SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dan spoor je toch niet kree.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee ik vind sowieso dat je met je poten ervan af moet blijven. Goed ik snap dat en de meeste denk. Maarja sommige ook niet.quote:Op zondag 7 september 2025 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat hoe een dame zich kleedt een reden is om haar lastig te vallen ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie het je posten dat ze er om vraagt.quote:Op zondag 7 september 2025 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik vind sowieso dat je met je poten ervan af moet blijven. Goed ik snap dat en de meeste denk. Maarja sommige ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kijk het is niet jan Pieterse uit de villa wijk die zoiets doet he?
En denk ook niet de meeste normale Hollandse jongens.
En zag op YouTube goed stukje? t komt uit bepaalde cultuur die dat wel normaal vinden. Naja pak die dan aan?Do what you love, love what you do!![]()
Volkomen BS.quote:Op zondag 7 september 2025 14:20 schreef kree het volgende:
kijk het is niet jan Pieterse uit de villa wijk die zoiets doet he?
En denk ook niet de meeste normale Hollandse jongens.
En zag op YouTube goed stukje? t komt uit bepaalde cultuur die dat wel normaal vinden. Naja pak die dan aan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vraag het aan vrouwen zelf dan? door wie ze zich lastig gevoelen worden?Do what you love, love what you do!![]()
Daar ging het niet om. Je zei:quote:Op zondag 7 september 2025 14:23 schreef kree het volgende:
vraag het aan vrouwen zelf dan? door wie ze zich lastig gevoelen worden?quote:Op zondag 7 september 2025 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
en maar problemen maken dat ze dan ineens lastig worden gevallen ?
niet dat ik er daar trouwens oke mee ben en denk het berber volk met name schuldig aan. Maargoed he?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja nu is het game on, want ga niet zeggen dat ik hier nu een bulsshit verhaal vertel.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dat zullen mensen hier wel weer pestgedrag vindenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Omdat de statistieken anders uitwijzen. Maar geloof jij je PVV ,FDV. opruiertjes maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wederom snap je weer eens totaal niet waar het om gaat, en drijf je je eigen punt weer doorquote:Op zondag 7 september 2025 14:24 schreef kree het volgende:
ja nu is het game on, want ga niet zeggen dat ik hier nu een bulsshit verhaal vertel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, beter maar F1 kijken straksquote:Op zondag 7 september 2025 14:24 schreef JustinK het volgende:
Ben ik hier op de juiste plek voor een zinloze discussie?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
het ging om beide. pak nu niet de makkelijkste ervoor je uit. Trouwens ik hoef me niet te verdedigen. Iedereen weet dat t klopt.quote:Op zondag 7 september 2025 14:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Je zei:
[..]
Erover uitspreken. dat wat minder.Do what you love, love what you do!![]()
Blubquote:Op zondag 7 september 2025 14:24 schreef JustinK het volgende:
Ben ik hier op de juiste plek voor een zinloze discussie?
Nog steeds op de houten bankWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ga maar even op mijn vingers zitten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In het zonnetje?quote:Op zondag 7 september 2025 14:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Blub
Nog steeds op de houten bank![]()
![]()
Als een jonge(vrouw) een korte rokje draagt, dan lok ze het uit om betast te worden @kree?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Verstandige beslissingquote:Op zondag 7 september 2025 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga maar even op mijn vingers zitten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wmb kleden vrouwen zich aan zoals ze willen, al lopen ze in hun blote reet op straat (zou mooi zijn btw)
Dan nog zou ik respect voor ze hebben.
Goed ik. wel dus. En rest?Do what you love, love what you do!![]()
Doe voorzichtigquote:Op zondag 7 september 2025 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga maar even op mijn vingers zitten.Werewolf
Owquote:Op zondag 7 september 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
Soms kan je iemand beter compleet negeren![]()
![]()
Nee, kree, het ging om dat eerste punt. Jij zelf pakt nu het 'makkelijkste' eruit.quote:Op zondag 7 september 2025 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
het ging om beide. pak nu niet de makkelijkste ervoor je uit. Trouwens ik hoef me niet te verdedigen. Iedereen weet dat t klopt.
Erover uitspreken. dat wat minder.
JIJ en niemand anders.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wilde eerst nog een rondje fietsen, maar het waait best hard
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of even verstoppenquote:Op zondag 7 september 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
Soms kan je iemand beter compleet negeren
Werewolf
Zo maar lekker mijn huiskloffie aan en plof ik lekker op de bank met een kop thee"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alleen met wind mee fietsen danquote:Op zondag 7 september 2025 14:28 schreef Lovely het volgende:
Ik wilde eerst nog een rondje fietsen, maar het waait best hard![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 14:26 schreef kree het volgende:
wmb kleden vrouwen zich aan zoals ze willen, al lopen ze in hun blote reet op straat (zou mooi zijn btw)
Dan nog zou ik respect voor ze hebben.
Goed ik. wel dus. En rest?Net zei je iets anders.quote:Op zondag 7 september 2025 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
en maar problemen maken dat ze dan ineens lastig worden gevallen ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: