Volgens mij was de max op de Veluwelijn altijd 14 bakken en boven Zwolle 12.quote:Op maandag 29 september 2025 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kwam vroeger regelmatig voor tussen Deventer/Zwolle en Amersfoort of Utrecht.
In Amersfoort werd er dan gesplitst voor Schiphol en Amsterdam. In Utrecht voor Den Haag en Rotterdam.
Mooie tijden waren dat
Net zoals voor de komst van de Zuidtak dat er 12 bakken ICM vanaf Amsterdam Centraal doorreden als stoptrein naar Hoofddorp met onder meer een stop op het verdwenen station de De Vlugtlaan
Veluwelijn kon wel 15 bakken aan. Boven Zwolle 12 bakken naar Groningen klopt. Leeuwarden is de max 10quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij was de max op de Veluwelijn altijd 14 bakken en boven Zwolle 12.
De andere richting hád meer capaciteit zelfs. Daar konden er 17 staan voor de verbouwing. Het perron liep tot ver voorbij de antieke fiets/loopbrug.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Zwolle spoor 1 kon wel 15 bakken aan. De andere richting weet ik niet. Deventer-Amersfoort had in 2012 nog inderdaad 15 bakken.
Ik ga ze missenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:46 schreef James1988 het volgende:
Toch nog ICR kunnen spotten, waarschijnlijk de laatste keer ooit
Bekijk deze YouTube-video
Was donderdag de laatste rijdag?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:46 schreef James1988 het volgende:
Toch nog ICR kunnen spotten, waarschijnlijk de laatste keer ooit
Bekijk deze YouTube-video
Nee, er rijd nu ook ICRm als trein 1135 naar Eindhoven Centraalquote:
Voor uiteenlopende waarden van "regulier".quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
dat de enige reguliere dieseltractie in Overijssel bij de MBS zal zijn.
Vandaag volgens dit artikel:quote:
Ik meen ergens 15 oktober te hebben gelezenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, wanneer kan ik voor na half december tickets boeken op Bahn.de?
Ik vond ICNG ook tegenvallen. Het ziet er leuk uit, maar ik vind het een luidruchtig treinstel. Niet echt IC-waardig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga ze missen
Stuk beter dan die ICNG troep waar echt minder plek in is.
ja ik heb er ook 2 keer in gezeten. Laatste keer maakte hij zo'n herrie dat ik vreesde dat hij uit elkaar zou vallen. Werd ook voortijdig opgeheven trouwens. Ben nog geen fanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vond ICNG ook tegenvallen. Het ziet er leuk uit, maar ik vind het een luidruchtig treinstel. Niet echt IC-waardig.
quote:
Na de afscheidsrit van vorige week zaterdag is het spul niet meer ingezet, tot er donderdag aan het einde van de dag ineens weer een paar ritten opdoken. Toen was het "vrijdag in de loop van de dag gaat de boel naar de Watergraafsmeer want de loc moet retour leasemaatschappij" en dat werd vrijdag ineens "Tijdens het weekend gaat de boel ook nog rijden."quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee, er rijd nu ook ICRm als trein 1135 naar Eindhoven Centraal
Die heerlijke rood/oranje bankjes waren fantastisch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Vaarwel ICR <3 Tot hopelijk in een museumdienst. Lijkt me wel cool als ze lekker 6 bakken zouden terugbouwen naar jaren '90 model met raampies die open kunnen en banken met binnenvering <3
Helaas alleen maar meer DDZ naar Twente momenteelquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Alhoewel 1e klas van nu in bijvoorbeeld ICM ook erg goed te doen is.
Daarvan beginnen de 1e klas stoelen behoorlijk door te zakken inmiddels.quote:Op zondag 5 oktober 2025 01:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Helaas alleen maar meer DDZ naar Twente momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |