OEHquote:Op zondag 7 september 2025 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dit elftal moet je toch makkelijk kunnen winnen van Litouwen.
Ahquote:
Als hij scoort en er komt een shot op het uitvak, kunnen we je zo herkennenquote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weiger te juichen voor Wout.
Daar ligt echt mijn grens.
Om wiens shirt ga je zo bedelen?quote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weiger te juichen voor Wout.
Daar ligt echt mijn grens.
Altijd het gevoel dat die op een dag gewoon zijn gezin uitmoord om vervolgens lekker te gaan ballen.quote:
Memphis Depay.quote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef Meister1984 het volgende:
Zijn er echt mensen die denken dat dit Nederland wereldkampioen kan worden?
Koeman?quote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef Meister1984 het volgende:
Die fokt eerst nog door tot hij een zoon heeftquote:Op zondag 7 september 2025 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd het gevoel dat die op een dag gewoon zijn gezin uitmoord om vervolgens lekker te gaan ballen.
Er zijn geen kleine voetballanden meer.quote:Op zondag 7 september 2025 19:44 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
Ik heb deze week een Duitsland kansloos zien verliezen van een Slowakije.
Het is geen normale voetbalweek.
Beetje overrated.quote:
Ik acht de kans groter dat we het WK 'boycotten'quote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef Meister1984 het volgende:
“Ik kon het zelfmoordpact van onze sekte helaas niet bijwonen wegens de uitwedstrijd bij Telstar, maar gelukkig kon de rest van mijn gezin wel”quote:Op zondag 7 september 2025 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd het gevoel dat die op een dag gewoon zijn gezin uitmoord om vervolgens lekker te gaan ballen.
Ook zo nat?quote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo een staart heb ik ook, niet haten graag
Ga maar snel terug naar F1. Wtfquote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje overrated.
No pun intended.
Frankrijk had het erg lastig tegen Oekraine, Duitsland verloor van Slowakije, Engeland wint met moeite met 2-0 van Andorra.quote:Op zondag 7 september 2025 19:43 schreef Meister1984 het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga maar snel terug naar F1. Wtf
Niets wat een operatie niet kan oplossenquote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje overrated.
No pun intended.
quote:
Nee mooi gecureerd, mijn vriend vond het trouwens grappig om er net vlechtjes in te maken toen ik lag te pittenquote:
Bijbeltje naast de lijken , even op het internet het Oude Testament erbij halen.quote:Op zondag 7 september 2025 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Ik kon het zelfmoordpact van onze sekte helaas niet bijwonen wegens de uitwedstrijd bij Telstar, maar gelukkig kon de rest van mijn gezin wel”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |