NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJE!quote:Op zondag 7 september 2025 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Max wint, Nederland wint![]()
Hollandsche avond!
Broddelwerk. Max haalde er vandaag 25.quote:
De Duitsers verloren afgelopen week. Och.quote:
Internationaal worden we dan ook keihard uitgelachen met Koeman als bondscoach.quote:Op zondag 7 september 2025 19:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Koeman kennende gaat dat niet gebeuren, want iedereen kan een keer een slechte pot spelen.
Gewoon weer op de steiger morgenochtend vroeg.quote:Op zondag 7 september 2025 19:56 schreef Caland het volgende:
Die Lee Towers weten ook weer waar ze staan.
@Coco en ik gaan naar 4 voor Robinsonquote:Op zondag 7 september 2025 19:56 schreef TLC het volgende:
Moet ik weer extra naar de afstandsbediening lopen op NPO3 erop te zetten![]()
Raf is maar in de studio gaan zitten om die extra handeling niet te hoeven doenquote:Op zondag 7 september 2025 19:56 schreef TLC het volgende:
Moet ik weer extra naar de afstandsbediening lopen op NPO3 erop te zetten![]()
Wanneer mag jij?quote:Op zondag 7 september 2025 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben ongelofelijk aan het genieten van de inmiddels zesde veldbestormer.
Hoogtepunt van de avond.
Koeman heeft geen overwicht, wel overgewicht.quote:Op zondag 7 september 2025 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Donderspeech duurt zo lang dat de interviews op zich laten wachten
We zijn te laatquote:Op zondag 7 september 2025 19:01 schreef Zipportal het volgende:
Over de NPO gesproken:
[ afbeelding ]
Een tweeluik. @:monkyyy @:rambodirk 🤣
Schouten een 7.8. Malen 7.5quote:Op zondag 7 september 2025 20:13 schreef Zorro het volgende:
Zijn we het eens met Flashscore?
[ afbeelding ]
Schouten krijgt overal cijfers tussen de 3 en de 5 maar hier een 7.1quote:Op zondag 7 september 2025 20:13 schreef Zorro het volgende:
Zijn we het eens met Flashscore?
[ afbeelding ]
Zonder memvis had Nederland verloren van Litouwenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |