SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort gevallen moet je niet 'on hold' zetten kree. Die moet je gewoon afschrijven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind haar nog steeds leuk, maar ken via via ook familie. en dat maakt niet uit./. Maar ik bedoelde altijd goed. en ze heeft gezegd dat ik dr stalkte en klaar met mij was.
Tegen mij trouwens alle liefde en etc en dank je wel. en blabla. naja niet computer dus ff op hold die. hoe jammer ook want mag dr wel. Maar moet je eerlijk zijn."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja eigenlijk wel ja, maargoed nog voordeel van de twijfel. omdat ik niet alles weet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort gevallen moet je niet 'on hold' zetten kree. Die moet je gewoon afschrijven.
Maar t was voor mij reden om het ff nog meer af te houden.
terwijl ik eigenlijk goeie bedoelingen had, maar achter me om praten en zeggen dat ik dr stalk...
ja dat hoorde ik letterlijk, ja. dat was er niet, maar toen was ik er klaar mee en zoekt ze het maar uit.Do what you love, love what you do!![]()
Dit.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort gevallen moet je niet 'on hold' zetten kree. Die moet je gewoon afschrijven.
Een punt zetten. Afsluiten. Tijd voor het volgende hoofdstuk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nou, dan is het klaar inderdaad. Punt. weg ermee.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ja, maargoed nog voordeel van de twijfel. omdat ik niet alles weet.
terwijl ik eigenlijk goeie bedoelingen had, maar achter me om praten en zeggen dat ik dr stalk...
ja dat hoorde ik letterlijk, ja. dat was er niet, maar toen was ik er klaar mee en zoekt ze het maar uit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Die heb ik vandaag niet gehoordquote:
Ik had m'n aandacht ergens anders bij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik denk gezien haar staat, geen idee ze zou mss nog zelfmoord plegen he enzo? zo erg is t.Do what you love, love what you do!![]()
Dude, ze klinkt als een complete psycho bitch die niet in het minst in jou geïnteresseerd is. Lekker laten lopen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ja, maargoed nog voordeel van de twijfel. omdat ik niet alles weet.
ja dat hoorde ik letterlijk, ja. dat was er niet, maar toen was ik er klaar mee en zoekt ze het maar uit."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nouja idd in principe wel dus wel ja. maargoed ik heb nog wat vergevingsgezindheid. ze zegt dat t goed gaat nu btw.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dan is het klaar inderdaad. Punt. weg ermee.
Geloof er niks van, maar iig voor mij om maar ff te stoppen met vragen.Do what you love, love what you do!![]()
tis best triest?
maar echt als jullie zouden weten wat nu te doen. en ook omdat ik me wel zorgen maak?
zeg het?
ik weet t niet meer?Do what you love, love what you do!![]()
Oh laat maar. Kree is er, dus niemand heeft nog ergens anders aandacht voor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vind het nogal wat om te zeggen eerlijk gezegd over iemand die we niet kennen. Wie weet is ze niet gediend van alle goedbedoelde berichtjes.![]()
Zie boven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:59 schreef kree het volgende:
tis best triest?
maar echt als jullie zouden weten wat nu te doen. en ook omdat ik me wel zorgen maak?
zeg het?
ik weet t niet meer?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
mjah maar ken haar te lang daarvoor dus heb er wel moeite mee om zo te laten gaan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude, ze klinkt als een complete psycho bitch die niet in het minst in jou geïnteresseerd is. Lekker laten lopen.
Wel wat ik nu doem, maar maak me best zorgen over.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: