abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218699638
Net of ze in een gevangenis zat en nu eindelijk bevrijd is, uit een donker hol.. Raar respectloos filmpje🙈
Maar hé sun is shining and follow the sun.
En ondertussen staan ze alle drie nog in elkaars bio.✌🏻 #liefde
pi_218699648
Ik ging wel helemaal stuk om het filmpje van M: je ziet een heel vies autoraam.
Terwijl ze daarvoor liet zien dat haar vader haar hele auto had schoongemaakt.

Erg snel weer vies dan 😉
pi_218699706
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 23:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Filmpje in M's stories, 1 na laatste. Man met donkerblauwe jas.
Ik moest heel goed kijken maar ik zag het ook...hmmm bijzonder
pi_218699768
Ik denk niet dat Michelle echt alleen kan zijn.. nu stond dit weekendje al gepland. Maar zou ze anders ook wel ergens met andere mensen onder de pannen zijn. Ik zie haar echt niet in haar eentje in dat grote huis op de bank met een dekentje.

En het zou me ook niks verbazen als zou blijken dat ze al snel weer een relatie heeft.
pi_218699851
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 23:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Filmpje in M's stories, 1 na laatste. Man met donkerblauwe jas.
Scherp! Dacht eerst nog misschien is het een onbekende die toevallig naast hem loopt maar het lijkt dezelfde man te zijn als die in de club hun champagne inschenkt in het fragment vlak daarvoor.
pi_218699859
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 23:48 schreef Miste_28 het volgende:

[..]
Ik moest heel goed kijken maar ik zag het ook...hmmm bijzonder
Ja, echt bijzonder.
pi_218699866
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 23:57 schreef QuintyQ het volgende:
Ik denk niet dat Michelle echt alleen kan zijn.. nu stond dit weekendje al gepland. Maar zou ze anders ook wel ergens met andere mensen onder de pannen zijn. Ik zie haar echt niet in haar eentje in dat grote huis op de bank met een dekentje.

En het zou me ook niks verbazen als zou blijken dat ze al snel weer een relatie heeft.
Er is een man bij haar in Reims in 1 na laatste filmpje op haar IG 👀
pi_218699903
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 00:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
En er loopt ook nog een man voor. Dat kan toch ook gewoon een man zijn die ze in de club zijn tegengekomen en waar ze na de tijd een stukje mee lopen? 🤷🏻♀ of een bekende van 1 van de vriendinnen.

Of is elke man die nu langskomt in haar stories een potentiële lover?
pi_218699906
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 00:10 schreef Moondance het volgende:

[..]
Scherp! Dacht eerst nog misschien is het een onbekende die toevallig naast hem loopt maar het lijkt dezelfde man te zijn als die in de club hun champagne inschenkt in het fragment vlak daarvoor.
Ja, volgens mij dezelfde man.
pi_218699915
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 00:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
De champagneschenker en de meeloper lijken idd dezelfde man.
Franse bodyguard? 😉😂

[ Bericht 19% gewijzigd door Felinecat op 07-09-2025 00:25:29 (teveel speculatie ) ]
pi_218699923
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gatverdamme, die snacks die Debbie voor de katten besteld heeft 🤢 konijnen oren met haar
Ik ken dat als snacks voor honden.. Bij hondenshows wordt het ook altijd verkocht. Is dit serieus ook voor katten bedoeld?
pi_218699956
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 00:20 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
En er loopt ook nog een man voor. Dat kan toch ook gewoon een man zijn die ze in de club zijn tegengekomen en waar ze na de tijd een stukje mee lopen? 🤷🏻♀ of een bekende van 1 van de vriendinnen.

Of is elke man die nu langskomt in haar stories een potentiële lover?
Alles kan 😉
pi_218700009
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 00:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik ken dat als snacks voor honden.. Bij hondenshows wordt het ook altijd verkocht. Is dit serieus ook voor katten bedoeld?
Geen idee, maar vind het ook meer voor honden klinken
pi_218700014
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 00:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Was nieuwsgierig naar die proefbox voor die katten dus heb op de website gekeken. Volgens mij is het een box bestemd voor honden. Als ik de fluffy konijnenoren opzoek en de vleesstaven dan zie ik dat daar de hond benoemd wordt en niet dat het voor katten is.

Zoals gewoonlijk is het 't weer net niet bij haar.

En wat betreft die bijwerkingen van die B12 spuit: Debbie strikes again. Zo voorspelbaar die meid. Met al die bed-uren van haar heeft ze weer verder kunnen schrijven aan het toneelstuk dat ze dagelijks opvoert.
pi_218700184
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 23:07 schreef Henrike het volgende:
Ja
[..]
maar dat is het risico als je alles op insta deelt, dan moet je de schijn ophouden niets is wat het lijkt.
Maar dit is altijd zo geweest toen de relatie uitkwam met jvp leek het voor die tijd ook allemaal geweldig en maximaal liefde met Koen . Vond het altijd een mooi stel samen bleek ook ineens zo anders te liggen . Insta perfect bestaat niet
pi_218700230
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 03:04 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Maar dit is altijd zo geweest toen de relatie uitkwam met jvp leek het voor die tijd ook allemaal geweldig en maximaal liefde met Koen . Vond het altijd een mooi stel samen bleek ook ineens zo anders te liggen . Insta perfect bestaat niet
Kb en MB waren achteraf helemaal niet gelukkig. Ze zaten in therapie en het was knetterhard werken zei ze. En toch raakte ze nog zwanger van O. En daarnaast blijkbaar een swingers relatie, totdat de man van jvp er klaar mee was.

MB werd verliefd buiten het huwelijk (en jvp dus ook) en kb heeft uiteindelijk voor z’n huwelijk en kinderen gekozen en dit geaccepteerd. Ze raakten zwanger van L. En toen werd kb ook verliefd op jvp.

Er was in de tijd dat het uitkwam dat ze een setje waren ook veel juice over dat haar ouders, en voornamelijk haar vader, het zwaar had en dit niet accepteerde.

De laatste paar maanden zag je vooral een boze en geïrriteerde kb, maar ik zag juist ook een jvp die hoopte dat het goed zou komen. Die had ook veel bemoedigende Posts over MB en teksten als “trots op jou schatje”. Uiteindelijk denk ik dat mb en kb de stekker eruit hebben getrokken.

Die relatie was niet goed en mb wilde gewoon meer. Rupsje nooit genoeg. En blijkbaar tijdens de relatie ook nog buiten de poly pot pissen.

En nu post ze “#backtolife”. Echt respectloos. En dan foto’s en filmpjes waarmee ze pronkt met het huis en alles eromheen. En laten zien alsof ze echt opgelucht is dat de relatie over is. Wat een nepperd.

Ze had beter door kunnen gaan met haar therapie. Vooral voor haar kinderen.
pi_218700452
'De eerste keer alleen in huis' schrijft MB in dezelfde zin dat ze zegt dat haar moeder er is, en die zie je daarna op een foto opruimen of poetsen of whatever.
Tot zo ver alleen.
En voor 2 nachtjes weg ook daarna nog langs het huis van je ouders gaan om gedag te zeggen. Die dan je auto van binnen gaan poetsen.
En je vriendinnen de hele tijd je vangnet noemen. Het voelt zo egocentrisch vanuit MB geschreven want zij lijkt telkens opgevangen te moeten worden. Andersom komt zij vooral babyknuffelen.
pi_218700503
Ik snap vooral die hele tijdlijn niet bij de Bollens.
Bij JVP is er dus nog een kind geboren terwijl ze al met de Bollens was en bij de Bollens dus zelfs 2, terwijl Michelle al een knipperlicht relatie had met JVP.
Sowieso is die relatie al niet gelijkwaardig begonnen.
JVP was echt een fangirl. Ze reageerde onder elke post van MB.
Iemand schreef dat ze lange tijd het gevoel had dat ze MB wilde zijn. Dat gevoel heb ik ook. En daarbij zou het mij niet verbazen als die twee er alsnog met elkaar van door gaan.
Eigenlijk is het net een soap dit stel/trio.
Inclusief dat Koen toen een stalker had. (Hoop niet dat dat ook de fangirl was trouwens).
pi_218700591
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:42 schreef Annika2016 het volgende:
Oh MB heeft haar spark ineens weer een weekendje gevonden. Komt vast omdat ze weer op pad is. Volgende week met kids thuis weer maximaal somber en alles zwaar.
Ik heb nooit echt de indruk of vindt Mies de kids zwaar. Ik zie, met de kennis van nu, vooral iemand die het huis ontvluchtte...

Daarnaast vind ik haar instalife ook over de top. Maar JvP vond het maar wat heerlijk, dat leven. Als er 1 iemand haar kids continu heeft blootgesteld aan niet gezonde keuzes is zij het. Die jongens zijn nu ook wel eens toe rust. Daarbij hoor ik vaak hier ik hoop dat die 7 kids elkaar nog blijven zien, als Koen en Jacq geen relatie meer hebben zou ik niet wetwn waarom dar nodig is, dan kun je het toch beter nu maar afkappen op deze redelijk jonge leeftijd.
pi_218700612
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:01 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Heeft ze daar iets over verteld? Ze had met die ex wel een mooie (koop?) woning en grote auto. Slecht geregeld dan nu, dat zij in een containerwoning zit met 2 kinderen.
Ja in de post op haar feed waarbij ze bij de koffieautomaat staat
pi_218700643
Maar even he (ik ben nu helemaal bij met teruglezen 🤣) zoals jullie weten ben ik oprecht geen MB fan maar wat ze nu plaatst is toch niet gek. Je kan toch je spark verliezen tijdens vechten binnen een relatie? Het kan ook pure opluchting zijn. En laat haar lekker drinken en met vriendinnen een dom auwehoer weekend hebben, ik begrijp dat oprecht. Jvp en K zijn op de hoogte van hoe diep ze zat hoor, dat weten wij pas, wat is het een dikke week. Als mijn ex dit zo zou plaatsen zou ik denken prima, als jij dit nodig vindt om te delen met al je volgers. You do you mij niet bellen. Ik had hem (en dit geval ook haar) wss al van mn insta afgegooid vanwege de rust maar ik snap dat niet iedereen dat meteen doet. Wees een beetje lief voor haar, ik denk dat Michelle aan het eind van de rit een heel groot/goed hart heeft maar vooral ook een hele grote fantasie en perfecte plaatje in haar hoofd. Dit is voor haar op meerdere vlakken bijstellen, verwerken en een levensles.

Zo Iris heeft gesproken nu ☕️

[ Bericht 0% gewijzigd door Iris2.0 op 07-09-2025 07:38:24 (Schoonheidsfoutjes) ]
pi_218700662
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 06:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik snap vooral die hele tijdlijn niet bij de Bollens.
Bij JVP is er dus nog een kind geboren terwijl ze al met de Bollens was en bij de Bollens dus zelfs 2, terwijl Michelle al een knipperlicht relatie had met JVP.
Sowieso is die relatie al niet gelijkwaardig begonnen.
JVP was echt een fangirl. Ze reageerde onder elke post van MB.
Iemand schreef dat ze lange tijd het gevoel had dat ze MB wilde zijn. Dat gevoel heb ik ook. En daarbij zou het mij niet verbazen als die twee er alsnog met elkaar van door gaan.
Eigenlijk is het net een soap dit stel/trio.
Inclusief dat Koen toen een stalker had. (Hoop niet dat dat ook de fangirl was trouwens).
W8 even blijkbaar niet helemaal bijgelezen. Koen een stalker?

Jongens een netflix serie zou hier niet misstaan hoor 🤣
pi_218700688
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 07:40 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
W8 even blijkbaar niet helemaal bijgelezen. Koen een stalker?

Jongens een netflix serie zou hier niet misstaan hoor 🤣
Die vraag wilde ik ook stellen.
pi_218700788
Haha ja, maar dat is echt al jaren geleden.
Begon met wat fanmail door de brievenbus, maar werd al snel wat meer dan dat.
Is toen ook politie bij geweest etc.
In een q&a heeft mb er toen wel eens wat over gezegd, maar gaf al snel aan dat ze er door de betrokkenheid van politie niets meer over kon zeggen.
pi_218700820
[quote]0s.gif Op zondag 7 september 2025 00:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Er is een man bij haar in Reims in 1 na laatste filmpje op haar IG &#

Ik zie alleen een man die naast de groep loopt, is dat een voorbijganger, een gids, een kennis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')