SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist het.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Same; Mini-ToT is naar zijn mama toe, mijn vriendin is met d'r koters op pad en onbereikbaar, en deze dag voelt als een verloren dag.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een depri-dag, die heb je wel eens![]()
Ahh ToTtie tochquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Same; Mini-ToT is naar zijn mama toe, mijn vriendin is met d'r koters op pad en onbereikbaar, en deze dag voelt als een verloren dag.![]()
![]()
Kan je toch voor jezelf leuke dingen gaan doen?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Same; Mini-ToT is naar zijn mama toe, mijn vriendin is met d'r koters op pad en onbereikbaar, en deze dag voelt als een verloren dag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gewoon hier meeposten, dat helpt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Same; Mini-ToT is naar zijn mama toe, mijn vriendin is met d'r koters op pad en onbereikbaar, en deze dag voelt als een verloren dag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij ook alquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kweenie, net ff in het zonnetje wezen wandelen. Fleurde me niet echt op.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch voor jezelf leuke dingen gaan doen?![]()
Hey Dimitri....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ikke nietquote:
Weet je al wat meer ToT?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MooieDip6quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een depri-dag, die heb je wel eensMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ook nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Weer eens wat andersquote:
Knuffel voor je depridagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ben niet zo meeloper als de een wat zegt iedereen het gaat zeggen.
Moet iedereen zelf weten maar ik doe dat niet en of ik dan een aparte ben of niet maakt mij geen reet uit
Ik hou sowieso niet van meelopers maar dit is maar DTS , hier loopt iedereen met elkaar mee, jij ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ben niet zo meeloper als de een wat zegt iedereen het gaat zeggen.
Moet iedereen zelf weten maar ik doe dat niet en of ik dan een aparte ben of niet maakt mij geen reet uitMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O dat is mooi, dus moeder en kind mogen beide komenquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van meelopers maar dit is maar DTS , hier loopt iedereen met elkaar mee, jij ook![]()
Wanneer komt ze ? En heeft ze al een FOK! account ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
T♀Tquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer komt ze ? En heeft ze al een FOK! account ?![]()
![]()
quote:
Elke dagquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens in de spiegel zou ik zeggen![]()
![]()
uren en uren of kortquote:
Ik heb de boel hier wel weer ff op scherp gezet merk ikquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met anderen die ook in de spiegel kijken?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de boel hier wel weer ff op scherp gezet merk ik![]()
![]()
Wat mij betreft staat er niets op scherp hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: