SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:52 schreef livelink het volgende:
Lionel Richie - Dancin on the ceiling
quote:
Proost op je nieuwe huis!quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor mijn eerste biertje hier![]()
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor mijn eerste biertje hier![]()
+1quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Proost op je nieuwe huis! [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:00 schreef DJ11 het volgende:
Dit is Procol Harum, maar ik vergeet de titel altijd
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die vroege progrock blijft gewoon goed.
Dit valt toch ook onder prog???![]()
Veronica zendt momenteel een Top 3000 uit, voor de liefhebberquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo mooi dit![]()
Deze gaat weer op mijn top 2000 stemlijst
En wat hoort er nog meer bij?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:04 schreef livelink het volgende:
Dit hoort toch wel tot de top 3 Elvis-songs hoor.
In the Ghetto en American Trilogy (dat is een guilty pleasure van mij).quote:
Die laatste zegt me zo even niets. Binnenkort eens opzoeken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
In the Ghetto en American Trilogy (dat is een guilty pleasure van mij).
Dat laatste nummer ken ik niet eensquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
In the Ghetto en American Trilogy (dat is een guilty pleasure van mij).
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Only love can break your heart. Titel kwam niet meteen in me op
Geen idee. Zou natuurlijk kunnen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er gaat nu toch ook een "spookverhaal" rond op de socials over dat Elvis ooit een concert stillegde voor een kind dat stervende was...
We hebben laatst de film Priscilla gezien.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er gaat nu toch ook een "spookverhaal" rond op de socials over dat Elvis ooit een concert stillegde voor een kind dat stervende was...
Tuurlijk ken je dat welquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat laatste nummer ken ik niet eens(ik schaam me diep)
Ja, maar schijnt niet waar te zijn. Lastig natuurlijk te verifiëren 50 jaar na dato...quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Zou natuurlijk kunnen.
Als je van bombastisch houdt komt het wel goed.quote:
Dit typische geluid zou je toch moeten herkennen.quote:
Vind het origineel van Yngwie Malmsteen toch beterquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit typische geluid zou je toch moeten herkennen.
Ik ben niet zo'n orgelman, maar dit lijkt op een Wurlitzerquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit typische geluid zou je toch moeten herkennen.
Nu nog wachten op Bim Bam Bom van André van Duin...quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu nog wachten op Bim Bam Bom van André van Duin...
Tja, een titel met weinig concrete voorspelling.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:28 schreef livelink het volgende:
Leo Sayer - Love you more than I can say
quote:
Hoi Shii, over een kwartiertje is het tijd voor vuurwerk.quote:
Welkom bij het staartje van de show, Shii.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Shii, over een kwartiertje is het tijd voor vuurwerk.
Verder dan ooitquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ja…
En deze plaat: was het maar waar
Ik zet de champagne vast koud.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Shii, over een kwartiertje is het tijd voor vuurwerk.
Altijd leuk om nog even wat mee te pikken van de show.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom bij het staartje van de show, Shii.
Bos!quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
SHII![]()
En de rest natuurlijk ook
Maar wel Shii Coltrane.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
Toch lullig van Melting dit nummer nu Shii net binnenkomt.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
Toch lullig van Melting dit nummer nu Shii net binnenkomt.
Best welquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:47 schreef livelink het volgende:
Geen kerkorgeltje, maar wel kerkvibes in dit nummer.
Oh dat is sowieso wel fijn dat je langer gebruik kan maken van wifi.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op die vorige tijdelijke woonplek maakte ik gebruik van een gastnetwerk die alleen werkte van 8 tot 0.00 uur. Nu kan ik wel gewoon langer blijven...
Kijk.... dat is fijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op die vorige tijdelijke woonplek maakte ik gebruik van een gastnetwerk die alleen werkte van 8 tot 0.00 uur. Nu kan ik wel gewoon langer blijven...
Dat is behoorlijk beperkend, hoewel wellicht best aan te raden voor een goede nachtrust.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker onbeperkt en volgens mij ook niemand anders die er gebruik van maakt. Ja de vorige bewoner staat blijkbaar hier nog ingeschreven. Heb gisteren nog een deurwaarder aan de deur gehadquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat is sowieso wel fijn dat je langer gebruik kan maken van wifi.
Ja, al slaap ik doorgaans wel goed in de nacht..quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk beperkend, hoewel wellicht best aan te raden voor een goede nachtrust.
Dat is ook slordig.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker onbeperkt en volgens mij ook niemand anders die er gebruik van maakt. Ja de vorige bewoner staat blijkbaar hier nog ingeschreven. Heb gisteren nog een deurwaarder aan de deur gehad
Dat hoop ik wel, hoewel dat hier valse hoop isquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Laatste tuinfeestje van dit jaar, gok ik.
[ afbeelding ]
Hier moet je wel wat aan doen. Dat kan vervelende situaties opleveren. Je kunt bij de gemeente een onderzoek aanvragen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker onbeperkt en volgens mij ook niemand anders die er gebruik van maakt. Ja de vorige bewoner staat blijkbaar hier nog ingeschreven. Heb gisteren nog een deurwaarder aan de deur gehad
Hij wil gewoon niet snel gevonden worden denk ik. Maar de hoofdhuurder is de GGz die weet al van de brieven van de deurwaarder (bezoek nog niet) /dat hij hier nog staat ingeschreven en die zouden er gisteren al achter aan gaan. Anders kan ik het via de gemeente laten oplossen adhv een adresonderzoek...quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook slordig.
En niet prettig.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, hoewel dat hier valse hoop is
Ja gaat dus ook gebeuren..quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier moet je wel wat aan doen. Dat kan vervelende situaties opleveren. Je kunt bij de gemeente een onderzoek aanvragen.
Dat eerste is echt vreselijk balenquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja, al slaap ik doorgaans wel goed in de nacht..
Die hebben toch ook de tune van Blik Op De Weg gemaakt? (althans: hun nummer is daarvoor gebruikt)quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Laatste tuinfeestje van dit jaar, gok ik.
[ afbeelding ]
Hij leeft blijkbaar nog, dus wie weet komt er nog een versie..quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de zanger Heino nooit over het dorp heeft gezongen
Ja, dat is waarschijnlijk waar ik op aan ging.quote:Op maandag 8 september 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grotendeels gebaseerd op een nummer van Elvis
Ik denk het. Dit was destijds op de opvolger van zijn hitsingle Killer, met Seal.quote:Op maandag 8 september 2025 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is waarschijnlijk waar ik op aan ging.
Niet? Het staat zelfs wel in de top 2000 (hoewel dat natuurlijk geen graadmeter is).quote:
Het heeft wel wat, maar voor mij is het echt nieuw. Blinde vlek, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 8 september 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet? Het staat zelfs wel in de top 2000 (hoewel dat natuurlijk geen graadmeter is).
Ik hou er van. Het is wel enorm bombastisch en nationalistisch natuurlijk, maar dat moet je in de tijdsgeest zien.
Goedenavond, welkom bij niet je voorprogrammaquote:Op maandag 8 september 2025 19:16 schreef Melting het volgende:
Ingeschakeld...... mis ik net Elvis's onbekende nummer.
Tja, zo blijft er iets om naar uit te kijken voor ooit natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2025 19:16 schreef Melting het volgende:
Ingeschakeld...... mis ik net Elvis's onbekende nummer.
Aloha.quote:Op maandag 8 september 2025 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, zo blijft er iets om naar uit te kijken voor ooit natuurlijk.
Welkom!
De cursusdag is woensdag? Of vrijdag?quote:Op maandag 8 september 2025 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Aloha.
Ik ben aftellende richting vakantie. Nog 2 dagen werken (dinsdag en donderdag) en 1 cursusdag.
Woensdag. Vrijdag al vrij.quote:Op maandag 8 september 2025 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De cursusdag is woensdag? Of vrijdag?
Wat een topdag om als laatste werkdag te hebben, komende donderdagquote:
9/11.quote:Op maandag 8 september 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat een topdag om als laatste werkdag te hebben, komende donderdag![]()
(Ik ben vandaag juist weer begonnen; het viel me mee)
Ik zou zeggen, plan iets in je vakantie, maar ik zit echt compleet vol met allemaal afspraken, werk en zorg voor mijn vader helaas.quote:
Als die ooit nog komt.quote:Op maandag 8 september 2025 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tijdens de volgende Radio 49-meet
quote:Op maandag 8 september 2025 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, plan iets in je vakantie, maar ik zit echt compleet vol met allemaal afspraken, werk en zorg voor mijn vader helaas.
Ik zou het leuk vinden. Maar we hebben weer zo'n geniaal idee als Radio Kootwijk nodig, denk ikquote:Op maandag 8 september 2025 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Als die ooit nog komt.
[..]
Herkenbaar en begrijpelijk.
Volgende meet in Vaals dus?quote:Op maandag 8 september 2025 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden. Maar we hebben weer zo'n geniaal idee als Radio Kootwijk nodig, denk ik
Reizen vind ik geen probleem; al moet ik naar Vaals
quote:Op maandag 8 september 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik had vandaag een indicatie-gesprek met het CIZ voor een indicatie voor langdurige zorg. En net vannacht is mijn vader ook uit bed gevallen. Ze vonden hem vanochtend op de grond![]()
Het lijkt goed te gaan, maar hij was echt niet in staat om aan het gesprek deel te nemen, maar dat begrepen ze wel bij het CIZ.
Nee, dit vind ik dan toch een heel stuk minder klinken.quote:Op maandag 8 september 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Deze excentrieke Fransman, die ooit meedeed aan het Songfestival, heeft weer wat nieuws uitgebracht. Zoals gezegd: ik hoor een soort 80s-versie van Daft PunkSébastien Tellier - Refresh
Wat vervelend allemaal. Ik hoop dat snel de langdurige zorg krijgt die hij verdient.quote:Op maandag 8 september 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik had vandaag een indicatie-gesprek met het CIZ voor een indicatie voor langdurige zorg. En net vannacht is mijn vader ook uit bed gevallen. Ze vonden hem vanochtend op de grond![]()
Het lijkt goed te gaan, maar hij was echt niet in staat om aan het gesprek deel te nemen, maar dat begrepen ze wel bij het CIZ.
Ja, dat weten we niet. Dat weet hij zelf ook niet. En hij heeft een knop, maar is dan toch niet in staat in zo'n geval om daar op te drukken blijkt nu.quote:Op maandag 8 september 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo... hoelang heeft hij daar gelegen?
En heeft hij geen alarm knop nog? Misschien toch wel handig in zo'n geval.
Het moet gewoon nog even groeienquote:Op maandag 8 september 2025 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dit vind ik dan toch een heel stuk minder klinken.
Dat is dan best wel vervelend. Kan hij voor de rest nog wel zelfstandig wonen, of is een verzorgingshuis dan toch beter?quote:Op maandag 8 september 2025 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weten we niet. Dat weet hij zelf ook niet. En hij heeft een knop, maar is dan toch niet in staat in zo'n geval om daar op te drukken blijkt nu.
Die zorg krijgt hij nu al wel, gelukkig. Maar nu moet het ook vergoed gaan worden, want dat kunnen we niet zelf betalen voor lange tijd. En nu is het elke keer een 'gevecht' met de zorgverzekeraar om het vergoed te krijgen en dat lukt soms wel en soms niet. Als hij een indicatie heeft zijn we daar vanaf.quote:Op maandag 8 september 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat vervelend allemaal. Ik hoop dat snel de langdurige zorg krijgt die hij verdient.
Dat lijkt me in dit geval niet.quote:Op maandag 8 september 2025 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het moet gewoon nog even groeienIs vaak zo met nieuwe muziek.
Ah zo. Dan nog. Al dat gedoe, dat getouwtrek. Hopelijk komt er snel een oplossing.quote:Op maandag 8 september 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zorg krijgt hij nu al wel, gelukkig. Maar nu moet het ook vergoed gaan worden, want dat kunnen we niet zelf betalen voor lange tijd. En nu is het elke keer een 'gevecht' met de zorgverzekeraar om het vergoed te krijgen en dat lukt soms wel en soms niet. Als hij een indicatie heeft zijn we daar vanaf.
Het oordeel hierover laat ik even aan livelink. Ze zei namelijk afgelopen zaterdag nog dat er veel mooie Franstalige nummers gemaakt zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Worakls & Lili Poe - L’Amour, L’Amer, Le Chaos
Dat is sowieso een waarheid als eenquote:Op maandag 8 september 2025 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Het oordeel hierover laat ik even aan livelink. Ze zei namelijk afgelopen zaterdag nog dat er veel mooie Franstalige nummers gemaakt zijn.
Ik vind het mooi hoor.quote:Op maandag 8 september 2025 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Het oordeel hierover laat ik even aan livelink. Ze zei namelijk afgelopen zaterdag nog dat er veel mooie Franstalige nummers gemaakt zijn.
Het zou erg fijn zijn als die zorg van je schouders is…..quote:Op maandag 8 september 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zorg krijgt hij nu al wel, gelukkig. Maar nu moet het ook vergoed gaan worden, want dat kunnen we niet zelf betalen voor lange tijd. En nu is het elke keer een 'gevecht' met de zorgverzekeraar om het vergoed te krijgen en dat lukt soms wel en soms niet. Als hij een indicatie heeft zijn we daar vanaf.
Het is je vergeven.quote:Op maandag 8 september 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Er stond een schuifje niet helemaal goedIk vond het al zo raar, dof klinken. Nu hersteld, sorry.
Ik hoorde het nietquote:Op maandag 8 september 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Er stond een schuifje niet helemaal goedIk vond het al zo raar, dof klinken. Nu hersteld, sorry.
Ik vind die katten uit de KPN-reclame een beetje eng.quote:Op maandag 8 september 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Hadden we vorige week al Who Let The Dogs Out uit de KPN-kattenreclame, vandaag deze:Squeeze - Cool For Cats
Die schopt het vast ook nog een keer tot die reeks.
Jij wil geen dansende katten in huis?quote:Op maandag 8 september 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind die katten uit de KPN-reclame een beetje eng.
Dat zou wel leuk zijn, maar hun kopjes zijn niet lief.quote:Op maandag 8 september 2025 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij wil geen dansende katten in huis?
Dankjewelquote:Op maandag 8 september 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Uit de serie: Wat in het vat zit, verzuurt nietDavid Bowie - Cat People (Putting Out Fire)
Er is wat trucage mee gedaan. Ik vind de commercials wel aardig, moet ik zeggenquote:Op maandag 8 september 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind die katten uit de KPN-reclame een beetje eng.
Ik hoor het voor het eerst, maar inderdaad..quote:
Ik kende dit tot vorige week ook niet.quote:Op maandag 8 september 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het voor het eerst, maar inderdaad..
Vorige week liep alles even anders. Tof dat je hem bewaard hebt.quote:Op maandag 8 september 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Dit was een nog open staand verzoekje van @:Symphonic, voor de goede orde
Prima nummer wel, inderdaad
Geen punt hoor, overkomt de bestenquote:Op maandag 8 september 2025 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vorige week liep alles even anders. Tof dat je hem bewaard hebt.
Jouw familie?quote:Op maandag 8 september 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Ian Dury - Sex & Drugs & Rock & Roll
Hierna pakken we de verbandtrommel er even bij. We leggen vervolgens een verbandje met iemand in de familie. Want die band ( of Connection) is er.
Nee, hoewel een collega vandaag zei dat hij iemand op TV had gezien van wie hij dacht dat het mijn (oudere) broer was, omdat die persoon dezelfde achternaam heeft als ik. Nu heb ik wel een broer, maar die is jonger.quote:
Ik zag gisteren een reclame filmpje voor een Efteling pubquiz voorbij komen.quote:Op maandag 8 september 2025 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, hoewel een collega vandaag zei dat hij iemand op TV had gezien van wie hij dacht dat het mijn (oudere) broer was, omdat die persoon dezelfde achternaam heeft als ik. Nu heb ik wel een broer, maar die is jonger.
Lijkt me een rare gewaarwordingquote:Op maandag 8 september 2025 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een reclame filmpje voor een Efteling pubquiz voorbij komen.
Daar kwam ik ook nog even kort in voor.
quote:Op maandag 8 september 2025 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een reclame filmpje voor een Efteling pubquiz voorbij komen.
Daar kwam ik ook nog even kort in voor.
Ja..... niet superherkenbaar. Maar wel voor mij.quote:Op maandag 8 september 2025 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me een rare gewaarwording
Lekker nummer. Muzikale familie.quote:Op maandag 8 september 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
De zussen van First Aid Kit hebben een jonger broertje. Hier is zijn single.Recent al gedraaid, vandaag in de herhaling:
Isak Benjamin - Angel Eyes
Dat lijkt me wel een hele rare gewaarwording.quote:Op maandag 8 september 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter was gefotografeerd voor een actie van het restaurant waar ze werkt. Dat restaurant is onderdeel van een hele keten en hoewel haar eigen restaurant die foto alleen maar tijdelijk had gebruikt, blijkt dat andere filialen die foto nu gebruiken. Loopt ze in Haarlem, ziet ze haar eigen hoofd ineens op een poster daar. Ze had geen idee.
En ze moest dus als mysterie-guest naar dat restaurant om het te beoordelen. Daar kwam weinig van terecht. Het eerste wat die manager zei toen ze binnenkwam was dat hij haar elke dag al zag.
Ik ging blind voor PSB. Niet de eerste keer dat ik die fout maak.quote:Op maandag 8 september 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Het DDMomentje van vandaag is deze track:New Order - Sub-Culture (Substance edit)
quote:Op maandag 8 september 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter was gefotografeerd voor een actie van het restaurant waar ze werkt. Dat restaurant is onderdeel van een hele keten en hoewel haar eigen restaurant die foto alleen maar tijdelijk had gebruikt, blijkt dat andere filialen die foto nu gebruiken. Loopt ze in Haarlem, ziet ze haar eigen hoofd ineens op een poster daar. Ze had geen idee.
En ze moest dus als mysterie-guest naar dat restaurant om het te beoordelen. Daar kwam weinig van terecht. Het eerste wat die manager zei toen ze binnenkwam was dat hij haar elke dag al zag.
Vind ik begrijpelijkquote:Op maandag 8 september 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ging blind voor PSB. Niet de eerste keer dat ik die fout maak.
Dat is helemaal raar….quote:Op maandag 8 september 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
Qua titel?quote:Op maandag 8 september 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Als solo-artiest is ze niet zo heel bekend. Ze schrijft veel voor anderen én zingt (uncredited) de vocals op How Deep Is Your Love van Disciples & Calvin Harris. Dit is haar nieuwe single:Ina Wroldsen - Happy Ever After
.... en daar moet gewoon iets achteraan...
Deze blijft gewoon altijd mooiquote:Op maandag 8 september 2025 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Qua vibe, qua akkoorden, alles... - En dat is deze plaat:ABBA - The Winner Takes It All
Oh ben benieuwd.quote:Op maandag 8 september 2025 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een Shii-liedje, niet te verwarren met een Sji'ietje
Op dit nummer zou ik alleen maar een beetje dom kunnen springen.quote:Op maandag 8 september 2025 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Sparks - Music That You Can Dance To (7-inch version)
Ik merk dat ik te weinig naar ze luister en deze niet ken, maar daarom des te leuker om deze te horen.quote:Op maandag 8 september 2025 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Sparks - Music That You Can Dance To (7-inch version)
Heel mooi vond ik dit!quote:Op maandag 8 september 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste nieuwe - de beste komt natuurlijk als laatste, straks - komt uit Zuid-Afrika. En die akkoorden doen mij ook weer heel erg aan een bepaald nummer denken. Dus dat komt zo.St. Lucia - Lights Off
Het nummer van New Order deed me ook aan iets anders denken, maar ik kan er geen vinger opleggen.quote:Op maandag 8 september 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste nieuwe - de beste komt natuurlijk als laatste, straks - komt uit Zuid-Afrika. En die akkoorden doen mij ook weer heel erg aan een bepaald nummer denken. Dus dat komt zo.St. Lucia - Lights Off
Hier moest ik aan denken bij Happy Ever After.quote:Op maandag 8 september 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Livelink:
Laura Jansen - Wicked World
Snap ik wel. Dat vrolijke en die soms wat schreeuwerige vocals.quote:Op maandag 8 september 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier moest ik aan denken bij Happy Ever After.
World's smallest violin vind ik ook altijd een grappig liedje van hen.quote:Op maandag 8 september 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Grijsgedraaid heb ik ze.Niet met hun grootste hit Weak (die in de songtekst van dit nieuwe voorbij komt), maar wel met Ordinaryish People en soms ook Christmas In June. Nu is er een nieuwe EP en daar staat weer zo'n heerlijk nummer op.
AJR - The Big Goodbye
Het liedje gaat niet over hun afscheid, maar over het feit dat ze behoorlijk bekend zijn, overal worden herkend, het enorm druk hebben en daarom hun oude, vertrouwde omgeving te weinig zien. Daardoor missen ze nogal wat. Maar geen nood: we halen wel herinneringen op bij de reünie over 10 jaar, of zo.
Ik vond het wel opvallend en moest daardoor ook denken aan die blues-samples in nummers van Moby.quote:Op maandag 8 september 2025 20:53 schreef Melting het volgende:
Dat begin was wel irritant.
Heb sowieso een hekel aan dat soort veilingen op tv.
Ik vind het altijd wel knap. Dat zo'n veilingmeester zo snel kan 'spreken' en dat men eromheen snapt wat hij zegt en waar hij ongeveer is.quote:Op maandag 8 september 2025 20:53 schreef Melting het volgende:
Dat begin was wel irritant.
Heb sowieso een hekel aan dat soort veilingen op tv.
Komt bij mij in de subtop. Een prima nummer is het zekerquote:Op maandag 8 september 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
Goodbye Stranger is denk ik wel mijn favoriete Supertramp-nummer.
Die sound is zo herkenbaarquote:Op maandag 8 september 2025 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Een duo dat helaas niet meer bestaat, omdat de zanger definitief solo is gegaan. Dit komt van hun eerste album Ocean Drive:Lighthouse Family - Goodbye Heartbreak (Phil Bodger mix)
De solo-single van Tunde bewandelt ook hetzelfde muzikale pad. Prima liedje, maar je vraagt je af waarom -ie zo nodig solo moest gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Simply Red - Ev'ry Time We Say Goodbye
Dit vind ik eigenlijk wel gewoon mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat zou bij mij ook weleens het geval kunnen zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 21:11 schreef livelink het volgende:
From now on is toevallig mijn nummer twee Supertramp-nummer.
Mooie keuzequote:Op maandag 8 september 2025 21:11 schreef DJ11 het volgende:
School, Dreamer, Breakfast In America, Give A Little Bit, Take The Long Way Home... ze zullen vaak genoeg klinken op de radio dezer dagen. Daarom kies ik deze plaat als slotsong:Supertramp - From Now On
Ik twijfel altijd een beetje over School. Die kan ik niet goed categoriseren. Buiten categorie dan maar.quote:Op maandag 8 september 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook weleens het geval kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |