SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 06-09-2025 12:55:42 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ben meer van de groene blaadjes aan de bomenquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zeker! Nog even genieten van de nazomer. Voordat je 't weet is het voorbij.
Nah, herfst kan ook leuk zijn!
offffff
echte vorstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben ook wel van de groene blaadjes.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben meer van de groene blaadjes aan de bomen
offffff
echte vorst
En vorst.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hey Greys
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey you, the rock steady crew!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
quote:
Tof! Wij gaan straks nog even. Kan helaas niet al te lang want mijn rug werkt niet zo goed mee momenteel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
had had had
Net even gewandeldWas heerlijk buiten
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
vervelendquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Tof! Wij gaan straks nog even. Kan helaas niet al te lang want mijn rug werkt niet zo goed mee momenteel.
overbelast?
slijtage?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Id at paiq 1 of 2quote:
Dat is ellende als je rug het niet goed doet, sterktequote:Op zaterdag 6 september 2025 12:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Tof! Wij gaan straks nog even. Kan helaas niet al te lang want mijn rug werkt niet zo goed mee momenteel.
Beetje ouderdom, beetje stress. Zo vul ik het nu even in.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend
overbelast?
slijtage?
Rug is nooit m'n sterkste punt geweest en de stress doet het geen goed denk ik.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Oquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: