quote:Op zondag 7 september 2025 17:33 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij zit op de racing line, saintz snijdt hem af
Nope. Sainz zit op de racing lijn. Waar hij het recht op heeft, want hij ligt voor op de apex.quote:
Nou, nee.quote:Op zondag 7 september 2025 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ben benieuwd of McLaren in het licht van de deze race vorig weekend eigenlijk ook teamorders had moeten geven aan Piastri om de auto te parkeren omdat die van Norris stuk was gegaan
quote:Op zondag 7 september 2025 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ben benieuwd of McLaren in het licht van de deze race vorig weekend eigenlijk ook teamorders had moeten geven aan Piastri om de auto te parkeren omdat die van Norris stuk was gegaan
Oh huh, nog niet gezien. Wat zei hij?quote:Op zondag 7 september 2025 17:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hahaha, Max heeft het helemaal gehad tijdens de persconferentie.
Logisch wel.quote:Op zondag 7 september 2025 17:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hahaha, Max heeft het helemaal gehad tijdens de persconferentie.
Hoe volg je die persco?quote:Op zondag 7 september 2025 17:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Bijna alle vragen gaan over de swap. Verstappen ligt in het midden languit verveeld te mopperen over zoveel domme vragen.
Sky Duitsland zendt m altijd live uit.quote:
Wat dus volgens de huidige regels mag.quote:Op zondag 7 september 2025 17:33 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij zit op de racing line, saintz snijdt hem af
Webber zat met stoom uit zijn oren te kijken.quote:Op zondag 7 september 2025 17:53 schreef DjVero het volgende:
Ik dacht écht dat Piastri een ijskoude was, zeker gezien die smerige remactie op Silverstone, maar het is net zo'n cuck als Norris
Multi21 Oscar, multi21.quote:Op zondag 7 september 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Webber zat met stoom uit zijn oren te kijken.
Ja dat.quote:
Of een snelle denker, 3 puntjes om je team achter je houden vind ik weinig cuck aan, als hij op P1 had gelegen en het nog had gedaan was ik het wel met je eens geweest, overwinningen moet je nooit weggeven.quote:Op zondag 7 september 2025 17:53 schreef DjVero het volgende:
Ik dacht écht dat Piastri een ijskoude was, zeker gezien die smerige remactie op Silverstone, maar het is net zo'n cuck als Norris
Zijn er eigenlijk 6quote:Op zondag 7 september 2025 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of een snelle denker, 3 puntjes om je team achter je houden vind ik weinig cuck aan, als hij op P1 had gelegen en het nog had gedaan was ik het wel met je eens geweest, overwinningen moet je nooit weggeven.
Een echte kampioen geeft die plek niet terug voor zoiets. Max, Alonso, Hamilton, Senna, Schumacher, Prost, Vettel hadden die teamorder keihard genegeerd.... door dit soort dingen krijg je nou het predicaat 2e rijder materiaal te zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of een snelle denker, 3 puntjes om je team achter je houden vind ik weinig cuck aan, als hij op P1 had gelegen en het nog had gedaan was ik het wel met je eens geweest, overwinningen moet je nooit weggeven.
Norris pakt ook drie punten meer, niet alleen Piastri 3 minderquote:
Dat zijn ze allebei ook eigenlijk.quote:Op zondag 7 september 2025 18:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Een echte kampioen geeft die plek niet terug voor zoiets. Max, Alonso, Hamilton, Senna, Schumacher, Prost, Vettel hadden die teamorder keihard genegeerd.... door dit soort dingen krijg je nou het predicaat 2e rijder materiaal te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |