Mag niet hé ?quote:
Nee, die heeft het dalijk weer te druk met klagen over de dominantie van de RBRquote:Op zondag 7 september 2025 16:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Gaat Toto nu weer pitstopmaatregelen eisen?
Is het een keer andersom.quote:
Wat een kneuzencircusquote:Op zondag 7 september 2025 16:07 schreef MoreDakka het volgende:
Piastri gaat dat gat naar Norris wel dichtrijden
SAI zat er dik voor.quote:Op zondag 7 september 2025 16:08 schreef _UserName_ het volgende:
huh, bearman 10s? Dacht dat Sainz de foute was in deze?
Nee, Sainz zat ervoorquote:Op zondag 7 september 2025 16:08 schreef _UserName_ het volgende:
huh, bearman 10s? Dacht dat Sainz de foute was in deze?
quote:
dan zal ik het verwarren door de boordradio van Bearmanquote:
Komt doordat ze niet de wedstrijd controlerenquote:Op zondag 7 september 2025 16:09 schreef LTVDK het volgende:
De scheurtjes binnen het team beginnen toch langzaam zichtbaar te worden
Ik denk juist het tegenovergestelde ... Zak zou maar al te graag willen dat dat gebeurt.quote:Op zondag 7 september 2025 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft Lando Zak zijn vrouw geneukt of zo?
Dit hebben ze al vaker gedaanquote:Op zondag 7 september 2025 16:09 schreef LTVDK het volgende:
De scheurtjes binnen het team beginnen toch langzaam zichtbaar te worden
Zak heet hij. Ja, écht.quote:
Die wheelgun was voor PIA natuurlijk.quote:Op zondag 7 september 2025 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft Lando Zak zijn vrouw geneukt of zo?
Mooie sticker voor onder het kenteken.quote:
Headset eruit trekken.quote:Op zondag 7 september 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Piastri moet de puinhoop van het team opruimen omdat?
Zoals Maxquote:Op zondag 7 september 2025 16:12 schreef Ferdii het volgende:
Beetje kerel zegt fuck you, dacht het niet
Jep, maar dat is nu in elk geval gefixt.quote:
Beta cuckquote:Op zondag 7 september 2025 16:12 schreef Ferdii het volgende:
Beetje kerel zegt fuck you, dacht het niet
Met Jos in de paddock zou dat gezellig zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 16:12 schreef Zorro het volgende:
Max had gezegd... Nou ja dat kan ik hier niet neerzetten.
Max had het niet gehoordquote:Op zondag 7 september 2025 16:12 schreef Zorro het volgende:
Max had gezegd... Nou ja dat kan ik hier niet neerzetten.
Wat is er verstandig aan? Norris ligt achter in het WK en staat nog errg ruim voor de P3 daar.quote:Op zondag 7 september 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Melroy en Nelson zijn woest. In realiteit is dit gewoon verstandig.
Als piastri dit doet, dan is ie niet kampioen waardigquote:Op zondag 7 september 2025 16:12 schreef SiGNe het volgende:
Terwijl Piastri in het WK voor ligt en de punten dus beter kan gebruiken
Zeg dat nog eens?quote:Op zondag 7 september 2025 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Narratief dat Norris wordt bevoordeeld nu wel weg
quote:Op zondag 7 september 2025 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Narratief dat Norris wordt bevoordeeld nu wel weg
Dat sowieso. Degene die voorop rijdt later binnen laten komen, expliciet zeggen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken om zijn plek, en dan de boel verneuken. Man, man, man.quote:Op zondag 7 september 2025 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het écht walgelijk van McLaren
En PIA had keihard moeten wrigeren uiteraard
Hoe is dit verstandig als Piastri MEER punten heeft in het WK. Max schiet bijna in de lach....dat zegt genoeg.quote:Op zondag 7 september 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Melroy en Nelson zijn woest. In realiteit is dit gewoon verstandig.
Nee om alles zo eerlijk moeilijk te laten lopenquote:Op zondag 7 september 2025 16:13 schreef ConFoosedOne het volgende:
McLaren doet er alles aan om Norris kampioen te maken
Omdat TSU.quote:
Mooi toch?quote:Op zondag 7 september 2025 16:14 schreef heywoodu het volgende:
Voor het eerst in heel lang dat Verstappen niet depressief en gefrustreerd klinkt, hij heeft het eindelijk weer even naar zijn zin
tenzij max een wonder kan verrichtenquote:Op zondag 7 september 2025 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dus we krijgen geen waardig kampioen dit seizoen
Echt hé, dit seizoen gaat de vergetelheid in.quote:Op zondag 7 september 2025 16:14 schreef TweedeKlum het volgende:
VER kan het terecht niet geloven, het is dat de auto meestal geweldig is maar de wereldkampioen dit jaar is er een zonder glans.
Dat lijkt me wel.quote:Op zondag 7 september 2025 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dus we krijgen geen waardig kampioen dit seizoen
Verstappen zei bij Singapore 2015 al no. Dat was bij torro rosso.quote:Op zondag 7 september 2025 16:15 schreef alopio het volgende:
een echte kampioen zoals Verstappen, Hamilton, Schumacher of Senna had dit nooit gedaan. Zeker niet als je strijd om het kampioenschap. Je zou hem als Piastri straks maar verspelen op 2 punten.
Jaquote:Op zondag 7 september 2025 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Hangt die auto van Norris nu zo scheef linksachter of lijkt dat alleen maar zo?
Achteras die afbreekt. Daarna krijgt Piastri te horen: "Retire the car, Norris is out, we have to think about our championship"quote:Op zondag 7 september 2025 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Hangt die auto van Norris nu zo scheef linksachter of lijkt dat alleen maar zo?
Net of Piastri het kampioenschap al niet min of meer binnen heeft..quote:Op zondag 7 september 2025 16:15 schreef alopio het volgende:
een echte kampioen zoals Verstappen, Hamilton, Schumacher of Senna had dit nooit gedaan. Zeker niet als je strijd om het kampioenschap. Je zou hem als Piastri straks maar verspelen op 2 punten.
Ik ookquote:Op zondag 7 september 2025 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had van Piastri verwacht dat hij zou zeggen nee.
Zo groot zijn z'n ballen nog niet.quote:Op zondag 7 september 2025 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zekerquote:
Ja had wel verwacht dat die een ruggengraat had gehadquote:Op zondag 7 september 2025 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heel andere situatie.quote:Op zondag 7 september 2025 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verstappen zei bij Singapore 2015 al no. Dat was bij torro rosso.
lief van em voor de pitcrew.quote:Op zondag 7 september 2025 16:17 schreef Gremen het volgende:
Albon pit niet maar pakt gewoon 10 sec straf
Dit gaat om de spreekwoordelijke ballen.quote:Op zondag 7 september 2025 16:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Die had hij dan al moeten hebben, nu groeien ze nauwelijks meer
Told you so.quote:
Waarom zou die een tweede keer gaan?quote:Op zondag 7 september 2025 16:17 schreef Gremen het volgende:
Albon pit niet maar pakt gewoon 10 sec straf
Dat is het punt niet. Een echte kampioen doet dit niet. Een Verstappen liet zich bij TR al niet piepelenquote:Op zondag 7 september 2025 16:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of Piastri het kampioenschap al niet min of meer binnen heeft..
quote:Op zondag 7 september 2025 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Machtige race![]()
Norris maakt terecht wat puntjes goed.
Geen puntenquote:Op zondag 7 september 2025 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
Max held
Helaas Norris nog wel de FL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |