Ik moest heel goed kijken maar ik zag het ook...hmmm bijzonderquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Filmpje in M's stories, 1 na laatste. Man met donkerblauwe jas.
Scherp! Dacht eerst nog misschien is het een onbekende die toevallig naast hem loopt maar het lijkt dezelfde man te zijn als die in de club hun champagne inschenkt in het fragment vlak daarvoor.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Filmpje in M's stories, 1 na laatste. Man met donkerblauwe jas.
Ja, echt bijzonder.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:48 schreef Miste_28 het volgende:
[..]
Ik moest heel goed kijken maar ik zag het ook...hmmm bijzonder
Er is een man bij haar in Reims in 1 na laatste filmpje op haar IG 👀quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:57 schreef QuintyQ het volgende:
Ik denk niet dat Michelle echt alleen kan zijn.. nu stond dit weekendje al gepland. Maar zou ze anders ook wel ergens met andere mensen onder de pannen zijn. Ik zie haar echt niet in haar eentje in dat grote huis op de bank met een dekentje.
En het zou me ook niks verbazen als zou blijken dat ze al snel weer een relatie heeft.
En er loopt ook nog een man voor. Dat kan toch ook gewoon een man zijn die ze in de club zijn tegengekomen en waar ze na de tijd een stukje mee lopen? 🤷🏻♀ of een bekende van 1 van de vriendinnen.quote:Op zondag 7 september 2025 00:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Er is een man bij haar in Reims in 1 na laatste filmpje op haar IG 👀
Ja, volgens mij dezelfde man.quote:Op zondag 7 september 2025 00:10 schreef Moondance het volgende:
[..]
Scherp! Dacht eerst nog misschien is het een onbekende die toevallig naast hem loopt maar het lijkt dezelfde man te zijn als die in de club hun champagne inschenkt in het fragment vlak daarvoor.
De champagneschenker en de meeloper lijken idd dezelfde man.quote:Op zondag 7 september 2025 00:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Er is een man bij haar in Reims in 1 na laatste filmpje op haar IG 👀
Ik ken dat als snacks voor honden.. Bij hondenshows wordt het ook altijd verkocht. Is dit serieus ook voor katten bedoeld?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gatverdamme, die snacks die Debbie voor de katten besteld heeft 🤢 konijnen oren met haar
Alles kan 😉quote:Op zondag 7 september 2025 00:20 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
En er loopt ook nog een man voor. Dat kan toch ook gewoon een man zijn die ze in de club zijn tegengekomen en waar ze na de tijd een stukje mee lopen? 🤷🏻♀ of een bekende van 1 van de vriendinnen.
Of is elke man die nu langskomt in haar stories een potentiële lover?
Geen idee, maar vind het ook meer voor honden klinkenquote:Op zondag 7 september 2025 00:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ken dat als snacks voor honden.. Bij hondenshows wordt het ook altijd verkocht. Is dit serieus ook voor katten bedoeld?
Was nieuwsgierig naar die proefbox voor die katten dus heb op de website gekeken. Volgens mij is het een box bestemd voor honden. Als ik de fluffy konijnenoren opzoek en de vleesstaven dan zie ik dat daar de hond benoemd wordt en niet dat het voor katten is.quote:Op zondag 7 september 2025 00:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ken dat als snacks voor honden.. Bij hondenshows wordt het ook altijd verkocht. Is dit serieus ook voor katten bedoeld?
Maar dit is altijd zo geweest toen de relatie uitkwam met jvp leek het voor die tijd ook allemaal geweldig en maximaal liefde met Koen . Vond het altijd een mooi stel samen bleek ook ineens zo anders te liggen . Insta perfect bestaat nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:07 schreef Henrike het volgende:
Ja
[..]
maar dat is het risico als je alles op insta deelt, dan moet je de schijn ophouden niets is wat het lijkt.
Kb en MB waren achteraf helemaal niet gelukkig. Ze zaten in therapie en het was knetterhard werken zei ze. En toch raakte ze nog zwanger van O. En daarnaast blijkbaar een swingers relatie, totdat de man van jvp er klaar mee was.quote:Op zondag 7 september 2025 03:04 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Maar dit is altijd zo geweest toen de relatie uitkwam met jvp leek het voor die tijd ook allemaal geweldig en maximaal liefde met Koen . Vond het altijd een mooi stel samen bleek ook ineens zo anders te liggen . Insta perfect bestaat niet
Ik heb nooit echt de indruk of vindt Mies de kids zwaar. Ik zie, met de kennis van nu, vooral iemand die het huis ontvluchtte...quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:42 schreef Annika2016 het volgende:
Oh MB heeft haar spark ineens weer een weekendje gevonden. Komt vast omdat ze weer op pad is. Volgende week met kids thuis weer maximaal somber en alles zwaar.
Ja in de post op haar feed waarbij ze bij de koffieautomaat staatquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:01 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Heeft ze daar iets over verteld? Ze had met die ex wel een mooie (koop?) woning en grote auto. Slecht geregeld dan nu, dat zij in een containerwoning zit met 2 kinderen.
W8 even blijkbaar niet helemaal bijgelezen. Koen een stalker?quote:Op zondag 7 september 2025 06:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik snap vooral die hele tijdlijn niet bij de Bollens.
Bij JVP is er dus nog een kind geboren terwijl ze al met de Bollens was en bij de Bollens dus zelfs 2, terwijl Michelle al een knipperlicht relatie had met JVP.
Sowieso is die relatie al niet gelijkwaardig begonnen.
JVP was echt een fangirl. Ze reageerde onder elke post van MB.
Iemand schreef dat ze lange tijd het gevoel had dat ze MB wilde zijn. Dat gevoel heb ik ook. En daarbij zou het mij niet verbazen als die twee er alsnog met elkaar van door gaan.
Eigenlijk is het net een soap dit stel/trio.
Inclusief dat Koen toen een stalker had. (Hoop niet dat dat ook de fangirl was trouwens).
Die vraag wilde ik ook stellen.quote:Op zondag 7 september 2025 07:40 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
W8 even blijkbaar niet helemaal bijgelezen. Koen een stalker?
Jongens een netflix serie zou hier niet misstaan hoor 🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |