Heerlijk!quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:15 schreef greysbones het volgende:
maar
wel even genoten van de quali
deze was lekker!
I knowquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Yes dat boek bezit ik idd al jaren. Ooit voor vaderdag gevraagd
Lekker knallen ouwe boef_O_quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik weet al wat ik krijg. Samen nachtje weg in een hotel. Uiteten erbij
quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
euh ja
zo kun je het ook lezen
quote:
Maar jij nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Steven is veel te keurig om het anders te lezen
Ja ben een heilige maagdquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Steven is veel te keurig om het anders te lezen
ik had een uur geleden al op jou gereageerdquote:
Valt inmiddels toch wel mee?quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Door sommige gebruikers. Vind ik he.
Ik kom er niet meer.
Uiterst weinig in ieder geval.
laat @kree het maar niet lezenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:19 schreef Bargehassus het volgende:
Dirty mind.
Heilige maagd.
Holy Jesus!
Weet ik niet. Kijk (vrijwel) niet meer.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Valt inmiddels toch wel mee?
Of is het dit weekend weer hommeles?
Nee nee, jij had de afstand vanaf station Oosterbeek er nog bij geteld.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was ingeschreven voor de 15, door afwijkingen in de afstanden vanochtend besloten om de 10 km te lopen (die op 13 km zou uitkomen) en halverwege besloten we (onder andere @:sally en ik) alsnog af te buigen naar de 15 km route, waardoor we uiteindelijk op ruim 20 km uitkwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |