Als het iemand anders dan Max moet worden uiteraard. Hoewel Max natuurlijk ook af en toe een enorme eikel isquote:Op zondag 7 september 2025 15:16 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Ik zie liever Max eigenlijk
Was Horner dan toch de stoorzender?quote:Op zondag 7 september 2025 15:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
En goede afstelling. Ze hebben meer naar Max geluisterd
Kan ie snel naar Kelly toequote:
Mekies heeft al meer ingebracht in het team. Maar dat is meer voor F1 Algemeenquote:Op zondag 7 september 2025 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was Horner dan toch de stoorzender?
Yup en iets minder in sector 1 maar wel sneller.quote:Op zondag 7 september 2025 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
Max wint het met name in sector 3
Dat moet ook als je WK wilt worden of wilt winnen. Schumacher en en Senna waren nou ook niet bepaald aardig on track.quote:Op zondag 7 september 2025 15:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als het iemand anders dan Max moet worden uiteraard. Hoewel Max natuurlijk ook af en toe een enorme eikel is
Neequote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien heb ik het gemist maar is Verstappen nog under investigation voor dat moment bij de start?
Neequote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien heb ik het gemist maar is Verstappen nog under investigation voor dat moment bij de start?
maakt niet meer uit hij heeft em al teruggeven?quote:Op zondag 7 september 2025 15:22 schreef PzKpfw het volgende:
Je hebt gelijk, snel weer door naar de live racequote:Op zondag 7 september 2025 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mekies heeft al meer ingebracht in het team. Maar dat is meer voor F1 Algemeen
Ik weet het fijne niet, moet je even kijken op internet, bijvoorbeeld https://www.telegraaf.nl/(...)-monza/88624724.htmlquote:Op zondag 7 september 2025 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was Horner dan toch de stoorzender?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |