SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 06-09-2025 12:55:42 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ben meer van de groene blaadjes aan de bomenquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zeker! Nog even genieten van de nazomer. Voordat je 't weet is het voorbij.
Nah, herfst kan ook leuk zijn!
offffff
echte vorstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben ook wel van de groene blaadjes.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben meer van de groene blaadjes aan de bomen
offffff
echte vorst
En vorst.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hey Greys
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey you, the rock steady crew!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
quote:
Tof! Wij gaan straks nog even. Kan helaas niet al te lang want mijn rug werkt niet zo goed mee momenteel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
had had had
Net even gewandeldWas heerlijk buiten
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
vervelendquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Tof! Wij gaan straks nog even. Kan helaas niet al te lang want mijn rug werkt niet zo goed mee momenteel.
overbelast?
slijtage?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Id at paiq 1 of 2quote:
Dat is ellende als je rug het niet goed doet, sterktequote:Op zaterdag 6 september 2025 12:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Tof! Wij gaan straks nog even. Kan helaas niet al te lang want mijn rug werkt niet zo goed mee momenteel.
Beetje ouderdom, beetje stress. Zo vul ik het nu even in.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend
overbelast?
slijtage?
Rug is nooit m'n sterkste punt geweest en de stress doet het geen goed denk ik.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Oquote:
KLotuh muis, kopieren wil bijna niet meer, als ik bericht aan moet passen is het echt drama
Hij selecteert niet meer goed of hij mietert de hele zin door elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Nee maar Paiq 1 is uit de picture hoor! Man man man. Ik enthousiast over iets vertellen, gewoon helemaal geen reactiequote:
Maar vertelde het ook tegen Paiq 2, en die belde mij gelijkWel gelijk weer een uur aan de telefoon gehangen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:03 schreef Dotteke het volgende:
KLotuh muis, kopieren wil bijna niet meer, als ik bericht aan moet passen is het echt drama
Hij selecteert niet meer goed of hij mietert de hele zin door elkaar![]()
![]()
Misschien was hij druk met wat anders?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee maar Paiq 1 is uit de picture hoor! Man man man. Ik enthousiast over iets vertellen, gewoon helemaal geen reactie
Maar vertelde het ook tegen Paiq 2, en die belde mij gelijkWel gelijk weer een uur aan de telefoon gehangen
Wel handig twee lovers in de dop
Is het toevallig een elektricien bij een waterbedrijf bij Katwijk in de buurt?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee maar Paiq 1 is uit de picture hoor! Man man man. Ik enthousiast over iets vertellen, gewoon helemaal geen reactie
Maar leuk!![]()
![]()
Torn between two lovers...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het toevallig een elektricien bij een waterbedrijf bij Katwijk in de buurt?
Maar leuk!![]()
![]()
nee denk dat paiq 1 het wel prima vind zo. Nou dan niet, je vind me leuk of nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien was hij druk met wat anders?
Wel handig twee lovers in de dop
Paiq 2 is ook wel veel leuker en liever
quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het toevallig een elektricien bij een waterbedrijf bij Katwijk in de buurt?
Maar leuk!Whahahaha nee het is geen kree
Leuk nieuwe liefdesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zit een goede chiro in Arnhemquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Beetje ouderdom, beetje stress. Zo vul ik het nu even in.
Rug is nooit m'n sterkste punt geweest en de stress doet het geen goed denk ik.
echt een aanraderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou fijn dat hij dan wel gelijk reageert. Dat was de man met twee zoontjes he?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee denk dat paiq 1 het wel prima vind zo. Nou dan niet, je vind me leuk of niet
Bel je dan gewoon waar je ex bij zit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je hem al gevraagd of hij een account op FOK! heeft?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Whahahaha nee het is geen kree
Je weet maar nooit he!
![]()
![]()
Wie het ook is, hij moet niet lullen maar poetsen!quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee denk dat paiq 1 het wel prima vind zo. Nou dan niet, je vind me leuk of niet
Kein gelul, Fussball spielen!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
greysiequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit een goede chiro in Arnhem
echt een aanrader![]()
![]()
![]()
![]()
denk dat Vino liever andere spelletjes speeltquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:09 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wie het ook is, hij moet niet lullen maar poetsen!
Kein gelul, Fussball spielen!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iets wat massaal bij de WNBA rondgegooid wordt?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat Vino liever andere spelletjes speelt![]()
![]()
Vino neemt een vinootje?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat Vino liever andere spelletjes speeltHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Proost jkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze vraagt of er nog cola is...quote:
En ik denk: nu is het mis...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
AlmelooooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yes dat was de man uit Eindhoven met 2 zoontjes en voor PSVquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou fijn dat hij dan wel gelijk reageert. Dat was de man met twee zoontjes he?
Bel je dan gewoon waar je ex bij zit?
Nee overdag bellen we, of als ik in de avond ga wandelen.
En gister hebben we 2 uur zitten gamen online
Hebben ze daar ook stoplichten?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Daar is altijd wat te doenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook stoplichten?![]()
![]()
0quote:
En weer verlaat een tevreden klant het pand!
![]()
Ik zoek een kussentjequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
0
En weer verlaat een tevreden klant het pand!
![]()
![]()
Hahaha neequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je hem al gevraagd of hij een account op FOK! heeft?Je weet maar nooit he!
Destiny 2quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat Vino liever andere spelletjes speeltIk drink Monsterquote:
Waarmee kan ik u van dienst zijn?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
cherry coke dan weer welquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat vond ik nog verrassend lekker eigenlijk
en
ceriseThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook wel voor een keertjequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
cherry coke dan weer wel
en
cerise![]()
![]()
Ik had van zomerkrassen ah gratis drpepper zero..
Jezus dat ik dat vroeger gedronken heb
Ik ga nog zuip neigingen krijgen...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik hou niet zo van al die toegevoegde meukquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
De Probiotica versie dan, de gewone vind ik meh
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon zuipenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ga nog zuip neigingen krijgen...Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Allemaal de schuld van.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Als ik dat carnavalsliedje weer ga posten, kom je wel genoeg in een zuipstemming!quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ga nog zuip neigingen krijgen...![]()
![]()
Ik hou niet zo van die zoetstoffen smaak in al die 0% suikers drankjesquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou niet zo van al die toegevoegde meuk![]()
Mien, waar is mijn feestneus.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik dat carnavalsliedje weer ga posten, kom je wel genoeg in een zuipstemming!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
eensquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die zoetstoffen smaak in al die 0% suikers drankjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wonen zijn zoontjes bij hem?quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yes dat was de man uit Eindhoven met 2 zoontjes en voor PSV
Nee overdag bellen we, of als ik in de avond ga wandelen.
En gister hebben we 2 uur zitten gamen onlineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zero bestond niet eens toen ik dat dronk als puberquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik had van zomerkrassen ah gratis drpepper zero..
Jezus dat ik dat vroeger gedronken hebUw ADH vitamine Worst
Ik begin iets te wennen aan Royal Club ginger ale. Ja die weeļge smaak blijft wel in je giechel hangen, maar het kan er net mee door.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die zoetstoffen smaak in al die 0% suikers drankjes
Drankjes met stevia vind ik al veel natuurlijker smaken, maar dat is volgens mij niet echt breed aangeslagen.![]()
Iets met je username.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mien, waar is mijn feestneus.![]()
![]()
Dat was tijdelijk een kleine hypequote:Op zaterdag 6 september 2025 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begin iets te wennen aan Royal Club ginger ale. Ja die weeļge smaak blijft wel in je giechel hangen, maar het kan er net mee door.
Drankjes met stevia vind ik al veel natuurlijker smaken, maar dat is volgens mij niet echt breed aangeslagen.![]()
Bier drinken danquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die zoetstoffen smaak in al die 0% suikers drankjesUw ADH vitamine Worst
Mien, ik word geplaaaaaaaagd!quote:![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mien, waar is mijn feestneus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja helaas; ik vond drankjes met stevia ongeveer het zelfde smaken als gewone drankjes.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat was tijdelijk een kleine hype
(Komt vast ook wel omdat er altijd een kleine hoeveelheid suiker bij in moet om de bitterheid van stevia tegen te gaan.)![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mien, ik word geplaaaaaaaagd!![]()
Hiervan zet je je muil toch gelijk aan de tap?![]()
![]()
Heer Justin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee toen had je de normale versie.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zero bestond niet eens toen ik dat dronk als puber
Maar gewoon die smaak, alsof je een medicijn weg zat te slikken
Is nog gewoon een plaats in Frankrijk ook he, Briquebeque. (of zoiets.) Is in Normandie of Bretagne.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dame Vino.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dr. Foots vind ik stiekem nog steeds lekker op zijn tijd. Heeft ook een normale versie zonder kunstmatige zoetstoffenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee toen had je de normale versie.
Maar gewoon die smaak, alsof je een medicijn weg zat te slikkenUw ADH vitamine Worst
Hoor je de laatste tijd ook weinig meer van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoor je de laatste tijd ook weinig meer van.![]()
Hou jij mijn tassie even vast.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee Michael. I'm not your daddie, you son of a not Kid Creole.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Because I"m fat, I'm fat!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
And the coconuts.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee Michael. I'm not your daddie, you son of a not Kid Creole.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weird Al zou die tekst nu moeten veranderen naar: "Because I'm healthy at any size, healthy at any size!"quote:![]()
Dat is toch wodka ?quote:
Heb je die fles Belvedere al leeg ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedereen die LOL+LOL=HIHI kent is oud.![]()
Jaja, ik ook.
I wanna know.....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch wodka ?
Heb je die fles Belvedere al leeg ?
Belvedere?![]()
![]()
if he really loves me?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Deze had je ooit,vond je niet echt lekker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Belvedere?
Dat moet dan wel echt heel lang geleden zijn; ik kan het me niet herinneren!quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze had je ooit,vond je niet echt lekker.
[ afbeelding ]
Of Korsakov natuurlijk!![]()
![]()
0quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat moet dan wel echt heel lang geleden zijn; ik kan het me niet herinneren!
Of Korsakov natuurlijk!
Wie? Ik weet het ook allemaal niet meer.
Zuipschuitquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat moet dan wel echt heel lang geleden zijn; ik kan het me niet herinneren!
Of Korsakov natuurlijk!![]()
![]()
Nein poppedein.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:47 schreef ToT het volgende:
ff geMyCroft; was dat niet Stoorzendert?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
5 jaar geleden heeft hij gepost dat hij er bijna van over z'n nek ging.quote:
Ik kan geen posts van mijzelf vinden over dat merk.
Ik heb ook al lang geen wodka meer gehad, en ik koop het sowieso niet meer in die prijsklasse.![]()
![]()
Wij gaan even de paden op, de lanen in.
Ciao en laterzzz!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Pas op voor de wolven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:51 schreef Bargehassus het volgende:
Ciao en laterzzz!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Have funquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:51 schreef Bargehassus het volgende:
Ciao en laterzzz!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:51 schreef Bargehassus het volgende:
Ciao en laterzzz!Hee groeten!
Ik ga hier ff het dakterras wat checken; het zonnetje schijnt!
Wel veel voorbijdrijvende wolkjes dus het is niet echt weer om er echt lang lekker te zitten.![]()
Pas op voor de wolven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]Hee groeten!
Ik ga hier ff het dakterras wat checken; het zonnetje schijnt!
Wel veel voorbijdrijvende wolkjes dus het is niet echt weer om er echt lang lekker te zitten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alleen op zondagquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook stoplichten?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo mooi dat ze het nog kunnen.
![]()
Scooter.![]()
![]()
Ik had een Citta.quote:
Mijn broertje had op een blauwe maandag een solexquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alles er op en er aan.quote:
Die zijn ook leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn broertje had op een blauwe maandag een solex
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 1829 / +275 / +209 / 2036 / 2223 / 0.82
2. Dotteke / 387 / +55 / +16 / 629 / 762 / 0.51
3. Homijn / 353 / +119 / +0 / 77 / 154 / 2.29
4. KillemWieft / 331 / +27 / +73 / 123 / 199 / 1.66
5. FreshFruit / 330 / +48 / +139 / 300 / 434 / 0.76
6. kree / 199 / +0 / +0 / 300 / 406 / 0.49
7. devzero / 173 / +34 / +18 / 129 / 189 / 0.92
8. hemarookworst / 116 / +6 / +41 / 158 / 258 / 0.45
9. _UserName_ / 98 / +9 / +2 / 47 / 91 / 1.08
10. Dr.Mikey / 84 / +14 / +15 / 55 / 99 / 0.85
11. ToT / 65 / +18 / +4 / 323 / 388 / 0.17
12. Pinnenmutske / 58 / +2 / +13 / 90 / 132 / 0.44
13. WrappedEuphoria / 54 / +7 / +0 / 239 / 284 / 0.19
14. KoningWouter / 49 / +1 / +4 / 89 / 119 / 0.41
15. StevenHyde / 47 / +6 / +2 / 148 / 200 / 0.24
16. Vino_Tinto / 47 / +4 / +2 / 236 / 269 / 0.17
17. MooieTop6 / 45 / +11 / +0 / 499 / 585 / 0.08
18. greysbones / 40 / +5 / +3 / 215 / 233 / 0.17
19. Bargehassus / 38 / +9 / +27 / 153 / 192 / 0.2
20. marc0871 / 33 / +16 / +0 / 112 / 158 / 0.21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hier in Friesland zijn nog Solex clubs die dan ritten maken , altijd wel mooi om te zien. Lange leren jassen aan en van die pothelmpjes op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan dat ook als teamuitje doenquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in Friesland zijn nog Solex clubs die dan ritten maken , altijd wel mooi om te zien. Lange leren jassen aan en van die pothelmpjes op.![]()
![]()
Tof!!quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in Friesland zijn nog Solex clubs die dan ritten maken , altijd wel mooi om te zien. Lange leren jassen aan en van die pothelmpjes op.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
DTS Solex meet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan dat ook als teamuitje doen
Nice, heb ook gelopen. 10km wat 12 bleek te zijn. Was lang zat voor mijn dochter. Nu net weer thuis.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:32 schreef Sally het volgende:
Groetjes vanuit Oosterbeek!!
[ link | afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goed bezig hoorquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice, heb ook gelopen. 10km wat 12 bleek te zijn. Was lang zat voor mijn dochter. Nu net weer thuis.![]()
![]()
Wel echt 10x langs kraampjes gelopen waar ze hamburgers verkochten. Niks gekocht. Wel twee appels op. Beetje trots op mezelfBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Respect bro!quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
Wel echt 10x langs kraampjes gelopen waar ze hamburgers verkochten. Niks gekocht. Wel twee appels op. Beetje trots op mezelf![]()
Mss waren het het heel lekkere hamburgers.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sahbi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Freon ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelluf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker roadtrip door het hele continent maken danquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:51 schreef ToT het volgende:
Zo, de RC auto van Mini-ToT is ook weer gerepareerd.Uw ADH vitamine Worst
Goffer.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in Friesland zijn nog Solex clubs die dan ritten maken , altijd wel mooi om te zien. Lange leren jassen aan en van die pothelmpjes op.![]()
Was een tandwiel losgeschoten.
Honderdmiljoenmiljard kleine schroefjes los halen om er bij te kunnen komen zeg!
En die kleine troep draai je ook zo dol als je het weer in elkaar zet.![]()
Ow!quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat die zichzelf moet repareren![]()
![]()
Maar het is je geluktquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:54 schreef ToT het volgende:
Was een tandwiel losgeschoten.
Honderdmiljoenmiljard kleine schroefjes los halen om er bij te kunnen komen zeg!
En die kleine troep draai je ook zo dol als je het weer in elkaar zet.![]()
![]()
Zeker!quote:Hij rijdt weer!
Maar het is vrij duidelijk dat het binnen no time weer los zal schieten. Action meuk.
Bizar; groot ding, gaan 6 batterijen in en hij gaat traaaaaag!
Toch maar ff wat anders besteld.![]()
Ja goedkoop is duurkoopquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Hij rijdt weer!
Maar het is vrij duidelijk dat het binnen no time weer los zal schieten. Action meuk.
Bizar; groot ding, gaan 6 batterijen in en hij gaat traaaaaag!
Toch maar ff wat anders besteld.![]()
![]()
Ja hangt een beetje af wat het isquote:Op zaterdag 6 september 2025 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel spul daar is echt wel goed eigenlijk.![]()
![]()
"Advies om drinkwater te koken na vondst bacterie in Goor"Uw ADH vitamine Worst
Is het water daar echt zo goor dan?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
"Advies om drinkwater te koken na vondst bacterie in Goor"![]()
Inwoners van Goor hebben vaker te maken gehad met verontreinigd drinkwater. In juni vorig jaar gold eveneens een kookadvies, toen dezelfde bacterie werd aangetroffen.Uw ADH vitamine Worst
Best goor dat drinkwaterquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
Inwoners van Goor hebben vaker te maken gehad met verontreinigd drinkwater. In juni vorig jaar gold eveneens een kookadvies, toen dezelfde bacterie werd aangetroffen.![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
OpperdepopperdepopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@kree Melden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
"Advies om drinkwater te koken na vondst bacterie in Goor"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer MT6.quote:
Heer Versquote:alles wel?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Net even 10.000 stappen gezet . Energie laag maar de koelkast vol. En met u ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekkere bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een beetje een depri-dag, die heb je wel eensquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net even 10.000 stappen gezet . Energie laag maar de koelkast vol. En met u ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een depri-dag, die heb je wel eens![]()
![]()
Maar hij is de expert weet je wel LOL.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is geen Dunea dus dat hoeft niet Perce Enzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon hier meeposten, dat helpt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een depri-dag, die heb je wel eens
op het moment welquote:Op zaterdag 6 september 2025 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon hier meeposten, dat helpt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Heer Homijn.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: