weg is, wordt haar groepje heel erg klein .
Had het tweede gedeelte niet gezien. Mij ging het vooral over dat er dan wellicht maar 1 terug komt.quote:Op maandag 8 september 2025 10:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat is precies de reden dat je mijn post herhaald in net andere woorden?
Dat vind ik niet helemaal terecht. Hij heeft meerdere keren opzettelijk het balletje laten vallen, maar Lies deed totaal geen moeite om het voor elkaar te krijgen. Ja, dan zou ik ook denken: Bekijk het maar.quote:Op maandag 8 september 2025 10:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zijn 2e actie heeft wel iets goed gemaakt denk ik, maar ook in zijn eigen stam zal de gedachte blijven hangen dat hij afspraken zonder moeite breekt. De vraag is welke gedachte overheerst, belangrijk is wel dat hij voor eigen stam heeft gekozen en dat kan hem wel een plus geven.
Vind het wel een leuke twist op deze manier
Normaal zou ik zeggen: afspraak=afspraak. Al moet je er 4 dagen staan. Maar het is de Expeditie en dan gelden er geen of andere regels. Ik snap hem prima, maar de groep en Lies zal het zien als een afspraak breken (zei hij zelf ook zo ongeveer letterlijk). Maar dat hoort bij het spel.quote:Op maandag 8 september 2025 10:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal terecht. Hij heeft meerdere keren opzettelijk het balletje laten vallen, maar Lies deed totaal geen moeite om het voor elkaar te krijgen. Ja, dan zou ik ook denken: Bekijk het maar.
het was op zich al absurd dat Lies op deze iets wilde afdwingen. Dat was een dikke vinger richting ER.quote:Op maandag 8 september 2025 11:24 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen: afspraak=afspraak. Al moet je er 4 dagen staan. Maar het is de Expeditie en dan gelden er geen of andere regels. Ik snap hem prima, maar de groep en Lies zal het zien als een afspraak breken (zei hij zelf ook zo ongeveer letterlijk). Maar dat hoort bij het spel.
Eentje heeft de immuniteitsmunt. Ik weet even niet wie.quote:Op maandag 8 september 2025 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn die stamhoofden immuun tijdens de stemming? Dit is nergens specifiek vernoemd toch? Op Tobias na zou ik het wel grappig vinden als ze een van die stamhoofden er onverwachts uitknikkeren nú volgens mij is er niet gezegd dat het niet kan.
quote:Op maandag 8 september 2025 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eentje heeft de immuniteitsmunt. Ik weet even niet wie.
Twan heeft de immuniteitsmunt want hij heeft de eerste proef gewonnen...quote:Op maandag 8 september 2025 15:34 schreef Sorella het volgende:
Volgens mij heeft Lies de immuniteitsmunt. dus dan hoop ik dat ze volgnede week winnen want anders gaat toch nordin of demi eruit
Nee degene die de eerste proef won, Twan volgens mij.quote:Op maandag 8 september 2025 15:34 schreef Sorella het volgende:
Volgens mij heeft Lies de immuniteitsmunt. dus dan hoop ik dat ze volgnede week winnen want anders gaat toch nordin of demi eruit
quote:
Vind ik ook. Laat ze gewoon op dat eiland dueleren.quote:Op maandag 8 september 2025 07:22 schreef RedShoe het volgende:
Die van lies zijn echtquote:Op maandag 8 september 2025 19:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Al jaaaren. Die van Lies waren deze aflevering ook goed in beeld
Ik zie werkelijk niet wat er goed aan is. Weg is weg wat mij betreft, het is enkel bedacht om tijd te rekken volgens mij.quote:Op maandag 8 september 2025 20:55 schreef Marcoss het volgende:
Afvallerseiland vind ik wel een goede toevoeging, normaal gesproken, maar je merkte nu al dat ze er vanuit gaan dat het er is, dan is het prima om het het een jaartje over te slaan
E.R. is de nieuwe wehkamp gidsquote:Op maandag 8 september 2025 22:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Die schudden veel lekkerder heen en weer ja
Naast Nicolette is iedereen een goede presentator.quote:Op maandag 8 september 2025 21:40 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik vind Edson verrassend prettig presenteren eigenlijk
Dat is ook echt het ene leuke aan dat kind. Want Jezus, wat een hopeloos mens verder. Zonder der tits zou ze gewoon bij de lokale zeeman werken.quote:
Vrij triest dit allemaal.quote:
Een afspraak die tijdens de eilandraad wel ff aan het licht kwam door wat de afvaller nog snel ff zei, en waar Nicolette op inhakate "Wat bedoelde je daarmee?".quote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef Verida het volgende:
[..]
het was op zich al absurd dat Lies op deze iets wilde afdwingen. Dat was een dikke vinger richting ER.
En dat zo snel in het spel.quote:Op maandag 8 september 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
Prima hoe Twan heeft gereageerd en ook prima dat Demi niet geluisterd heeft naar het stemadvies van Lies.
Het zou toch te gek voor woorden worden als zo'n Lies ineens helemaal zou bepalen hoe het spel gaat lopen.
Dat is heerlijk, en nog fijner dat Roos er meteen achteraan is gegaan. Dat feministische geneuzel van haar en Lies dat er echt een vrouw moet winnen kwam al zo mijn neus uit. En dan vooral dat ze niet willen winnen op kwaliteit tijdens proeven, maar puur op gekonkel en manipulatie. Opgeruimd staat netjes, hopelijk gaat Lies er nu direct achteraan: "Al duurt dit 3 uur, ik win m uiteindelijk toch door matchfixing". Droevige druifquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:19 schreef roos94 het volgende:
Wat heerlijk dat Yesim gelijk eruit is genot
Die bevalt enorm goed jaquote:Op maandag 8 september 2025 21:40 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik vind Edson verrassend prettig presenteren eigenlijk
Ik denk dat het later in de show nog wel gaat komen. Helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die bevalt enorm goed ja
Verder heerlijk dat er geen afvallerseiland meer is, hopelijk voor altijd. Het geeft meteen extra spanning die al jarenlang weg was bij de kandidaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |