SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:52 schreef livelink het volgende:
Lionel Richie - Dancin on the ceiling
quote:
Proost op je nieuwe huis!quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor mijn eerste biertje hier![]()
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor mijn eerste biertje hier![]()
+1quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Proost op je nieuwe huis! [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:00 schreef DJ11 het volgende:
Dit is Procol Harum, maar ik vergeet de titel altijd
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die vroege progrock blijft gewoon goed.
Dit valt toch ook onder prog???![]()
Veronica zendt momenteel een Top 3000 uit, voor de liefhebberquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo mooi dit![]()
Deze gaat weer op mijn top 2000 stemlijst
En wat hoort er nog meer bij?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:04 schreef livelink het volgende:
Dit hoort toch wel tot de top 3 Elvis-songs hoor.
In the Ghetto en American Trilogy (dat is een guilty pleasure van mij).quote:
Die laatste zegt me zo even niets. Binnenkort eens opzoeken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
In the Ghetto en American Trilogy (dat is een guilty pleasure van mij).
Dat laatste nummer ken ik niet eensquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
In the Ghetto en American Trilogy (dat is een guilty pleasure van mij).
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Only love can break your heart. Titel kwam niet meteen in me op
Geen idee. Zou natuurlijk kunnen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er gaat nu toch ook een "spookverhaal" rond op de socials over dat Elvis ooit een concert stillegde voor een kind dat stervende was...
We hebben laatst de film Priscilla gezien.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er gaat nu toch ook een "spookverhaal" rond op de socials over dat Elvis ooit een concert stillegde voor een kind dat stervende was...
Tuurlijk ken je dat welquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat laatste nummer ken ik niet eens(ik schaam me diep)
Ja, maar schijnt niet waar te zijn. Lastig natuurlijk te verifiëren 50 jaar na dato...quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Zou natuurlijk kunnen.
Als je van bombastisch houdt komt het wel goed.quote:
Dit typische geluid zou je toch moeten herkennen.quote:
Vind het origineel van Yngwie Malmsteen toch beterquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit typische geluid zou je toch moeten herkennen.
Ik ben niet zo'n orgelman, maar dit lijkt op een Wurlitzerquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit typische geluid zou je toch moeten herkennen.
Nu nog wachten op Bim Bam Bom van André van Duin...quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu nog wachten op Bim Bam Bom van André van Duin...
Tja, een titel met weinig concrete voorspelling.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:28 schreef livelink het volgende:
Leo Sayer - Love you more than I can say
quote:
Hoi Shii, over een kwartiertje is het tijd voor vuurwerk.quote:
Welkom bij het staartje van de show, Shii.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Shii, over een kwartiertje is het tijd voor vuurwerk.
Verder dan ooitquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ja…
En deze plaat: was het maar waar
Ik zet de champagne vast koud.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Shii, over een kwartiertje is het tijd voor vuurwerk.
Altijd leuk om nog even wat mee te pikken van de show.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom bij het staartje van de show, Shii.
Bos!quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
SHII![]()
En de rest natuurlijk ook
Maar wel Shii Coltrane.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
Toch lullig van Melting dit nummer nu Shii net binnenkomt.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
Toch lullig van Melting dit nummer nu Shii net binnenkomt.
Best welquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:47 schreef livelink het volgende:
Geen kerkorgeltje, maar wel kerkvibes in dit nummer.
Oh dat is sowieso wel fijn dat je langer gebruik kan maken van wifi.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op die vorige tijdelijke woonplek maakte ik gebruik van een gastnetwerk die alleen werkte van 8 tot 0.00 uur. Nu kan ik wel gewoon langer blijven...
Kijk.... dat is fijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op die vorige tijdelijke woonplek maakte ik gebruik van een gastnetwerk die alleen werkte van 8 tot 0.00 uur. Nu kan ik wel gewoon langer blijven...
Dat is behoorlijk beperkend, hoewel wellicht best aan te raden voor een goede nachtrust.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker onbeperkt en volgens mij ook niemand anders die er gebruik van maakt. Ja de vorige bewoner staat blijkbaar hier nog ingeschreven. Heb gisteren nog een deurwaarder aan de deur gehadquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat is sowieso wel fijn dat je langer gebruik kan maken van wifi.
Ja, al slaap ik doorgaans wel goed in de nacht..quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk beperkend, hoewel wellicht best aan te raden voor een goede nachtrust.
Dat is ook slordig.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker onbeperkt en volgens mij ook niemand anders die er gebruik van maakt. Ja de vorige bewoner staat blijkbaar hier nog ingeschreven. Heb gisteren nog een deurwaarder aan de deur gehad
Dat hoop ik wel, hoewel dat hier valse hoop isquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Laatste tuinfeestje van dit jaar, gok ik.
[ afbeelding ]
Hier moet je wel wat aan doen. Dat kan vervelende situaties opleveren. Je kunt bij de gemeente een onderzoek aanvragen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker onbeperkt en volgens mij ook niemand anders die er gebruik van maakt. Ja de vorige bewoner staat blijkbaar hier nog ingeschreven. Heb gisteren nog een deurwaarder aan de deur gehad
Hij wil gewoon niet snel gevonden worden denk ik. Maar de hoofdhuurder is de GGz die weet al van de brieven van de deurwaarder (bezoek nog niet) /dat hij hier nog staat ingeschreven en die zouden er gisteren al achter aan gaan. Anders kan ik het via de gemeente laten oplossen adhv een adresonderzoek...quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook slordig.
En niet prettig.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, hoewel dat hier valse hoop is
Ja gaat dus ook gebeuren..quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier moet je wel wat aan doen. Dat kan vervelende situaties opleveren. Je kunt bij de gemeente een onderzoek aanvragen.
Dat eerste is echt vreselijk balenquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja, al slaap ik doorgaans wel goed in de nacht..
Die hebben toch ook de tune van Blik Op De Weg gemaakt? (althans: hun nummer is daarvoor gebruikt)quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Laatste tuinfeestje van dit jaar, gok ik.
[ afbeelding ]
Hij leeft blijkbaar nog, dus wie weet komt er nog een versie..quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de zanger Heino nooit over het dorp heeft gezongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |