Max maakt wel kans hier op Monza denk ikquote:Op zondag 7 september 2025 11:34 schreef Dazalbest1 het volgende:
Zijn er kansen voor Max vandaag? Deze pole was totaal niet verwacht toch?
Zijn longrun was ook goed schijnt en het feit dat hij niet voor het kampioenschap rijdt en die andere 2 wel, geef ik hem wel een kans om nog steeds op kop te liggen na 1 ronde en dan zou de topsnelheid genoeg moeten zijn om voor die Macs te blijven.quote:Op zondag 7 september 2025 11:34 schreef Dazalbest1 het volgende:
Zijn er kansen voor Max vandaag? Deze pole was totaal niet verwacht toch?
Wat is eigenlijk dat verschil tussen paars en groen als het allebei sneller is? Kijk al 25 jaar, maar ik niet weten nie.quote:Op zondag 7 september 2025 11:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da’s precies m’n punt inderdaad. Maar misschien dachten ze “oh het is maar groen en geen paars”, terwijl de paarse juist sector 3 was
Groen is persoonlijk best, paars is sessie best (van iedereen dus)quote:Op zondag 7 september 2025 12:23 schreef DjVero het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk dat verschil tussen paars en groen als het allebei sneller is? Kijk al 25 jaar, maar ik niet weten nie.
Groen: Personal bestquote:Op zondag 7 september 2025 12:23 schreef DjVero het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk dat verschil tussen paars en groen als het allebei sneller is? Kijk al 25 jaar, maar ik niet weten nie.
Ach, dan is het me iig duidelijk!quote:Op zondag 7 september 2025 12:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Groen: Personal best
Paars: Session best
Edit: Was te laat
Ik ben iemand die echt wel constant aan het afgeven is op Sky en F1TV, maar hier hoor ik weinig in hoor.quote:
Het is vooral de regie die kut is door op de pitbox van Lando over te schakelen terwijl de Q nog niet klaar wasquote:Op zondag 7 september 2025 12:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben iemand die echt wel constant aan het afgeven is op Sky en F1TV, maar hier hoor ik weinig in hoor.
Klopt. Met in gedachte dat het nieuw asfalt betreftquote:Op zondag 7 september 2025 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zei Max, als je me in die W11 zet verbeter ik dit record
Niet alleen dat.quote:Op zondag 7 september 2025 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Met in gedachte dat het nieuw asfalt betreft
me 2quote:Op zondag 7 september 2025 12:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben iemand die echt wel constant aan het afgeven is op Sky en F1TV, maar hier hoor ik weinig in hoor.
Ja, dit is echt gewoon volkomen normaal commentaarquote:Op zondag 7 september 2025 12:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja ook de kerbs.quote:
quote:
Ik vond het wel een leuk grapje van Max, al denk ik dat we inmiddels allemaal weten dat hij meer uit een auto haalt dan wie dan ook.quote:
Te druk met de McLaren renstal filmen ipv coureurs die nog in een ronde zittenquote:
en terecht. Het is geen McLaren/Brits feestje. F1 is veel groter dan dat en dat moet de regie zich beseffen.quote:Op zondag 7 september 2025 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te druk met de McLaren renstal filmen ipv coureurs die nog in een ronde zitten
Belachelijk slecht
En daar zijn veel klachten over
Dat ligt er aan dat Norris relevant is voor het WK en Verstappen niet.quote:Op zondag 7 september 2025 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral de regie die kut is door op de pitbox van Lando over te schakelen terwijl de Q nog niet klaar was
Matige troll poging, maar is gewoon een grote fout.quote:Op zondag 7 september 2025 13:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat ligt er aan dat Norris relevant is voor het WK en Verstappen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |